Het innerlijk ga ik morgen invullen. Ik heb het vandaag meerdere keren geprobeerd maar geen enkele keer was ik echt tevreden.
En net heb ik V for Vendetta gekeken dus ik heb eventjes geen zin meer om te schrijven. c:
Oeh. Ik zie dat Kaih gekoppeld is aan Levi. Kan wel een leuke combinatie zijn.
Ik heb momenteel enkel staan dat ze getrouwd is met Dariel. Meer kan ik voorlopig niet toevoegen... misschien hebben haar ouders voor het gemak achterwege gelaten dat ze getrouwd is met hem, om haar op die manier toch zover te krijgen ingevroren te worden en dat Dariel het haar doodleuk ga vertellen, van ik ben normaal gezien met je zus getrouwd :'D
Ik zie wel wat het gaat worden en misschien dat ik nog met Helianthus doe overleggen (:
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”
Nemeton schreef:
Zo story staat online. alle hoofdstukken zijn er al. Nu nog wachten totdat mensen hun personage helemaal af hebben met het gedeelte van de koppel En dan kan ik die ook een voor een activeren.
Alec is nu wel af. Alleen staat dat deel van het koppel apart dus.:x
@Amarela; ik heb zelf gewoon neergezet wat hij voelde, voelt en een beetje deed.^^
It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki
Zo, ook het getrouwd stukje is nu ingevuld bij Lilith. En nu is ze officieel slecht en van plan alles te doen om het ontstaan van een nieuwe samenleving tegen te houden, gewoon om het feit dat het plan van haar ouders niet mag lukken in haar ogen ^^