• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:17 ]

    Valkyries schreef:
    (...)
    Het kan :'D

    Zoals ik al zei, ik weet niet eens hoe Riley op Dariel reageert, en andersom... misschien valt het juist heel goed mee en vallen ze voor elkaar. Wat nog grappig zou zijn, aangezien ze dan het eerste koppel zijn tot nog toe dat achteraf gezien nog blij zijn met elkaar :'D
    I don't know... of Dariel ziet Riley meer als jongere zus, wat dus ook wel awkward zou zijn.... in dat opzicht kunnen we heel veel kanten op met ons koppeltje ^_^

    Hij zou zich afzijdig houden. Hij is niet het type voor gevechten en loopt er liever met een grote boog omheen. Alleen als je echt dierbaar voor 'm bent en/of familielid bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amarela schreef:
    (...)

    Voor zijn part zou Sapphire een of andere gevaarlijke truc uithalen en het zou Alec nog niets uitmaken, hahaha. Althans, dat staat in de rol van Alec haha.


    Het zou hem ook niks uitmaken. Die zou alleen denken: eindelijk, ze is weg.:') Al helemaal als ze onderweg om komt.

    @Asmodom; hahaha. Ja. Het zal je gemakkelijk afgaan in de rpg.:') Hmm, misschien iets te makkelijk. Heb je iets te bekennen? Stiekem niet je eigen karakter beschreven?:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Helianthus schreef:
    (...)
    Hij zou zich afzijdig houden. Hij is niet het type voor gevechten en loopt er liever met een grote boog omheen. Alleen als je echt dierbaar voor 'm bent en/of familielid bent.

    En Riley is dus echt zo het type dat de confrontatie gewoon aangaat. In veel opzichten zijn ze elkaars tegenpolen.... maar dat kan elkaar ook aantrekken :'D We zullen zien hoe het loopt in de RPG. Ik kijk er in ieder geval echt naar uit om te beginnen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Magnus schreef:
    (...)

    Het zou hem ook niks uitmaken. Die zou alleen denken: eindelijk, ze is weg.:') Al helemaal als ze onderweg om komt.

    @Asmodom; hahaha. Ja. Het zal je gemakkelijk afgaan in de rpg.:') Hmm, misschien iets te makkelijk. Heb je iets te bekennen? Stiekem niet je eigen karakter beschreven?:'D


    Wat is Alec toch lief. (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Eindelijk Malia der kracht helemaal uitgeschreven. Het is belachelijk veel maar gelukkig kan ze het niet lang vol houden wil ze blijven leven en kan ze nog lang niet al die dingen doen. Laat staan dat ze weet dat ze het kan

    Magnus schreef:
    (...)

    Het zou hem ook niks uitmaken. Die zou alleen denken: eindelijk, ze is weg.:') Al helemaal als ze onderweg om komt.

    @Asmodom; hahaha. Ja. Het zal je gemakkelijk afgaan in de rpg.:') Hmm, misschien iets te makkelijk. Heb je iets te bekennen? Stiekem niet je eigen karakter beschreven?:'D

    Whaha er schiet me nu iets totaal slechts te binnen... Ik zie Alec dan echt zo grommelen en ijsberen erom, omdat haar bijvoorbeeld iets is overkomen, dat ze dood is... en dan mompelen: godver nu moet ik haar begrafenis regelen...
    Dat het lijkt dat hij toch om haar geeft, om dan te beginnen over de dingen die hij moet regelen en wat voor ellende er niet bij komt kijken van wat hij nog moet doen :'D
    Sorry, te fout, I know :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Magnus schreef:
    (...)

    Het zou hem ook niks uitmaken. Die zou alleen denken: eindelijk, ze is weg.:') Al helemaal als ze onderweg om komt.

