• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Draco Malfoy

    Mijn hand reikt uit naar de snaai. Maar ik grijp net mis en val bijna van mijn bezem. Vloekend ga ik weer goed zitten en probeer ik het opnieuw. Na een tijdje hem ik hem eindelijk. De snaai trekt zijn vleugels in en is nu een normaal rond balletje. Ik zie nu pas dat er nog iemand is. Iemand kijkt toe. Campbell. Even denk ik er over na om naar beneden te vliegen en met hem te praten, maar ik realiseer me da tik nog steeds te boos ben. Of jaloers. Als Campbell toch blijft staan ga ik naar hem toe.
    'Ik neem aan dat je niet kwam omdat ik zo geweldig vloog,' zeg ik chagrijnig. 'Ik heb hier geen zin in. Je.. Je kan beter gewoon weggaan,' zeg ik, niet echt boos meer maar ook nog steeds niet vriendelijk. 'Veel plezier met je vriendje, laat me nu maar met rust zodat ik verder kan gaan met mijn leven en niet meer hoef te denken aan jou.. Of aan jou en George...' Ik zeg niks meer. 'Laat ook maar,' mompel ik en ik ga zitten op een steen. 'Ik weet dat ik me niet meer met je moet bemoeien maar je moet echt stoppen met drinken. Het kan je helemaal verzieken.' Ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik had geen besef van tijd meer en ik had zeker geen weet van de tijd dat ik hier stond maar Draco kwam naar beneden gevlogen. Ondanks dat ik hem wílde spreken, had ik liever dat hij nog een tijd in de lucht gebleven was.
    ‘Ik neem aan dat je niet kwam omdat ik zo geweldig vloog.’ Ik merkte aan zijn stem dat hij chagrijnig was om mijn aanwezigheid. Maar als ik eerlijk moest zijn zou ik niet weten of ik wel blij zou zijn met mijn eigen aanwezigheid maar door zijn stem leek mijn hart iets rustiger te gaan kloppen.
    ‘Ik heb hier geen zin in. Je.. Je kan beter gewoon weg gaan. Veel plezier met je vriendje, laat me nu maar met rust zodat ik verder kan gaan met mijn leven en niet meer hoef te denken aan jou..’ Ik keek hem verbaasd aan. Waarom zou hij überhaupt aan mij denken? Hij mocht mij niet. Dat had hij goed laten merken. Ondanks dat meer mensen mij haatte zoals mijn familie deed het me pijn dat Draco zich zo om mij voelde. Bij die gedachte alleen al leek mijn hart samen te knijpen.
    ‘Of aan jou en George. Laat ook maar.’ Ik volgde zijn bewegingen naar de steen waar hij op ging zitten terwijl ik nog steeds niks zei. Wat kon ik zeggen?
    ‘Ik weet dat ik me niet meer met je moet bemoeien maar je moet echt stoppen met drinken. Het kan je helemaal verzieken.’ Ik zuchtte zachtjes en keek met een schuin oog naar Draco. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen. Mocht ik terug praten? Waarom leek geen enkel woord goed genoeg om terug te zeggen? ‘George is mijn vriendje niet. Dat zal ook nooit zo worden aangezien ik niet op jongens val, Draco.’ Ik betwijfelde of het laatste geloofwaardig over zou komen aangezien ik blijkbaar Draco heb lopen zoenen gisteravond en nu George. Hoewel ik dacht dat het Draco was. Bij die gedachten voelde ik direct mijn wangen rood kleuren en mijn hart sneller bonzen. Iets wat ik vervloekte. Ik viel niet op jongens, verdomme. Ik knielde voor Draco neer en pakte zijn handen beet. Op een ander moment zou ik dit misschien raar gevonden hebben maar tot mijn eerlijkheid moest ik Draco aanraken. ‘Ik heb geen flauw idee wat er gister avond is gebeurd. Wel rare flashbacks maar ik heb geen flauw idee of die kloppen en ik weet dat je me haat; dat je me het liefst van víjftig meter hoog van een bezem wil schoppen maar..’ mijn stem stierf weg. Wat moest ik zeggen? Waarom hield ik hem vast. Hij mocht mij niet en ik drong me zo aan hem aan. Waarom kon ik hem gewoon niet met rust laten, waarom maakte zijn geur een bepaalde gevoel in me los die ik niet kende? Verward schudde ik mijn hoofd en liet zijn handen los. Ik stond op en wilde weglopen maar voordat ik dat deed draaide ik me nog een keer aarzelend om. ‘Ik weet dat ik laf ben. Zwak. Maar ik heb nooit gezegd dat ik sterk was.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uhuhu, ik sta alleen achter met ginny, moet ik nou posten of zal ik wachten op freddir x') en ralfie heb ik voor een lange tijd noet gezien.. you know, laten we Ginge beginnen waardoor Ralf woest wordt waardpor hij tijdenw zijn weerwolf transformatie perongeluk campbell dood in plaate van Ginny wat zijn plan was..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wtf waarom Campbell D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Post maar alvast, dan komt Fred er zo aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Laat anders Ralf voor Ginny komen. Dan kunnen Fred & George some lone time hebben en Ginny & Ralfje ook ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Ik denk heb ik dat al meegemaakt, George en wij weten beide dat dat niet goed afgelopen was.’
    Ik stond even stil. Maar dat was niet door een domme reden.
    'Dat was geen domme reden, je kon niets doen, Ginny.' Langzamerhands kwam ik terug. Ik ga het gewoon zeggen. Hoe stom het ook klinkt.
    'Je kon niets doen, je was bang. En wat er met je was gebeurt was iets groots en afschuwelijks.' Ik stop even. Ik keerde mijn rug naar ginny toe en nam diep adem.
    'Ikuh.. ik kuste Campbell Saunders.. op de mond.. Draco zag het..' ik durfte Ginny niet aan te kijken.
    'Wat is er MIS met mij? Ik WALG om mezelf!' Mijn handen gingen automatisch door mijn haren heen.
    'Jou begreep iedereen nog, wat er met mij is.. is gewoon gekkenwerk! Twee gevaarlijke personen HATEN mij en elkaar, door mij!'

