• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Hellion schreef:
    (...)
    Well - ik zou liever niet willen dat mijn vriend me liever kwijt dan rijk is. Dan mag hij lekker opdonderen.

    En Asmodom; ik vind je face claim echt geweldig.


    Ahja, Sapphire zal dan ook geen moeite doen om het niet te laten blijken dat ze vreemdgaat. Misschien dat Alec dan iets gaat inzien.


    That is a perfect copy of reality.

    Hellion schreef:
    (...)
    Well - ik zou liever niet willen dat mijn vriend me liever kwijt dan rijk is. Dan mag hij lekker opdonderen.

    En Asmodom; ik vind je face claim echt geweldig.


    Jeeuuuj ^^ I love Claire Holt. Ik gebruik haar te graag. Vooral voor dit soort karakters, hoewel mijn karakters geloof ik nog nooit zó evil zijn geweest...

    Ik vraag mij overigens af wat er zou gebeuren bij een confrontatie tussen Alec en Lilith. Ze zijn beide immers niet al te lief en schattig.

    Edit: Oh wacht, volgens mij heb ik ooit een keer een personage gebaseerd op Joe Carrol van The Following. Die was duidelijk erger.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Alec: “Hij zal achter je staan en geen mes in je rug steken. Totdat je hem hier een reden toe geeft.” “Alec is een jongen die erg kil zou zijn. Als het zou moeten, zou hij iemand vermoorden zonder er schuldgevoelens eraan over te houden.”

    Oh, lekkere gozer. Wat een geluk heeft zijn partner. Yeah, he's a real catch. Let's drink to that. Bottoms up!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amarela schreef:
    (...)
    Ahja, Sapphire zal dan ook geen moeite doen om het niet te laten blijken dat ze vreemdgaat. Misschien dat Alec dan iets gaat inzien.

    I don't think Alec will turn his head for that. Hij zal vast enkel denken dat hij eindelijk van haar af is. So much for; till death do us part.


    [ heaven knows ]

    Hellion schreef:
    (...)
    I don't think Alec will turn his head for that. Hij zal vast enkel denken dat hij eindelijk van haar af is. So much for; till death do us part.


    Waarschijnlijk wel ja, helaas. Achja, we'll see what's gonna happen.


    That is a perfect copy of reality.

    Asmodom schreef:
    (...)

    Jeeuuuj ^^ I love Claire Holt. Ik gebruik haar te graag. Vooral voor dit soort karakters, hoewel mijn karakters geloof ik nog nooit zó evil zijn geweest...

    Ik vraag mij overigens af wat er zou gebeuren bij een confrontatie tussen Alec en Lilith. Ze zijn beide immers niet al te lief en schattig.

    Edit: Oh wacht, volgens mij heb ik ooit een keer een personage gebaseerd op Joe Carrol van The Following. Die was duidelijk erger.


    Ja, inderdaad. Ik ook. Vuur en ijs hè.^^

    Amarela schreef:
    (...)

    Ahja, Sapphire zal dan ook geen moeite doen om het niet te laten blijken dat ze vreemdgaat. Misschien dat Alec dan iets gaat inzien.


    Hmm. Kleine kans. Die is waarschijnlijk blij dat ze weg is.

    Amarela schreef:
    (...)

    Nog iemand die me snapt, yay. Sorry Magnus, maar Alec is een vreselijk persoon tegenover Sapphire D:


    Echt waar? Dat is me nog helemaal niet opgevallen.:') Fijn dat je het zegt, ik zal hem erop aanspreken.:Y)
    Hahaha, maar maakt niet uit.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Alec is een vreselijk persoon tegen iedereen, denk ik :'D
    Vind dat juist zo geweldig aan hem xD


    Bedankt. Iemand die hem geen klootzak vindt.:Y)

    Hellion schreef:
    "Alec is niet van plan om met haar 'voort te planten' en zal dit ook nooit van plan zijn. Alec zal Sapphire nooit als zijn echtgenote zien en zou er geen traan aan verspillen als ze dood zou gaan. Hij heeft een hekel aan Sapphire, vooral omdat hij met haar moest trouwen."
    Oh wauw, gezellige gozer is dat zeg.

    (...)
    Niet. . .? Ik dacht van wel. My bad.


    Ten eerste: Alec is héél gezellig, oké. En ten tweede: Hij is soms gemeen, geen klootzak.

    Ten derde: NEE. Ik heb geen vriendje.

    Amarela schreef:
    (...)

