• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Het was op zich best een gedoe. Negen van de tien keer kreeg ik het zelfde geslacht xD

    Ahh. Dit word interessant. Ik heb er echt al zin in!:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asmodom schreef:
    Oh wauw, ik denk dat Lilith niet onder de duim kan worden gehouden door iemand die zelfs drie jaar jonger is dan zij, dus dat gaar leuk worden... voor iedereen :Y)

    Tja er was een nadeel met dat de meeste meiden 21+ waren, maar het is me gelukt xD

    Nemeton schreef:
    (...)
    Tja er was een nadeel met dat de meeste meiden 21+ waren, maar het is me gelukt xD


    Ja, al die jonge jongens. Ik had het gezien. Maar ik vond haar gewoon niet het type om de jongste van de ploeg te zijn. I mean, ze is evil, dominant en trots. Dan zou ze net een piepend kuiken zijn geweest.


    Happy Birthday my Potter!

    Nemeton schreef:
    Het was op zich best een gedoe. Negen van de tien keer kreeg ik het zelfde geslacht xD

    Ik doe meestal met twee groepen, zodat het gemakkelijker is. Maar ik ben tevreden met wie ik heb, hoewel ik voornamelijk nieuwsgierig naar zijn karakter ben.


    [ heaven knows ]

    Asmodom schreef:
    (...)

    Ja, al die jonge jongens. Ik had het gezien. Maar ik vond haar gewoon niet het type om de jongste van de ploeg te zijn. I mean, ze is evil, dominant en trots. Dan zou ze net een piepend kuiken zijn geweest.

    That would be genius too!
    Klinkt zo geweldig, 'piepend kuiken', moest er echt om lachen xD
    Zelf heb ik het sowieso meer voor iets oudere personages, toch zeker betreft mannelijk geslacht :'D Komt misschien ook door m'n eigen leeftijd, I guess. Al zijn m'n vrouwelijke personages eigenlijk altijd wel 21. Ik lief die leeftijd gewoon XD en dus ben ik dubbel zo happy met m'n partner :'D Al kijkt Riley daar toch anders tegenaan, aangezien ze gewoon GEEN partner wilt :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    In elk geval al 4 die tevreden zijn xD

    Nemeton schreef:
    In elk geval al 4 die tevreden zijn xD

    Dat is al een begin :'D
    Ik hoop dat Helianthus er ook mee kan leven om vast te zitten aan Riley als partner :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Haha en anders hebben ze pech wat ben ik toch ook weer gemeen (duivel)

    Ik ben nu ook eindelijk met de story bezig dus die staat vandaag ook al online met de mensen die al af zijn.

    Maar als ze moesten trouwen, was er dan ook een ceremonie etc?

    O en ik ga er maar bijzetten met wie ze getrouwd zijn.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 22:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nemeton schreef:
    In elk geval al 4 die tevreden zijn xD

    Ik zie trouwens zojuist pas dat je overal Riley Spark neerzet in de beginpost, maar het is Riley SparkS, met nog een 's' erachter. Je hoeft het niet meteen aan te passen ofzo hoor, gewoon wanneer je eens zin heb (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    That would be genius too!
    Klinkt zo geweldig, 'piepend kuiken', moest er echt om lachen xD
    Zelf heb ik het sowieso meer voor iets oudere personages, toch zeker betreft mannelijk geslacht :'D Komt misschien ook door m'n eigen leeftijd, I guess. Al zijn m'n vrouwelijke personages eigenlijk altijd wel 21. Ik lief die leeftijd gewoon XD en dus ben ik dubbel zo happy met m'n partner :'D Al kijkt Riley daar toch anders tegenaan, aangezien ze gewoon GEEN partner wilt :'D


    Ja, ik twijfelde er echt even over haar leeftijd aan te passen, gezien ik zo te merken de enige ben met zo'n lelijk leeftijdsverschil... maar ik zal het er maar mee moeten doen. Maakt haar alleen wel extra Evil, gezien haar ouders haar dit dus aangedaan hebben en ze nu alleen maar met meer woede in zich begint. Ik denk dat er veel in de fik gaat vliegen deze RPG :')


    Happy Birthday my Potter!

    Magnus schreef:
    Maar als ze moesten trouwen, was er dan ook een ceremonie etc?

    O en ik ga er maar bijzetten met wie ze getrouwd zijn.

    Jep die was er. Of er een feest was dat is aan de getrouwde stellen.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik zie trouwens zojuist pas dat je overal Riley Spark neerzet in de beginpost, maar het is Riley SparkS, met nog een 's' erachter. Je hoeft het niet meteen aan te passen ofzo hoor, gewoon wanneer je eens zin heb (;


    Oeps, zal het zo meteen even aanpassen.

    Magnus schreef:
    Maar als ze moesten trouwen, was er dan ook een ceremonie etc?

    Niet nodig, je gaat naar het gemeentehuis en trouwt op een papiertje in een spijkerbroek :'D Tegenwoordig heb je zelfs geen getuigen meer nodig xD

    Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het trouwen bij deze in z'n werking is gegaan...

    Want dat betekent dat de partners elkaar al vooraf kennen, ze moeten elkaar het ja-woord geven, neem ik aan... en in mijn geval zal Dariel dus feitelijk met Megan getrouwd zijn, elkaar daarna niet meer hebben gezien, en dan komt hij tot de ontdekking - nadat ze wakker worden in de toekomst - dat niet Megan z'n partner is, maar opeens Riley omdat ze naam op de akte hebben aangepast/vervalst :'D How awkward would be that ^_^
    Afin, ik draaf weer door xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Asmodom schreef:
    (...)

    Ja, ik twijfelde er echt even over haar leeftijd aan te passen, gezien ik zo te merken de enige ben met zo'n lelijk leeftijdsverschil... maar ik zal het er maar mee moeten doen. Maakt haar alleen wel extra Evil, gezien haar ouders haar dit dus aangedaan hebben en ze nu alleen maar met meer woede in zich begint. Ik denk dat er veel in de fik gaat vliegen deze RPG :')


    Riley en Dariel hebben de grootste leeftijds verschil xD

    het is altijd beter dan die van mijn ma en stiefpa daar zit 14 jaar verschil in en mijn stiefpa is jonger.