    @Asmodom; hahaha. Ja. Het zal je gemakkelijk afgaan in de rpg.:') Hmm, misschien iets te makkelijk. Heb je iets te bekennen? Stiekem niet je eigen karakter beschreven?:'D


    Stiekem wel. Ik ben een harteloos machtsbelust persoon dat zo kwaad wordt als alles niet naar mijn zin gaat, dat ik liever de wereld verwoest dan dat ik meega met de plannen van degene die mijn leven voor mij bepaald. ^^
    Nee, eigenlijk heb ik gewoon een heleboel opgekropte frustraties, gezien ik boos ben om wat het dan ook is dat bepaald hoe het leven moet lopen dit jaar, je zou het het lot kunnen noemen en helaas kan je met die boosheid verder niks dus tja. Ik ga al die frustraties er wel lekker uitgooien via Lilith.


    Happy Birthday my Potter!

    "Alec is niet van plan om met haar 'voort te planten' en zal dit ook nooit van plan zijn. Alec zal Sapphire nooit als zijn echtgenote zien en zou er geen traan aan verspillen als ze dood zou gaan. Hij heeft een hekel aan Sapphire, vooral omdat hij met haar moest trouwen."
    Oh wauw, gezellige gozer is dat zeg.

    Valkyries schreef:
    Wel grappig dat de personages zelf tot dusver gewoon niet blij zijn met hun partner, vind dat dus echt gewoon humor :'D

    Evangeline is sowieso blij met haar partner (en ik zeker nadat ik Magnus haar personage heb doorgelezen. . .). Maar ze is best snel tevreden, dus misschien is ze wel een buitenstaander in deze roleplay waar zowat enkel intimiderende persona's schijnen te zitten. Dat zal nog wat worden voor haar.

    Amarela schreef:
    (...)
    Sapphire is altijd open voor een partnerruil :Y)

    Dat zou ik eveneens zijn met zo'n klootzak. Verdomme zeg, en dat vermeld ik heel netjes nog.

    Magnus schreef:
    (...)
    O lol. Dat heb ik ook wel eens.:'D Al heb ik geen vriend. . . :c

    Niet. . .? Ik dacht van wel. My bad.


    [ heaven knows ]

    Valkyries schreef:
    (...)
    En Riley is dus echt zo het type dat de confrontatie gewoon aangaat. In veel opzichten zijn ze elkaars tegenpolen.... maar dat kan elkaar ook aantrekken :'D We zullen zien hoe het loopt in de RPG. Ik kijk er in ieder geval echt naar uit om te beginnen :3

    Als ze blijft door pushen word hij boos en, eh, ja. Hij is liever als hij rustig is :'3. True, kan elkaar ook aantrekken hehehe. Misschien dat hij dan eindelijk eens ballen krijgt en wel de confrontatie aan durft te gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat zou ik eveneens zijn met zo'n klootzak. Verdomme zeg, en dat vermeld ik heel netjes nog.


    Nog iemand die me snapt, yay. Sorry Magnus, maar Alec is een vreselijk persoon tegenover Sapphire D:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Als ze blijft door pushen word hij boos en, eh, ja. Hij is liever als hij rustig is :'3. True, kan elkaar ook aantrekken hehehe. Misschien dat hij dan eindelijk eens ballen krijgt en wel de confrontatie aan durft te gaan.

    Hij de ballen en zij iets meer kalmte van hem, om dus minder snel de confrontatie aan te gaan. Mja, ze kunnen misschien nog wel wat van elkaar leren :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Amarela schreef:
    (...)

    Nog iemand die me snapt, yay. Sorry Magnus, maar Alec is een vreselijk persoon tegenover Sapphire D:

    Alec is een vreselijk persoon tegen iedereen, denk ik :'D
    Vind dat juist zo geweldig aan hem xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Amarela schreef:
    (...)
    Nog iemand die me snapt, yay. Sorry Magnus, maar Alec is een vreselijk persoon tegenover Sapphire D:

    Well - ik zou liever niet willen dat mijn vriend me liever kwijt dan rijk is. Dan mag hij lekker opdonderen.

    En Asmodom; ik vind je face claim echt geweldig.


    [ heaven knows ]

    nvm vergeet wat ik zei xD
    Ik zat niet op te letten

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:30 ]

    Gehe oke :'D

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 0:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”