George weasley
Ik stond op om weg te gaan lopen maar plotseling greep Ginny mijn pols vast en trok me in een omhelzing.
‘Wat is er toch George. Ik begrijp het niet. Ik snap als je me niet vertrouwd of iets, maar weet dat ik er voor je ben.’ ik was door de war. Ik wilde dit liever aan Fred vertellen, aangezien hij gelijk had. Maar Ginny doet plotseling zo behulpzaam tegen mij, iets wat ik nooit ben geweest tegen haar.
'Dankjewel.' Mompelde ik zachtjes.
Ik liet haar los en duwde mijn arm even tegen mijn gezicht aan. Een plotselinge lichtflits vulde mijn blik en even werd ik duizelig, maar al gauw ging het weer over en mijn aantal tranen die ik inhield rolden eindelijk over mijn wang af.
'Sorry als ik je o-ooit pijn had gedaan. Net als de velen anderen.' Zei ik.
'Ik beloof dat ik nooit meer een gruwelijke grap met je uit ga halen. Waardoor ik weer je dag ga verknallen.' Dit zij ik dus merendeels tegen mezelf. Ik stond even stil. Ik ben geen George zonder grappen. Dit is te veel.
'En als het nodig is ook niet met de anderen..'
Ik stop even. Wat babbel ik nou?
'weet je Ginny, ik vraag me af wat je zou doen als je door kreeg dat je het leven van twee personen hebt verscheurd door iets verschrikkelijks doms zou doen.' Vroeg ik uiteindelijk aan haar.
Ghehehe
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••