• Ja, we hebben dus voor Nederlands tegen Donderdag een opdracht en ik heb een beetje hulp van jullie nodig :'D.
    Wel het zit dus zo: We moeten voor degene dat achter ons komt in het alfabet, in mijn geval moet ik dus voor een jongen uit mijn klas, waar ik nogal een 'rare' band mee heb, 3 gedichten uitkiezen en deze op een originele manier brengen. De originele manier heb ik al. Het enige probleem is nog 3 gedichten te vinden die goed zijn voor hém. En geen liefdesgedichten want nja, dat is niet echt toepasselijk x).
    Ook zou ik graag de auteur of maker erbij willen, want anders krijg ik punten af. ^^
    Nou, als jullie me kunnen helpen, zou ik jullie heel dankbaar zijn.

    x.


    Tanya is de beste.

    Uhm.. wat voor band heb je dan precies met die jongen? x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ha, ik wist dat die vraag wel zou komen. Kijk, hij is nogal 'aantastelijk' op verschillende manieren =D. Soms komen we elkaar tegen en houden we een bitchfight en dan de andere keer komt hij mij knuffelen en strelen en al die dingen. Maar hij heeft wél een lief. =='
    So, ik noem dat toch wel een beetje raar, ja :'D.


    Tanya is de beste.

    Hmm.. idd een beetje raar. En wat is zijn karakter? x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hmm.. idd een beetje raar. En wat is zijn karakter? x3

    Karakter.
    Euhm, eerder een beetje 'stoer', maar als het erop aan komt wél heel lief. En voor de rest weet ik eigenlijk niet zo veel van hem, hij is nieuw op school sinds dit jaar...


    Tanya is de beste.

    Op welke originele manier ga je het doen dan?
    En als ie met jou knuffelt terwijl die een vriendin heeft, kan je wel iets over players doen.
    Of iets over dat jongens zich heel stoer voordoen, maar eigenlijk zijn ze juist lief.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    maak zelf een gedicht? dan kun je m afstellen op je 'leuke manier' en die gast.


    BAM!

    Mijn moeder had me het idee gegeven om een soort ding te maken met allemaal doosjes. Het is moeilijk om uit te leggen, maar het ziet er zo uit: Een doosje, een draadje, een doosje, een draadje en weeer een doosje. En dan het eerste doosje het kleinst en het laatste doosje het grootst. Dat op een speciale manier verven en versieren en in het doosje het gedichtje steken op een mooi briefje. :')


    Tanya is de beste.

    maak zelf een gedicht? dan kun je m afstellen op je 'leuke manier' en die gast.

    Ik ben héél slecht in gedichten. Maar als noodoplossing kan ik mijn broer er nog altijd één laten schrijven. Die kan dat wel redelijk goed. :Y)


    Tanya is de beste.