    Kort maar krachtig (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha. Oke serieus ik reageer niet zodat Linde kan inspringen met Fred. ('x haha! Komt Ralfje Ginny redden van haar homofiele broer?

    Trouwens Campbell haat george niet :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jup, straks. Je wilt niet weten wat er thuis nu bij mij aan de gang is, (wr zijn campbell aan het braden in de oven) dus het kan een uur of 3/43 duren tot ik weer kan reageren

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Whoops, heb net een super awkward idee gekregen voor george. Moet even denlen of ik het ook ga uitvoeren (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het is toch niks ernstigs he, thuis bedoel ik?

    En wat voor geniaal plan heb je ? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zullen we gewoon zeggen dat ik een zeer originelen familie heb xq

    Niet echt geniaal, meer mega awkward en eng, maar ik denk dat ik het niet ga uitvoeren omdat het te vreemd is.. zeg maar: hij krijgt een nieuwe enge doelwit omdat campbell gone is.. :'D alsjebegrijptwatikbedoel, niet neem ik aan, goedzo :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Zullen we gewoon zeggen dat ik een zeer originelen familie heb xq

    Niet echt geniaal, meer mega awkward en eng, maar ik denk dat ik het niet ga uitvoeren omdat het te vreemd is.. zeg maar: hij krijgt een nieuwe enge doelwit omdat campbell gone is.. :'D alsjebegrijptwatikbedoel, niet neem ik aan, goedzo :]


    Vertel me alsjeblieft dat je het NIET over Fred hebt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aaah nee ik wou die reactie plaatsen en had mijn post gekopieerd... en nu is ie weg(huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    ‘George is mijn vriendje niet. Dat zal ook nooit zo worden aangezien ik niet op jongens val, Draco.’Ik weet dat ik me hierdoor opgelucht moet voelen omdat het betekent dat hij dus niet verliefd is op George... Maar waarom ben ik dat niet? Hij knielt naast me neer en pakt mijn handen vast. Ik zeg niets en probeer met al het geweld om niet rood te worden. ‘Ik heb geen flauw idee wat er gister avond is gebeurd. Wel rare flashbacks maar ik heb geen flauw idee of die kloppen en ik weet dat je me haat; dat je me het liefst van víjftig meter hoog van een bezem wil schoppen maar..’ Zijn stem sterft weg en ik wil zeggen dat ik niet boos op hem ben en dat ik dat nooit zou doen, maar ik krijg niks uit mijn keel en hij gaat alweer verder. ‘Ik weet dat ik laf ben. Zwak. Maar ik heb nooit gezegd dat ik sterk was.’ Ik krijg eindelijk iets uit mijn keel.
    'Nee, dat wil ik niet. Ik haat je niet. En hoewel ik je wel een beetje laf vindt aangezien je een uitweg zoekt in alcohol, ben je niet zwak. En ik wil je best helpen om iets anders te zoeken, in plaats van alcohol. Er zijn genoeg dingen. Maar je moet me dan wel beloven dat je niet meer gaat drinken.' Ik kijk naar mijn schoenen. 'Gisteren is er niks gebeurt tussen ons, dus je hoeft daar niet bang voor te zijn. Ik zei het omdat...' Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. 'Omdat ik er niet tegen kon dat je Weasley boven mij verkoos.'


    Spoiler alert: you will save yourself