Ralf Auron
Na dat ik het groepje verliet, merkte ik dat iedereen weg was gegaan. Zelfs Ginny. Ik was bang dat ze weer naar het astronomie toren was gegaan. Bij die gedachtes beet ik even op mijn lip. Na alles wat er is gebeurd moet ik voorzichtiger aan doen met haar. Ieder klein woordje, ieder klein beweging van mij kan fataal aflopen. Innerlijk.
Ik wil haar niet weer kwijtraken. Als ik haar nog eens kwijtraak, heb ik weer niemand. Ze is mijn levensmiddel, zonder haar had ik al lang al zelfmoord gepleegd hebben. Net als wat ze had geprobeerd toen ze dacht dat ik haar verliet voor Brooke. Ik liep maar over het terrein van Hogwarts, terwijl mijn ogen bezorgd over het terrein afapeurde, naar het kasteel staarde, naar verschillende torens en weer terug. Tot ik haar verderop bij het meertje zag staan. Een jongen stond naast haar die ik al gauw herkende van zijn vel gekleurde haren, als George weasley. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik liep naar Ginny toe.
'Gin, ik zocht je de hele tijd.' Zei ik opgelucht en liep de heuveltje af, waar ze vlakbij het meertje stonden.
'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik dan aan haar en stond op een afstand te kijken naar wat er zich afspeelde hier. George zag er vreemd uit. Wat bleekjes. En Ginny stond bij hem, wat zelden voor komt.
Ghehehe, iedereen verzameld hier :') kan campbell en draco ook komen :'D
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••