Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser
Ze staarde maar naar me. ze zei niets, deed niets, alsof de tijd was bevroren en ik er in vast zat, keek ze maar naar me. ik begon moeizaam te slikken, terwijl er steeds meer en meer maneschijn op ons vielen. Ik wierp me even naar de maan toe en het viel me op dat de paar overgebleven wolken en langzaam er langs gleden. Ik begon moeizamer te slikken en zuchtte. Ik moest naar binnen om mijn pillen uit mijn hutkoffer te halen. Maar natuurlijk laat ik Ginny hier niet alleen. Waarom komt ze gewoon niet met me mee? Ik wil haar niet dwingen, moet dat? Voor haar eigen bestwil?
‘Ginny,’ begon ik weer, snakkend naar adem.
‘als we hier nog langer blijven gaan we samen dood. Voor mij maakt dat niet uit, ben ik tenminste nog bij jou..’ zuchtte ik en trok langzaam aan haar pols, zodat ze verder weg van de rand kwam en dichterbij bij de deur.
‘heb je trouwens vergeten wat ik tegen je zei toen we bij hagrid’s hut waren? Samen kunnen we alles ondergaan, en ik bescherm je voor alles, hoe moeilijk het ook kan zijn.’ Plotseling voelde ik een soort messensteek in mijn lichaam die erger en erger werd, waardoor ik iets te hard in Ginny haar handen kneep. Merlin, ik MOET terug naar binnen.
‘als je nu niets zegt draag ik je terug naar binnen, Gin,’ zei ik, met nog mijn kaak strak gespannen zodat ze mijn pijn niet opmerkte.
[weet Ginny trouwens dat Ralf een weerwolf is? ]
[ bericht aangepast op 18 april 2014 - 18:16 ]
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••