• Oke, voor de cosplayers hier.In Nederland heb je niet heel veel sites voor cosplay. De meeste sites zijn onbetrouwbaar of komt uit Japan (ver weg).Op marktplaats heb je ook niet altijd iets. Ik wil jullie vragen of jullie misschien een paar goede en betrouwbare sites weten?
    ik zoek:

    attack on titan Ymir pruik. ( kan alleen maar onbetrouwbare verkopers vinden ).
    attack on titan belts ( de riemen ).

    please help!


    Space Queen

    Ik heb een paar fb groepen en voor de pruik een zeer betrouwbaar persoon op fb, stuur maar een pb


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    One word: Ebay

    // Wel goed kijken naar recensies, of ze meer verkopen en of het betrouwbaar is, ik zou ook iets kiezen met niet te hoge verzendkosten en waar je het sowies terug naar kan sturen. Ik heb wel is cosplay via Ebay gekocht, 1x was het totaal wat ik niet verwachtte maar kon het terug sturen. En de rest was gewoon goed.
    Ook kijken naar de maten! Uit China ofzo zijn de maten soms wat anders omdat iedereen daar kleiner is. Dan is was S hier is daar M en wat hier XS is is daar S.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 18:59 ]

    Morghulis schreef:
    One word: Ebay

    // Wel goed kijken naar recensies, of ze meer verkopen en of het betrouwbaar is, ik zou ook iets kiezen met niet te hoge verzendkosten en waar je het sowies terug naar kan sturen. Ik heb wel is cosplay via Ebay gekocht, 1x was het totaal wat ik niet verwachtte maar kon het terug sturen. En de rest was gewoon goed.
    Ook kijken naar de maten! Uit China ofzo zijn de maten soms wat anders omdat iedereen daar kleiner is. Dan is was S hier is daar M en wat hier XS is is daar S.


    dankjewel!!!:)


    Space Queen

    Ja inderdaad Ebay, daar koop ik ook mijn cosplay spullen! Vrienden van mij kopen ook bij Aliexpress, het is daar volgens mij iets goedkoper. Maar daarvoor geldt hetzelfde als voor Ebay, controleer de verkoper! ^^

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 20:10 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]