• Think before you talk shit.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 8:34 ]


    cupcake unicorns

    Damn dit flimpje heeft me aan het denken gezet.

    In het begin haate ik haar (Ookal ontkende ik dat).

    Maar vanaf nu zou ik Justin zijn geluk gunnen.

    Ik wil niet anders dan dat hij gelukkig is en als dat met selena is dan is dat zo.


    amen.

    En trouwens ik heb soweizo de laatste tijd een heel raar gevoel over dit alles. Wij maken Justin en Selena gek met al die haatberichtjes. (waar ik helaas net zo hard aan heb meegedaan). En ik denk dat ze wat gaa doen om die haat te ontvluchtem.

    Ze hebben hun best gedaan om het altijd te verbergen. Tot dat die fotos van de vakantie uitlekten. Als je verliefd bent dan wil je het toch van de daken schreeuwen?.


    Damn ik schaam me nu kapot voor al die haatberichtjes.....

    dat filmpje zet me ook aan het denken,

    Dit filmpje zag ik, en toen opeens begon ik het te snappen. Ik haat Selena zo erg, oh gosh. Toen had ik dit filmpje gezien en opeens begon ik te beseffen dat ik niet zo stom moest doen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 9:52 ]


    <3

    Ik heb Selena Gomez eigenlijk nooit gehaat, ik vond haar altijd al mooi en ik vond haar liedjes eigenlijk wel oké, maar Justin Bieber. Ik heb het niet zo op hem, ik vind zijn liedjes niet leuk en ik vind hem een beetje een aansteller. Maar, maar ik vind dat soort haatberichtjes niet nodig. Ik vind Jelena schattig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hale schreef:
    Damn dit flimpje heeft me aan het denken gezet.

    In het begin haate ik haar (Ookal ontkende ik dat).

    Maar vanaf nu zou ik Justin zijn geluk gunnen.

    Ik wil niet anders dan dat hij gelukkig is en als dat met selena is dan is dat zo.


    amen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik vond haar ook altijd stom, en dat was nog voor heel het Jelena gedoe. Maar nu ze samen met Justin is haat ik haar niet meer, ik weet niet hoe dat opeens is gekomen maar ik zal echt nooit haat berichten gaan sturen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dit filmpje heb ik net gevonden.


    <3

    Kitchener schreef:
    Dit filmpje heb ik net gevonden.




    damn...

    Ik heb de filmpjes niet gekeken maar ik weet wel waar ze over gaan, dat is obvious. Ik snap sowieso niet dat ''fans'' de vriend/vriendin van hun idool gaan haten. Of dat ze iedereen die close met je idool is gaan haten. Dat slaat gewoon nergens op. Of het nou Justin Bieber en Selena zijn of Tom Kaulitz en een potentiële bedpartner, je hebt altijd van die hersenloze tutjes die gaan roepen dat Selena een kuthoer is en dat Justin van haar is of zo. Ik bedoel gun je ze nog een leven of zo? Nou als je zo doet, dan gun je ze dat niet.


    Rainbows on my staircase ~

    achja, stomme mensen bestaan dus blijkbaar. maar dit gebeurd altijd bij beroemde mensen en daar moeten ze zich overheen zetten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    EMIN3M schreef:
    Ik heb de filmpjes niet gekeken maar ik weet wel waar ze over gaan, dat is obvious. Ik snap sowieso niet dat ''fans'' de vriend/vriendin van hun idool gaan haten. Of dat ze iedereen die close met je idool is gaan haten. Dat slaat gewoon nergens op. Of het nou Justin Bieber en Selena zijn of Tom Kaulitz en een potentiële bedpartner, je hebt altijd van die hersenloze tutjes die gaan roepen dat Selena een kuthoer is en dat Justin van haar is of zo. Ik bedoel gun je ze nog een leven of zo? Nou als je zo doet, dan gun je ze dat niet.


