• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Nemeton schreef:
    (...)
    Zijn nieuwsgierigheid is gewoon creepy :Y)


    Ja, ik weet het.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Valkyries schreef:
    En gezien m'n vriend wachtdienst heeft gehad afgelopen nacht, ligt hij nog heerlijk in coma en heb ik eens op m'n gemak alle personages (die af zijn en nog niet af :'D) doorgelezen.
    Ik wordt gewoon steeds enthousiaster en enthousiaster met de RPG :3
    Gehe het leuke is dat met het doornemen van alle personages ik meteen een idee/beeld kreeg van hoe Riley op hen zou kunnen reageren. En met sommigen gaat ze nog best goed overweg kunnen, en met anderen minder en met sommigen gewoon helemaal niet XD

    Ik bedacht me wel alleen iets... Riley heeft de plek van haar zus Megan ingenomen, die dus al uitgehuwelijkt was... Dus dan krijgt Riley ook de gekozen kandidaat van Megan, gebaseerd op diens leeftijd... Maar een enkele jaar verschil vind ik te weinig, toch zeker gezien de verstandhouding tussen Megan en Riley. Riley is 24 en volgens de charactersheet is de max leeftijd 25...
    Zou ik anders Riley 21 mogen laten zijn, met dat ze wel een 'oudere' kandidaat krijgt, aangezien dat natuurlijk gebaseerd is op Megans 25-jarige leeftijd....
    Anders laat ik Riley gewoon op 24 staan :'D


    Je mag haar gerust 21 maken, dan zorg ik dat Riley wel een oudere persoon krijgt. Zou een beetje raar zijn als ze met een 19 jarige op zit gescheept. ;)

    Lilith is wel af zo denk ik (pagina 7). Als er nog iets veranderd moet worden, hoor ik het wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Lilith is wel af zo denk ik (pagina 7). Als er nog iets veranderd moet worden, hoor ik het wel.


    Ze is goed

    Nemeton schreef:
    (...)

    Je mag haar gerust 21 maken, dan zorg ik dat Riley wel een oudere persoon krijgt. Zou een beetje raar zijn als ze met een 19 jarige op zit gescheept. ;)

    Dan zet ik haar terug op 21. Thnx (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Asmodom schreef:
    Lilith is wel af zo denk ik (pagina 7). Als er nog iets veranderd moet worden, hoor ik het wel.

    Ze is echt tof!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ze is echt tof!


    Dankjewel. Ik heb erg mijn best op haar gedaan (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn personage is af (Evangeline ; pagina 3) - pfoe! Er kan nog wat verandert worden later, maar alle nodige dingen zijn ingevuld.


    [ heaven knows ]

    Ik wil al beginnen xD
    Komt ook omdat ik voor de 3de avond op rij alleen thuis zit, gezien m'n vriend weer opgeroepen is voor z'n werk en Thomas sinds donderdag al logeren is. Ik heb alles al bijgekeken wat ik moest bijkijken en gedaan wat ik moest doen, dus verveel me een beetje :'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:07 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zit overigens van 5 tm 9 Augustus in Londen. Ik heb wel wifi, maar aangezien ik in Londen zit, weet ik niet of ik veel tijd heb om te posten. Daarna wel weer gewoon hoor.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga straks gewoon de loting al doen. Ik kan stiekem zelf ook niet meer wachten.

    Mijn topics! Ik zal Mijn personage vanavond afmaken en als het niet lukt dat op zijn laatst morgenavond :3.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nemeton schreef:
    Ik ga straks gewoon de loting al doen. Ik kan stiekem zelf ook niet meer wachten.

    Gehe dan ga ik met spanning wachten op het arme slachtoffer dat met Riley opgescheept komt te zitten :Y)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:21 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nemeton schreef:
    Ik ga straks gewoon de loting al doen. Ik kan stiekem zelf ook niet meer wachten.


    Waarom word ik altijd zenuwachtig van dit soort dingen? Ik spoor echt niet... Ik heb overigens echt medelijden met degene die met Lilith wordt opgescheept. Arme knul :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben bijna klaar met mijn personages.


    Don't walk. Run, you sheep, run.