George weasley
Even keek Campbell twijfelend naar het kopje en voordat ik iets kon zeggen, begon Fred.
Het is niets geks hoor, gewoon pompoensap met een ander sapje erdoor gemixt.
Cqmpbell keek ons vreemd aan en ik lirt een zachte zucht en grinnikte wat zachtjes.
Het zorgt ervoor dat je niet zo gespannen bent. George en ik drinken het altijd voor een proefwerk of examen ofzo. Werkt fantastisch' ik knikte met mijn hoofd en eindelijk waaide er een vlaag van opluchting toen Fred iets nuttigs zei, en hij nam plaats op de stoel.
'Wees maar niet bang, we gaan je niet vergiftigen.' Zei ik en gaf hem een schouderklopje maar trok die al gauw terug.
Dus Cam, hoe zit het tussen jou en onze goede vriend uit Zwadderich.'
ik wierp me naar Fred toe en wierp hem mijn blik toe die ik hem altijd laat zien als hij even stil moet zijn, en een vlaag van... weet ik niet vloog door me heen. Wat het wel is was dat ik begon te bibberen en het kous kreeg. Was dat de vlaag? Staat de raam gewoon open?
Ik denk dat het goed met hem gaat. Hij zou in iedergeval niets doorvertellen. Dus ik denk zit dat wel goed. ik keek hem even aan in de lange stilte waarin ik mijn mond als eerst open trok.
'Ga ja- de drankje nog drinken? Over drankje gespeoken, ik ga er maar ook een drinken..' en ik lie naar de kast toe, pakte nog een kopje en de pomoenensap die ik er vervolgens in goot en stond weer naast Campbell, en nam een goddelijke slok van het drankje.
Saving people, hunting things, the family business デ--▸