• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Asmodom schreef:
    (...)

    Zou leuk zijn, alleen zie ik het bij mijn personage niet echt gebeuren. I mean, the dude is freaking 19. Ze zou hem hooguit gebruiken voor een eenmalig pleziertje :Y)


    Hahaha. Ik moest ik hier zo hard om lachen.:'D

    Justine; Hahaha. Echt hè. Ik zie het ook al zo voor me. Hmm, ja. Ik heb al wel iets in me hoofd... Ik bedoel Alec heeft al we wat in zijn hoofd.:')
    O lol. Dat heb ik ook wel eens.:'D Al heb ik geen vriend. . . :c


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Amarela schreef:
    (...)

    Oh wauw. Awkward hahaha.

    Het is niet de eerste keer en het is gewoon altijd grappig om het uit te leggen, aangezien hij er dan nog minder van begrijp :'D
    In dat opzicht zijn we totaal verschillend, en hebben we totaal verschillende hobby's en interesses. Erg fijn, aangezien we op die manier elkaar niet verstikken door alles samen te doen, maar soms is het wel spijtig dat termen als RPG en personages totaal niet in z'n woordenboek voorkomt :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Het is niet de eerste keer en het is gewoon altijd grappig om het uit te leggen, aangezien hij er dan nog minder van begrijp :'D
    In dat opzicht zijn we totaal verschillend, en hebben we totaal verschillende hobby's en interesses. Erg fijn, aangezien we op die manier elkaar niet verstikken door alles samen te doen, maar soms is het wel spijtig dat termen als RPG en personages totaal niet in z'n woordenboek voorkomt :'D


    Ik zie zijn gezicht al voor me. Zo van: 'Het is allemaal leuk en zo, maar waar in godsnaam praat je over?' :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Nemeton schreef:
    (...)

    Dat zeggen mijn ouders vaak genoeg.
    Alleen is het dan, 'wanneer gaan we je vriendje ontmoeten?'

    Dan ben ik gelukkig niet de enige die zo belachelijk achter de pc zit, want ik kan me inbeelden dat het er echt debiel uit moet zijn als je als een belachelijke zit te grijnzen naar je scherm :'D Of opeens keihard in de lach schiet. Dan kijkt m'n vriend ook altijd zo op van O.o wtf waar heb je last van :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Amarela schreef:
    (...)

    Ik zie zijn gezicht al voor me. Zo van: 'Het is allemaal leuk en zo, maar waar in godsnaam praat je over?' :'D

    Dat gezicht is onbetaalbaar! En dan ga ik gewoon nog harder grijnzen en dan zie je hem gewoon echt denken, zo zalig :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat gezicht is onbetaalbaar! En dan ga ik gewoon nog harder grijnzen en dan zie je hem gewoon echt denken, zo zalig :'D


    Hhahaha. Maar Riley en Sapphire kunnen wel switchen van partner? :Y)
    Anders gaat Sapphire gewoon vreemd, het boeit Alec toch voor geen meter :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dan ben ik gelukkig niet de enige die zo belachelijk achter de pc zit, want ik kan me inbeelden dat het er echt debiel uit moet zijn als je als een belachelijke zit te grijnzen naar je scherm :'D Of opeens keihard in de lach schiet. Dan kijkt m'n vriend ook altijd zo op van O.o wtf waar heb je last van :'D


    Dat ben je zeker niet xD

    Dat heb ik negen van de tien keer.
    Alleen is het nu zo dat zodra dat gebeurt dat ze me kort aan kijken hun hoofdschudden en verder gaan met waar ze mee bezig zijn.

    Nemeton schreef:
    (...)

    Dat ben je zeker niet xD

    Dat heb ik negen van de tien keer.
    Alleen is het nu zo dat zodra dat gebeurt dat ze me kort aan kijken hun hoofdschudden en verder gaan met waar ze mee bezig zijn.

    Mijn vriend trapt er iedere keer weer in om er naar te vragen, en de uitkomst is altijd hetzelfde, nog steeds na bijna 7 jaar :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jullie hebben het over een partnerswitch? Zal Dariel blij mee zijn. Ongelukkige jongen dat het is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha. Ik moest ik hier zo hard om lachen.:'D

    Justine; Hahaha. Echt hè. Ik zie het ook al zo voor me. Hmm, ja. Ik heb al wel iets in me hoofd... Ik bedoel Alec heeft al we wat in zijn hoofd.:')
    O lol. Dat heb ik ook wel eens.:'D Al heb ik geen vriend. . . :c


    Ik kan mij iets te makkelijk inleven in Lilith.



    Hopelijk vat Servant het allemaal niet persoonlijk op.


    Happy Birthday my Potter!

    Amarela schreef:
    (...)

    Hhahaha. Maar Riley en Sapphire kunnen wel switchen van partner? :Y)
    Anders gaat Sapphire gewoon vreemd, het boeit Alec toch voor geen meter :Y)


    Wow, you just broke his heart in tiny little pieces. Waar is de liefde heen?:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Amarela schreef:
    (...)

    Hhahaha. Maar Riley en Sapphire kunnen wel switchen van partner? :Y)
    Anders gaat Sapphire gewoon vreemd, het boeit Alec toch voor geen meter :Y)

    Sapphire heeft het in dat opzicht getroffen met Alec, ze kan doen en laten wat ze wilt aangezien hij er toch niet om geeft :Y)

    Ik ga eerst eens afwachten hoe Riley op Dariel reageert in de RPG, en visa versa. In dat opzicht ga ik nog niet teveel plannen :'D Al moeten er dus zeker wel moordplannen komen tussen Riley en Alec en opzicht zou ik ook zeker met nog andere persoontjes eens in contact willen komen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Magnus schreef:
    (...)

    Wow, you just broke his heart in tiny little pieces. Waar is de liefde heen?:')


    Die was al weg toen ze gedwongen werden te trouwen :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Sapphire heeft het in dat opzicht getroffen met Alec, ze kan doen en laten wat ze wilt aangezien hij er toch niet om geeft :Y)

    Ik ga eerst eens afwachten hoe Riley op Dariel reageert in de RPG, en visa versa. In dat opzicht ga ik nog niet teveel plannen :'D Al moeten er dus zeker wel moordplannen komen tussen Riley en Alec en opzicht zou ik ook zeker met nog andere persoontjes eens in contact willen komen :3


    Voor zijn part zou Sapphire een of andere gevaarlijke truc uithalen en het zou Alec nog niets uitmaken, hahaha. Althans, dat staat in de rol van Alec haha.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Helianthus schreef:
    Jullie hebben het over een partnerswitch? Zal Dariel blij mee zijn. Ongelukkige jongen dat het is.

    Het kan :'D

    Zoals ik al zei, ik weet niet eens hoe Riley op Dariel reageert, en andersom... misschien valt het juist heel goed mee en vallen ze voor elkaar. Wat nog grappig zou zijn, aangezien ze dan het eerste koppel zijn tot nog toe dat achteraf gezien nog blij zijn met elkaar :'D
    I don't know... of Dariel ziet Riley meer als jongere zus, wat dus ook wel awkward zou zijn.... in dat opzicht kunnen we heel veel kanten op met ons koppeltje ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”