• Ik vond over laatst een tekstje op WeHeartIt en het leek alsof het uit een boek kwam, dus begon ik te googlen. Helaas vond ik helemaal noppes. Weten jullie uit welk boek dit fragment komt? Ik weet trouwens niet eens of het wel uit een boek komt.

    He found her most beautiful not when she was all fancied up, but when she wasn’t. When she was lying on the carpet, her hair all a mess, laughing about something that had happened years ago. When she wasn’t trying to impress anyone and taken down that wall that she had built for most people. That’s when he couldn’t take his eyes off of her.


    kindness is never a burden.

    Ik heb geen idee waar het uitkomt, maar ik moet wel toegeven dat ik het eigenlijk best een mooi stuk vind.
    Het is wel goed geschreven en ik kende hem nog niet, dus nu vraag ik mij ook af uit welk boek dit komt, mocht dit uit een boek komen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik herken het wel ergens van. Kan nu helaas niet bedenken waarvan ik het ken, sorry. Misschien bedenk ik het me later nog.

    Pedrad schreef:
    Ik herken het wel ergens van. Kan nu helaas niet bedenken waarvan ik het ken, sorry. Misschien bedenk ik het me later nog.


    Geen probleem (;


    kindness is never a burden.

    Is het wellicht van hier?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nageki schreef:
    Is het wellicht van hier?


    Ik weet niet. Ik vond die ook, maar (fanfic) schrijvers op het internet gebruiken soms quotes uit andere boeken/films/muziek in hun verhalen.


    kindness is never a burden.

    Nageki schreef:
    Is het wellicht van hier?

    Die zag ik daarnet ook al, maar ik denk niet dat het daarvan kan komen. Hoogstwaarschijnlijk had zij het weer ergens van genomen o.i.d. I don't know.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kobain schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Ik vond die ook, maar (fanfic) schrijvers op het internet gebruiken soms quotes uit andere boeken/films/muziek in hun verhalen.


    Persoonlijk dacht ik niet dat het uit een fanfic kwam, hoewel helemaal zeker ik dat ook niet weet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Persoonlijk dacht ik niet dat het uit een fanfic kwam, hoewel helemaal zeker ik dat ook niet weet.


    Ik denk ook niet dat het uit een fanfic komt, want ik zag die tekst echt wel veel opduiken en de meeste fanfics zijn niet zo heel bekend.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 20:15 ]


    kindness is never a burden.

    Nageki schreef:
    Is het wellicht van hier?


    Hier kwam ik ook op uit.


    Tijd voor koffie.

    Het s heel lastig deze tekst te vinden omdat het heel vaak op internet terugkomt. Het is heel veel gebruikt door mensen. Sorry. Ik heb het geprobeerd. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAha, ik probeerde het ook te zoeken en ik vond op zo'n tumblr page het ergens source: maar die verwijzen steeds naar pagina van vriendinnen waar ze het van hebben, waardoor je in een endless loop komt te zetten xd Vond het wel grappig.

    Zag ook een pagina van Duitsers voorbij komen die ook totaal geen idee hadden xD die kwamen ook tot de conclusie van die fanfic, maar ik denk niet dat eht van een fanfic is gezien de populariteit op internet en de schrijfstijl.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nageki schreef:
    Het s heel lastig deze tekst te vinden omdat het heel vaak op internet terugkomt. Het is heel veel gebruikt door mensen. Sorry. Ik heb het geprobeerd. (:


    Ik kom telkens terug uit om iemands blog. Volgens mij is het gewoon een gedicht. Toch bedankt mensen (:

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 20:26 ]


    kindness is never a burden.

    Ik wou net zeggen: Het komt waarschijnlijk gewoon uit een verhaal/fanfic ik ken genoeg mensen die dit soort dingen schrijven die echt goed kunnen schrijven.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Is dat niet van die dichter Christopher Poindexter? Het komt me wel bekend voor.

    Montrose schreef:
    Is dat niet van die dichter Christopher Poindexter? Het komt me wel bekend voor.


    Hij heeft mooie gedichten!


    kindness is never a burden.