George weasley
‘Nou Weasley, als je dit wou bespreken dan raad ik je aan om ook Saunders erbij te halen.’
Hij liep de hoek om waar Campbell stond, en ik volgde hem.
‘Gisteravond liet ik hem de keuken zien en hij besloot zichzelf bijna lam te zuipen. Iedere keer dat ik hem hielp, ging hij gewoon weer verder. En vanochtend deed hij net alsof alles normaal was. Daar heb ik geen zin in. Ik heb geen woord gelogen en ik heb nergens spijt van.’
Ik wilde weer protesteren, iets terug zeggen maar het lukte niet. Ik zag hoe bang Campbell eruit zag, ik maak het alleen maar erger. Net deed ik mijn mond open, maar langzaam sloot ik hem weer, na de woorden van Draco.
‘Misschien even handig om te zeggen dat je me gisteravond probeerde te kussen. Maar blijkbaar heb je weer snel iemand anders gevonden.’
Een gigantische brok zat vast in mijn keel. Ik wilde over draco heen kotsen. Wat is die angst, die haat die ik voel op dit moment?
Mijn blik gleed moeizaam naar Campbell toe en keek diep, diep in zijn donkere ogen, alsof ik zijn gedachtes probeerde te lezen. Ik hoorde de geluid van Draco die wegliep. Hij was dronken, hij wist niet wat hij deed, toch? Ik zuchtte diep en sloot mijn ogen. Waar ben ik beland? Waarom heb ik nou die oncomfortabel gevoel die me de hele tijd pest?
'Campbell?' Liet ik er eindelijk uit. Mijn stem leek wel getransformeerd te zijn. Het klonk niet als ik. Wat is er met me aan de hand? Campbell leek wel diep in zijn gedachten weggezonken te zijn.
'Campbell, dit..' maar ik kon mijn zin niet afmaken. Campbell liep naar mijn richting toe en voor ik het wist plantte hij zijn lippen in mijn nek. Een warme gevoel vulde mijn lichaam en het leek alsof ik niet kon bewegen. Tot het in me doorging wat er gaande was, en wie ik überhaupt was. Ik ben George Weasley. Waar is Fred eigenlijk?
Ik liet mezelf gaan. Ik was geen George Weasley. Voor nu. Ik bewoog mijn hoofd een beetje naar beneden waarna ik mijn lippen op die van hem plaatste. Ik kon niet bewegen, niets doen. Alsof het duivel me in zijn macht hield, en me gewoon als een voodoo pop liet bewegen, en dingen liet doen die ik niet wilde. Wat is er mis met mij?
[ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 17:33 ]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••