• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    O, sorry. Ik dacht dat er iets mis was met je keel.:')

    Zal ik zeker doen. Zal hij vast heel leuk vinden om te horen!


    Dat denk ik ook!


    That is a perfect copy of reality.

    Magnus schreef:
    (...)

    Hé, hij kan heus wel liefhebben! Alleen dit komt zelden voor. Hij rouwt nog om Lisa.:Y) En zijn broer. He has feelings, you know.



    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    (...)
    Hij de ballen en zij iets meer kalmte van hem, om dus minder snel de confrontatie aan te gaan. Mja, ze kunnen misschien nog wel wat van elkaar leren :3

    Hehe, ja, vast wel. Hij is een goede luisteraar! Er zullen in ieder geval een boel onverwachte wendingen aankomen.

    @ Magnus: No. He hasn't.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 1:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asmodom schreef:
    (...)



    Inderdaad. Bedankt.(:

    @ Helianthus: Yes, he has. --"


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)
    Hé, hij kan heus wel liefhebben! Alleen dit komt zelden voor. Hij rouwt nog om Lisa.:Y) En zijn broer. He has feelings, you know.

    Ik zeg ook niet dat hij harteloos is, hij heeft heus wel emoties. He has just a hard time showing it.


    [ heaven knows ]

    Kaih en Malia zijn op dezelfde dag jarig, zie ik nu. 14 Februari, Valentijnsdag.


    [ heaven knows ]

    Inderdaad, dat viel me gisteren ook al op.

    Oh, haha. Inderdaad. Dat was me nog niet eerder opgevallen. Maakt niet uit, toch?
    Verjaardagen zijn immers nooit zo belangrijk in RPG's. Het was in ieder geval niet opzettelijk. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mij maakt het niet uit (:

    Mooi dubbel feestje als er ooit eens een keer een verjaardag word gevierd :P

    Lijkt Levy alleen maar leuk (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm. Heeft iemand zin om al een afgesproken haat-relatie met Kaih te hebben?
    Ik heb namelijk geschreven dat hij een plan had uitgedokterd om zijn plaats aan zijn zusje af te geven maar dat iemand hem verlinkte. Dus deze persoon zou dan misschien een close iemand kunnen zijn? Bijvoorbeeld een vriend of vriendin ofzo. Het motief van die persoon moét natuurlijk niet slecht zijn, het kan ook zijn dat hij/zij het deed uit Kaih's belang. Als niemand interesse heeft dan verzin ik wel gewoon een persoontje. ^^
    Hun relatie zal in het begin wel niet al te postief zijn - vooral langs Kaih's kant maar misschien doorheen de RPG dat het kan verbeteren?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 13:20 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    @ Verde: Op zich wil ik Evangeline daarvoor wel laten aanduiden, maar ze zou niet iemand zomaar verlinken. Daar heeft ze een immens goede reden voor nodig, omdat ze al naïef genoeg is.


    [ heaven knows ]

    Oh, hoi. Ik wist niet dat dit topic zo snel ging. ^^
    @Verde, en anders zou Raph ook wel kunnen, die had al een negatieve relatie met zijn vrienden en zou dus best zijn vriend kunnen hebben verraden. Maar wat Hellion zegt kan ook.


    :)

    Bij story ook weer wat personages neer gezet.
    Al zijn er bij Jeremiah en Evangeline de plaatsjes niet te zien.
    Geen idee waarom.

    Hellion schreef:
    @ Verde: Op zich wil ik Evangeline daarvoor wel laten aanduiden, maar ze zou niet iemand zomaar verlinken. Daar heeft ze een immens goede reden voor nodig, omdat ze al naïef genoeg is.


    Servant schreef:
    Oh, hoi. Ik wist niet dat dit topic zo snel ging. ^^
    @Verde, en anders zou Raph ook wel kunnen, die had al een negatieve relatie met zijn vrienden en zou dus best zijn vriend kunnen hebben verraden. Maar wat Hellion zegt kan ook.


    Ik denk dat misschien de relatie tussen Kaih en Raph dan het beste zou zijn. Ik kan namelijk niet zomaar op 1,2,3 bedenken waarom Evangeline Kaih zou verraden. Het lijkt me inderdaad ook niet echt iets voor haar. Tenzij je iets weet dat zou kunnen werken?


    Rise and rise again until lambs become lions