• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Kan ik er gewoon bij zetten dat ze getrouwd is met Alec, of moet je ook de hele trouwerij erbij verzinnen? ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Het innerlijk ga ik morgen invullen. Ik heb het vandaag meerdere keren geprobeerd maar geen enkele keer was ik echt tevreden.
    En net heb ik V for Vendetta gekeken dus ik heb eventjes geen zin meer om te schrijven. c:

    Oeh. Ik zie dat Kaih gekoppeld is aan Levi. Kan wel een leuke combinatie zijn. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Amarela schreef:
    Kan ik er gewoon bij zetten dat ze getrouwd is met Alec, of moet je ook de hele trouwerij erbij verzinnen? ;p


    Ja de hele trouwerij hoeft niet mag wel :P

    Ik heb momenteel enkel staan dat ze getrouwd is met Dariel. Meer kan ik voorlopig niet toevoegen... misschien hebben haar ouders voor het gemak achterwege gelaten dat ze getrouwd is met hem, om haar op die manier toch zover te krijgen ingevroren te worden en dat Dariel het haar doodleuk ga vertellen, van ik ben normaal gezien met je zus getrouwd :'D
    Ik zie wel wat het gaat worden en misschien dat ik nog met Helianthus doe overleggen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nemeton schreef:
    Zo story staat online. alle hoofdstukken zijn er al. Nu nog wachten totdat mensen hun personage helemaal af hebben met het gedeelte van de koppel xD En dan kan ik die ook een voor een activeren.


    Alec is nu wel af. Alleen staat dat deel van het koppel apart dus.:x



    @Amarela; ik heb zelf gewoon neergezet wat hij voelde, voelt en een beetje deed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Alec is nu wel af. Alleen staat dat deel van het koppel apart dus.:x



    @Amarela; ik heb zelf gewoon neergezet wat hij voelde, voelt en een beetje deed.^^

    Alec blijft echt een geniaal personage! Hij is ook echt één van m'n favorieten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kan Alec niet gewoon de ouders haten? HAHAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Story staat online xD

    Valkyries schreef:
    (...)
    Alec blijft echt een geniaal personage! Hij is ook echt één van m'n favorieten :3


    Hahaha. Awh. Bedankt.(flower)

    @Amarela; doet die ook. Alleen aan haar heeft hij een grote hekel. Hij haat haar niet.... Net niet.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nemeton schreef:
    Story staat online xD

    Ik heb meteen een abo genomen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zo, ook het getrouwd stukje is nu ingevuld bij Lilith. En nu is ze officieel slecht en van plan alles te doen om het ontstaan van een nieuwe samenleving tegen te houden, gewoon om het feit dat het plan van haar ouders niet mag lukken in haar ogen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Wel grappig dat de personages zelf tot dusver gewoon niet blij zijn met hun partner, vind dat dus echt gewoon humor :'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 23:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha. Awh. Bedankt.(flower)

    @Amarela; doet die ook. Alleen aan haar heeft hij een grote hekel. Hij haat haar niet.... Net niet.:')


    Voor no reason. Zal Sapphire leuk vinden HAHAAHA. Al zal Sapphire denk ik ook niet zo blij zijn ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Valkyries schreef:
    Wel grappig dat de personages zelf tot dusver gewoon niet blij zijn met hun partner, vind dat dus echt gewoon humor :'D


    Tja, het is helaas geen Sleeping Beauty waar Aurora blijkt te zijn uitgehuwelijkt aan de prins waar ze uit zichzelf verliefd op is geworden.


    Happy Birthday my Potter!

    Zal wat wezen als iedereen straks eigenlijk vreemd gaat xD