    Dat denken wij -de fans die de relatie accepteren- nu ook. Maar dat hebben we niet gedaan, het is raar om uit te leggen maar het komt doordat we dromen hebben. Of ja, fantasie. Ik weet nog dat ik altijd dagdroom over dingen, toen begon ik te dagdromen over Justin zeg maar. Dat ik zijn vriendin was. Ik doe heel veel dagdromen als ik fiets, wandel, en net voordat ik ga slapen verzin ik ook verhalen. Vorig jaar zomer deed ik dat met Justin. Ik had een beeld van hem en al een heel verhaal bedacht. Je weet dat die verhalen nooit uitkomen maar je blijft het verhaal bijwerken. Opeens kwamen de foto's uit van Jelena en ja een jaloers gevoel drong mijn lichaam door. Ik haatte haar omdat zij met Justin was. Het enigste wat ik over hun relatie dacht was: Selena mag niet bij Justin zijn. De meeste reden die voorkomt waarom fans Selena haten is dat ze jaloers zijn op haar, ook al willen ze dat niet toegeven.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 10:38 ]


    <3

    Ze wouw altijd al beroemd worden,
    nu ze het is moet ze er wel alles bijnemen,
    bij alle artiesten zijn er haters

    Kitchener schreef:
    (...)

    Dat denken wij -de fans die de relatie accepteren- nu ook. Maar dat hebben we niet gedaan, het is raar om uit te leggen maar het komt doordat we dromen hebben. Of ja, fantasie. Ik weet nog dat ik altijd dagdroom over dingen, toen begon ik te dagdromen over Justin zeg maar. Dat ik zijn vriendin was. Ik doe heel veel dagdromen als ik fiets, wandel, en net voordat ik ga slapen verzin ik ook verhalen. Vorig jaar zomer deed ik dat met Justin. Ik had een beeld van hem en al een heel verhaal bedacht. Je weet dat die verhalen nooit uitkomen maar je blijft het verhaal bijwerken. Opeens kwamen de foto's uit van Jelena en ja een jaloers gevoel drong mijn lichaam door. De meeste reden die voorkomt waarom ze Selena haten is dat ze jaloers zijn op haar, ook al willen ze dat niet toegeven.


    AGREE!

    Kitchener schreef:
    (...)

    Dat denken wij -de fans die de relatie accepteren- nu ook. Maar dat hebben we niet gedaan, het is raar om uit te leggen maar het komt doordat we dromen hebben. Of ja, fantasie. Ik weet nog dat ik altijd dagdroom over dingen, toen begon ik te dagdromen over Justin zeg maar. Dat ik zijn vriendin was. Ik doe heel veel dagdromen als ik fiets, wandel, en net voordat ik ga slapen verzin ik ook verhalen. Vorig jaar zomer deed ik dat met Justin. Ik had een beeld van hem en al een heel verhaal bedacht. Je weet dat die verhalen nooit uitkomen maar je blijft het verhaal bijwerken. Opeens kwamen de foto's uit van Jelena en ja een jaloers gevoel drong mijn lichaam door. Ik haatte haar omdat zij met Justin was. Het enigste wat ik over hun relatie dacht was: Selena mag niet bij Justin zijn. De meeste reden die voorkomt waarom fans Selena haten is dat ze jaloers zijn op haar, ook al willen ze dat niet toegeven.
    Vroeger was ik ook zo, ik was helemaal weg van Tokio Hotel en iedere keer als er een foto kwam van Tom met de zoveelste scharrel zag ik groen van jaloezie. Ik wou net zoals dat meisje zijn, nee ik wou haar zijn. Ik was helemaal into TH en dacht zowat nergens anders aan. En ja inderdaad dat is jaloezie, en dat vind ik ook wel een beetje gezond. Als het maar niet te erg is. Maar als je dan van die mensen hebt die zeggen ‘‘JA WTF JUSTIN IS VAN MIJ SELENA IS EEN HOER EN EEN SLET ER ZIT EEN PATROON IN HAAR VRIENDJES BLABLABLA’’ Dan heb je gewoon echt geen leven.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Vroeger was ik ook zo, ik was helemaal weg van Tokio Hotel en iedere keer als er een foto kwam van Tom met de zoveelste scharrel zag ik groen van jaloezie. Ik wou net zoals dat meisje zijn, nee ik wou haar zijn. Ik was helemaal into TH en dacht zowat nergens anders aan. En ja inderdaad dat is jaloezie, en dat vind ik ook wel een beetje gezond. Als het maar niet te erg is. Maar als je dan van die mensen hebt die zeggen ‘‘JA WTF JUSTIN IS VAN MIJ SELENA IS EEN HOER EN EEN SLET ER ZIT EEN PATROON IN HAAR VRIENDJES BLABLABLA’’ Dan heb je gewoon echt geen leven.


    idd, dan heb je echt geen leven nee. Ik zelf heb nooit haatberichten gestuurd.


    <3