• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.

Alle topics:

Rollentopic

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

Leora schreef:
    (...)

Bleh campbell is hier seeker xd! Enneh dit gaat zo niks worden tussen campbell en draco.. campvell mag voldemort en deatheaters niet x
    Georgw kom me redden xd

en wat als George ook een deatheater blijkt te zijn (ghehehe..)
    George gaat Draco straks aanvallen. en dan heeft hij lekker twee zwadderaars achter hem aan zitten omdat hij Campbell probeerde te beschermen voor de zwadderaars.. alles alleen maar omdat hij bevriend wilde gaan raken met hem x)

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

jullie weten dat de speeltopic er is en dat we gewoon posten in de praattopic (cat)

Ik kan nu niks kopieren van vorige..

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

SphinxX schreef:
    (...)

en wat als George ook een deatheater blijkt te zijn (ghehehe..)
    George gaat Draco straks aanvallen. en dan heeft hij lekker twee zwadderaars achter hem aan zitten omdat hij Campbell probeerde te beschermen voor de zwadderaars.. alles alleen maar omdat hij bevriend wilde gaan raken met hem x)

Straks heeft campbell geen vrienden door george.. xd

Leora schreef:
    (...)

Straks heeft campbell geen vrienden door george.. xd

dat komt er van als je als eerst met iemand bevriend raakt die zwadderaars haat, en Campbell een soort van Zwadderaars aantrekkingskrachten bezit

SphinxX schreef:
    (...)

dat komt er van als je als eerst met iemand bevriend raakt die zwadderaars haat, en Campbell een soort van Zwadderaars aantrekkingskrachten bezit

Haha ahw btr schrijf je ff george dan kan ik mss nog net trg posten want zolder heb ik bijna klaar xd

George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

‘Soms zijn dingen beter niet te weten.’ Zei Campbell. Ik liet hem zwakjes los en keek toe hoe hij de deur uitliep. Zuchtend draaide ik me terug naar Professor Perkamentus en schudde even met mijn hoofd.
    ‘sorry dat we u gestoord hebben,’ zei ik zwakjes.
    ‘ik weet ook niet wat er aan de hand is,’ zei ik erachter en zuchtend liep ik ook de deur uit. Ik lijk wel zijn verzorger dat ik de hele tijd achter hem aan zit te lopen, en me naar hem richt. Maar ik ben bevriend geraakt met hem, eindelijk is mijn grootste droom uitgekomen, maar ik wil er ook niet zo snel meer mee weg gaan. ik bedoel, we hadden het net zo gezellig op de zwerkbalveld! Mijn grootste droom was om met hem een keer te gaan zwerkballen.. en het was te kort voor een voltooide droom. Waarom bemoei ik me eigenlijk meer naar dat hij de naam draagt van Campbell Saunders en dat hij beroemd is? Het is een aardige jongen, en daar moet ik op letten.
    'Draco Malfoy, ik ben van Zwadderich.' Mijn blik vertrok zich toen ik de hoek om liep en Draco zijn stem hoorde. En mijn kaak viel nog weider open toen ik zag dat Malfoy met Campbell zat te praten. Oh nee, alles behalve die Malfoy..
    'Wat doet Nathaniel in Engeland?' vroeg hij aan Campbell.
    Grommend stak ik mijn stok weer naar hem uit, en even twijfelde ik. Moet ik letterlijk elke zwadderaar omver blazen die met hem praat? Ik grinnikte even bij dat idee. Misschien moet ik het gewoon doen..
    Met een grijns vuurde ik weer de ontwapening spreuk op hem af waardoor Malfoy ook omver werd geblazen, en ik marcheerde naar de plek waar hij net stond, voor Campbell. Ik zette mijn stok weer terug in mijn zak en stak wagend mijn vinger naar hem.
    ‘Alles,’ begon ik.
    ‘van mijn part kan je zelfs met een Deatheater omgaan,’
    ik stop even en bewoog wagend met mijn vinger.
    ‘of met Voldemort, maar. Geen. Malfoy.’
    Ik wenkte me van Campbell af en liep naar Draco toe.
    ‘als je het maar waagt, Malfoy,’ zei ik strak naar hem en kruiste mijn armen.
    Dit is eigenlijk een grote onzin. Ik bedoel, Campbell mag zelf weten met wie hij omgaat. Maar dit doe ik voor hem; ik wil niet dat hij beïnvloed word door Malfoy, Campbell is goed zo.

[(6)]

[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:13 ]

Shii man wacht ff ik ga reageren

Ik ben vang vooor georgw nu..

Leora schreef:
    Ik ben vang vooor georgw nu..

dat hoopte ik al x')

Campbell Saunders

'Draco malfoy. Ik ben van zwadderich.' Haastig schudde ik zijn hand. Het liefst was ik door gerend voordat george me allemaal dingen zou vragen maar ik moest weer zo nodig tegen iemand opbotsen. Ik moest maar eens gaan uitkijken. 'Wat dpet nathaniel in engeland?' Ik bert op mijn lip. Draco moest een deatheather zijn. Ik had wel eens van zinn vader lucius malfoy gehoord via mijn moeder. En draco leek nathaniel te kennen en nathaniel was niet bekend. Behalve bij de meisjes. Voordat ik kon antwoorden kwam george er aan. De persoon die mijn zijde niet verliet sinds ik hier was. ' alles.' Begon hij terwijl hij doorratelde. ' maar geen malfoy.' Ik beet op mijn lip. Dit ging fout dat wisy ik zekrr. Ik dacht het nog niet of george kaatate een spreuk op draco. 'Als je het waagt malfoy.' Ik keek gauw weg. Eigenlijk wilde ik hier niet zijn. Ik moest nu kiezen voor mijn familie of voor een vriend. Beide opties leken onmogelijk te kiezen.

Ok kort maar il moet weer werken dus maak er wat moois van soammers!

Er is al weer een speel topic hoor??

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Weten we ^^

Waarom spelen jullie daar dan niet in? Aangezien het praattopic niet voor het spelen is.

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Speeltopic 2 is er al xD

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''