• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Nemeton schreef:
    (...)

    Riley en Dariel hebben de grootste leeftijds verschil xD

    het is altijd beter dan die van mijn ma en stiefpa daar zit 14 jaar verschil in en mijn stiefpa is jonger.

    Ik vind 4 jaar niet erg, Ik val voornamelijk op oudere mannen, en Riley ook in dit geval.
    Afin, het kan altijd voorvallen dat Dariel toch eerder op een 'oudere' vrouw valt en niets van Riley moet hebben, maar dat kunnen we nog altijd bezien xD
    Het was ook daarom dat ik haar in eerste instantie 24 liet zijn, aangezien ik niet met iemand onder de 20 wilde komen te zitten :'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 22:58 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nemeton; Nou dan heb ik medelijden met Sapphire. Alec zal nee gezegd hebben in haar gezicht als hij daar voor haar staat, op het punt om te trouwen.:')

    Justine, hahaha. Ja. Inderdaad. Al denk ik dat Alec dat blad verscheurd zou hebben en de pijn in zijn gezicht gegooid zou hebben. Áls hij al op zou draven.:')

    En ja. Ja, dat zou erg awkward zijn.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik kom er net achter dat het verschil in leeftijd tussen de FC's die zijn gebruikt voor mijn personage en Magnus' personage 13 jaar zit, wow. AnnaSophia Robb is 20 en Ben Foster 33. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Nemeton schreef:
    (...)

    Riley en Dariel hebben de grootste leeftijds verschil xD

    het is altijd beter dan die van mijn ma en stiefpa daar zit 14 jaar verschil in en mijn stiefpa is jonger.


    Ik vind het -vooral bij jongere mensen- altijd lelijk als de jongen veel jonger is dan het meisje. Ouder vind ik nooit zo lelijk, dus vandaar mijn mening. Maar het kan juist voor een leuke twist zorgen. In ieder geval is nu één van de personen in de RPG duidelijk niet van plan om een nieuwe prachtige samenleving op te starten. Ze verwoest nog liever alles en gaat dan van haar vrijheid genieten :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    (...)
    Niet nodig, je gaat naar het gemeentehuis en trouwt op een papiertje in een spijkerbroek :'D Tegenwoordig heb je zelfs geen getuigen meer nodig xD

    Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het trouwen bij deze in z'n werking is gegaan...

    Want dat betekent dat de partners elkaar al vooraf kennen, ze moeten elkaar het ja-woord geven, neem ik aan... en in mijn geval zal Dariel dus feitelijk met Megan getrouwd zijn, elkaar daarna niet meer hebben gezien, en dan komt hij tot de ontdekking - nadat ze wakker worden in de toekomst - dat niet Megan z'n partner is, maar opeens Riley omdat ze naam op de akte hebben aangepast/vervalst :'D How awkward would be that ^_^
    Afin, ik draaf weer door xD


    Nou aangezien het sowieso kinderhuwelijken zijn. Zou er een ambtenaar of wie daar ook voor zorgt vast zijn omgekocht en dus gewoon elke keer naar de koppels toe kwam.

    Al zal dat papiertje nu vast en zeker ook wel vernietigd zijn ^^
    Of het ligt in de cabine. En bij Riley zou het waarschijnlijk aangepast/vervalst zijn

    Amarela schreef:
    Ik kom er net achter dat het verschil in leeftijd tussen de FC's die zijn gebruikt voor mijn personage en Magnus' personage 13 jaar zit, wow. AnnaSophia Robb is 20 en Ben Foster 33. :'D


    Hahaha. O gosh. Het zou erg zijn geweest als ze met die leeftijden met elkaar moesten trouwen.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Nemeton; Nou dan heb ik medelijden met Sapphire. Alec zal nee gezegd hebben in haar gezicht als hij daar voor haar staat, op het punt om te trouwen.:')

    Justine, hahaha. Ja. Inderdaad. Al denk ik dat Alec dat blad verscheurd zou hebben en de pijn in zijn gezicht gegooid zou hebben. Áls hij al op zou draven.:')

    En ja. Ja, dat zou erg awkward zijn.:'D


    Ik heb eerder medelijden met Alec. :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahaha. O gosh. Het zou erg zijn geweest als ze met die leeftijden met elkaar moesten trouwen.:')


    Dan had ik sowieso geweigerd AHAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Ik heb eerder medelijden met Alec. :'D.


    Hahahaha.:') Volgens mij gaan ze een leuk koppel vormen.:')

    En ja. Dat zou ik ook gedaan hebben dan.:'D Ik hou van oudere jongens en Alec van jongere meiden, maar niet zo'n verschil.o_O

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 23:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Die leeftijden zou niet eens gebeurt zijn xD

    O shoot. Ik zit op mijn mobiel en kan mijn personage van Alec niet verder schrijven. Dat weigert die te doen. Ik kan schrijven, maar er komt niks tevoorschijn. Doet die wel vaker. Dus ik post dat van Alec, wat ik wou schrijven bij getrouwd met, wel apart in het rollentopic.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    O shoot. Ik zit op mijn mobiel en kan mijn personage van Alec niet verder schrijven. Dat weigert die te doen. Ik kan schrijven, maar er komt niks tevoorschijn. Doet die wel vaker. Dus ik post dat van Alec, wat ik wou schrijven bij getrouwd met, wel apart in het rollentopic.:x


    Is goed ik zet het dan wel bij Alec neer in zijn hoofdstuk van de story oke?

    Ik moet eigenlijk naar bed want heb morgen weer 7 uur werken voor de boeg, maar wil gewoon nog wat fangirlen over de RPG xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Magnus schreef:
    (...)

    Hahahaha.:') Volgens mij gaan ze een leuk koppel vormen.:')

    En ja. Dat zou ik ook gedaan hebben dan.:'D Ik hou van oudere jongens en Alec van jongere meiden, maar niet zo'n verschil.o_O


    Volgens mij ook, AHAHA. Tenzij Alec er geen probleem mee heeft dat ze niet de rest zal volgen en haar eigen weg zal kiezen, sarcastisch is, koppig is, slecht vergevingsgezind, wel tegen een grapje kan, maar niet te ver moet gaan of te lang door :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Zo story staat online. alle hoofdstukken zijn er al. Nu nog wachten totdat mensen hun personage helemaal af hebben met het gedeelte van de koppel xD En dan kan ik die ook een voor een activeren.