    Wat is Alec toch lief. (cat)


    Ik weet het, ik weet het. Hij is een schatje.(flower)

    Valkyries schreef:
    (...)
    Whaha er schiet me nu iets totaal slechts te binnen... Ik zie Alec dan echt zo grommelen en ijsberen erom, omdat haar bijvoorbeeld iets is overkomen, dat ze dood is... en dan mompelen: godver nu moet ik haar begrafenis regelen...
    Dat het lijkt dat hij toch om haar geeft, om dan te beginnen over de dingen die hij moet regelen en wat voor ellende er niet bij komt kijken van wat hij nog moet doen :'D
    Sorry, te fout, I know :'D



    Whahahaha, ja!:'D Al zou hij het daarna waarschijnlijk aan iemand anders overlaten. :Y)

    Asmodom schreef:
    (...)

    Stiekem wel. Ik ben een harteloos machtsbelust persoon dat zo kwaad wordt als alles niet naar mijn zin gaat, dat ik liever de wereld verwoest dan dat ik meega met de plannen van degene die mijn leven voor mij bepaald. ^^
    Nee, eigenlijk heb ik gewoon een heleboel opgekropte frustraties, gezien ik boos ben om wat het dan ook is dat bepaald hoe het leven moet lopen dit jaar, je zou het het lot kunnen noemen en helaas kan je met die boosheid verder niks dus tja. Ik ga al die frustraties er wel lekker uitgooien via Lilith.


    Ik wist het! Je doet je aardig voor, maar ondertussen plan je gewoon de vernietiging van de aarde! You're on the darkside.:')
    Ja. Dat kan ik begrijpen. Zou ik zeker doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Asmodom schreef:
    (...)
    Jeeuuuj ^^ I love Claire Holt. Ik gebruik haar te graag. Vooral voor dit soort karakters, hoewel mijn karakters geloof ik nog nooit zó evil zijn geweest...

    Me too, ze acteert echt geweldig. In H20 was ze eveneens één van mijn favoriete persona's.


    [ heaven knows ]

    Ik weet het, ik weet het. Hij is een schatje. (flower)


    *kuch*

    Echt waar? Dat is me nog helemaal niet opgevallen.:') Fijn dat je het zegt, ik zal hem erop aanspreken. :Y)


    Zeg er maar bij dat je de groetjes van Demi moet doen. :Y)

    Hmm. Kleine kans. Die is waarschijnlijk blij dat ze weg is.


    Sapphire zal ook blij zijn dat ze van hem af is. Ze zal Riley met open armen ontvangen als Riley Alec wil hebben. ;p

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    *kuch*


    Doet je keel zeer?(lol)

    O en zal ik zeker doen.^^

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:46 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)
    Ik wist het! Je doet je aardig voor, maar ondertussen plan je gewoon de vernietiging van de aarde! You're on the darkside.:')
    Ja. Dat kan ik begrijpen. Zou ik zeker doen.

    Hij moet het maar van zijn uiterlijk hebben, want zijn karakter is shitty.


    [ heaven knows ]

    Magnus schreef:
    (...)

    Ik wist het! Je doet je aardig voor, maar ondertussen plan je gewoon de vernietiging van de aarde! You're on the darkside.:')
    Ja. Dat kan ik begrijpen. Zou ik zeker doen.


    Duh, they have cookies

    Hellion schreef
    (...)
    Me too, ze acteert echt geweldig. In H20 was ze eveneens één van mijn favoriete persona's.


    Uhu. Samen met Rikki vond ik haar echt geweldig. Echt stom toen ze plots weg was :c


    Happy Birthday my Potter!

    Magnus schreef:
    (...)

    Doet je keel zeer?(lol)

    O en zal ik zeker doen.^^


    Mijn keel is compleet gezond, dankjewel. (cat)

    Kan je hem er ook bij vertellen dat ik Alec met een pan wil slaan als ik hem zie? ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Geen haat o.i.d., maar jullie praten nu al over partnerruil - wie zegt dat Alec niet zo bij iemand anders zal doen?


    [ heaven knows ]

    Amarela schreef:
    (...)

    Mijn keel is compleet gezond, dankjewel. (cat)

    Kan je hem er ook bij vertellen dat ik Alec met een pan wil slaan als ik hem zie? ^^


    O, sorry. Ik dacht dat er iets mis was met je keel.:')

    Zal ik zeker doen. Zal hij vast heel leuk vinden om te horen!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Duh, they have cookies.


    Shoot, forgot. Ik denk dat ik er maar bij kom. Ik heb honger.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hellion schreef:
    Geen haat o.i.d., maar jullie praten nu al over partnerruil - wie zegt dat Alec niet zo bij iemand anders zal doen?


    Hé, hij kan heus wel liefhebben! Alleen dit komt zelden voor. Hij rouwt nog om Lisa.:Y) En zijn broer. He has feelings, you know.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki