• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Eruditie schreef:
    (...)

    Vertel me alsjeblieft dat je het NIET over Fred hebt


    Neenee! Ik ga het niet eens meer doen :') en het was een moment plan, een awkward iets. Maar ik ga het sowieso niet uitvoeren, het was maar een gedachte. Een iets..

    Edit: Ginny is al genoeg en laat me niet met Fred beginnen xD

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 18:09 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Awh draco is lief

    En vertle me wat je plan is george!!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Awh draco is lief

    En vertle me wat je plan is george!!


    Hij gaat het toch niet uitvoeren, vergeet het (; ik kan je wel vertellen dat george een rare love triangle piramide kon laten ontstaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Na dat ik het groepje verliet, merkte ik dat iedereen weg was gegaan. Zelfs Ginny. Ik was bang dat ze weer naar het astronomie toren was gegaan. Bij die gedachtes beet ik even op mijn lip. Na alles wat er is gebeurd moet ik voorzichtiger aan doen met haar. Ieder klein woordje, ieder klein beweging van mij kan fataal aflopen. Innerlijk.
    Ik wil haar niet weer kwijtraken. Als ik haar nog eens kwijtraak, heb ik weer niemand. Ze is mijn levensmiddel, zonder haar had ik al lang al zelfmoord gepleegd hebben. Net als wat ze had geprobeerd toen ze dacht dat ik haar verliet voor Brooke. Ik liep maar over het terrein van Hogwarts, terwijl mijn ogen bezorgd over het terrein afapeurde, naar het kasteel staarde, naar verschillende torens en weer terug. Tot ik haar verderop bij het meertje zag staan. Een jongen stond naast haar die ik al gauw herkende van zijn vel gekleurde haren, als George weasley. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik liep naar Ginny toe.
    'Gin, ik zocht je de hele tijd.' Zei ik opgelucht en liep de heuveltje af, waar ze vlakbij het meertje stonden.
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik dan aan haar en stond op een afstand te kijken naar wat er zich afspeelde hier. George zag er vreemd uit. Wat bleekjes. En Ginny stond bij hem, wat zelden voor komt.


    Ghehehe, iedereen verzameld hier :') kan campbell en draco ook komen :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oke oke ik ga al reageren ('x oops. Linde ga 19 years later doen :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik mis gingr eigenlijk een beetje..

    De idee die plots in me schoot was ook gewoon dat george perongeluk draco zijn speeksel in zijn mond kreeg terwijl het plan was dat draco campie moest zijn xq en dan dat er ginge ontataat en ginny hoort over campie en draco enz. gewoonawkward dus :') maarja, doe het liever niet :'D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 18:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Zou ik trouwens wachten met posten tot Fred er is ?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ik mis gingr eigenlijk een beetje..

    De idee die plots in me schoot was ook gewoon dat george perongeluk draco zijn speeksel in zijn mond kreeg terwijl het plan was dat draco campie moest zijn xq en dan dat er ginge ontataat en ginny hoort over campie en draco enz. gewoonawkward dus :') maarja, doe het liever niet :'D


    Omg Draco en George die zoenen... Serieus XD haha ik lach me nu helemaal kapot. Die twee haten elkaar... x.O' XD haha omg waarom moet ik serieus hier om gewoon lachen XD

    En stoute jij; je wilt persé een Ginge :P ohoh straks kus je haar nog voor Ralfs gezicht ('x dit gaat niet goed komen met jou!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Post maar. Ik denk dat het lang gaat durwn en dab kunnrn we wat verder met Ginny en Ralf (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Omg Draco en George die zoenen... Serieus XD haha ik lach me nu helemaal kapot. Die twee haten elkaar... x.O' XD haha omg waarom moet ik serieus hier om gewoon lachen XD

    En stoute jij; je wilt persé een Ginge :P ohoh straks kus je haar nog voor Ralfs gezicht ('x dit gaat niet goed komen met jou!


    Dat bedoel ik dus xD ze haten elkaar en ik ben serieus benieuwd naar Draco zijn reactie. Hij gaat de wereld haten en zelfmoord plegen na dat xq ghehehe :')

    Jammer dat niet iemand anders ralf of george bespeelde. Het zpu grappiger zijn om tegen elkaar te rpg'b dab tegen mezelf opnemen xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ginny Weasley

    ‘Dat was geen domme reden, je kon niet doen, Ginny. Je kon niets doen, je was bang. En wat er met je was gebeurt was iets groots en afschuwelijks.’ Ik zweeg. Zelden nam mijn broer het voor me op en dat hij het nu deed voelde verkeerd aan. Vooral omdat ik weet dat het júist een domme reden was. Ik hoefde niet in het dagboek te schrijven. Ik had naar pa moeten gaan maar ik was bang dat hetgeen wat interesse in mij zou tonen me ook zou gaan haten. Net zoals mijn broers. Daarnaast zag ik mijn vader haast nergens. Hij had het druk op zijn werk en dat begreep ik wel. Voor hem was alles ook moeilijk.
    Mijn broer keerde zijn rug naar mij toe en voor even dacht ik dat hij me zou achterlaten zoals altijd maar in plaats daarvan deed hij heel wat anders.
    ‘Ikuh.. ik kuste Campbell Saunders.. op de mond.. Draco zag het..’ hij zweeg en ik moest eerlijk bekennen dat het als een bom op me neer viel. George; homo? Of gewoon slechts een vergissing? Een vergissing maken is menselijk.
    ‘Wat is er MIS met mij? Ik WALG om mijzelf! Jou begreep iedereen nog, wat er met mij is.. is gewoon gekkenwerk! Twee gevaarlijke personen HATEN mij en elkaar, door mij!’ ik schudde verward mijn hoofd en liep naar hem toe zodat hij me aan moest kijken. ‘George. Er is niks mis mee dat je een jongen hebt gezoend. Er zijn meerdere mensen die dat doen. Soms doe je onverwachte dingen terwijl je ze niet wilt doen.’ Ik zweeg ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen. Ergens kon ik het nog niet geloven dat George op jongens viel.
    ‘Gin, ik zocht je de hele tijd!’ hoorde ik plotseling achter mij. Ik herkende Ralfs stem en ik beet direct op de binnenkant van mijn wang. Ik hield van Ralf. Echt waar maar ik had het gevoel dat ik er nu voor mijn broer moest zijn. ‘Wat is er gebeurd?’ ik keek even naar George. Ik zal hem niet verraden.
    ‘George wilde me een van zijn befaamde snoepjes geven maar dat eindigde dat hij er per ongeluk een at.’ Ik zette een gemaakte glimlach op mijn gezicht. Het was maar goed dat ik met Fred en George opgegroeid was. Daardoor leerde je wel om glashard te liegen. ‘Je hebt nu je lesje wel geleerd.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee, dat wil ik niet. Ik haat je niet en hoewel ik je wel een beetje laf vind aangezien je een uitweg zoekt in alcohol, ben je niet zwak. Ik wil je best helpen om iets anders te zoeken, in plaats van alcohol. Er zijn genoeg dingen. Maar je moet me dan wel beloven dat je niet meer gaat drinken.’ Ik wist zeker dat hij praatte maar ik hoorde maar de helft. Deels door zijn rode wangen wat fel tegen zijn normaal witte gezicht afstaken. Iets hem enorm knap maakte. Ik schudde afwezig mijn hoofd terwijl ik in zijn grijze ogen bleef staren. ‘Gisteren is er niks gebeurt tussen ons, dus je hoeft daar niet bang voor te zijn. Ik zei het omdat ik er niet tegen kon dat je Weasley boven mij verkoos.’
    Ik merkte niet eens dat hij stilgevallen was tot dat ik merkte dat zijn lippen stil stonden. Shit. Ik keek naar zijn lippen. Wat was er mis met mij, waarom voelde ik mijn hart in mijn keel bonzen terwijl de geur die Draco om zich heen droeg mij gek maakte. ‘ik..’ murmelde ik. Ik probeerde zo goed mogelijk in zijn ogen te kijken maar mijn ogen gleden alweer richting zijn lippen waardoor mijn hersenen uitgeschakeld leken. Ik beet op mijn lip en automatisch boog ik iets dichter naar Draco toe terwijl zijn geur mij leken aan te sporen. ‘Saunders.’
    Abrupt verdwenen alle rare gevoelens en angstig keek ik in de paar ogen van Karkarov.
    ‘Hier.’ Hij riep het niet maar het was duidelijk dat hij boos was en geen tegenspraak accepteerde. Automatisch deed ik mijn hoofd omlaag terwijl ik naar hem toe liep wat een klap op mijn hoofd veroorzaakte. ‘Doe je hoofd omhoog. Het is beschamend hoe jij je gedraagt.’ Hij gaf me een duw richting de uitgang van het zwerkbalveld en met tegenzin werd ik meegesleurd naar de Klammfels boot.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Speeltopic 4!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    klik de topic hierboven aan. daar gaan we in verder

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 21:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hello my friends(duivel)


    Spoiler alert: you will save yourself