• Hee!

    Sinds ik geslaagd ben voor mijn opleiding ( maatschappelijke zorg niveau 4 ) ben ik weer verder gegaan met zingen. Nog steeds geen zangles maar nog wel even veel plezier met zingen!

    Hier een nieuw kort filmpje. Hoewel ik niet "gelovig" ben, heb ik dit nummer toch gezongen voor een Amerikaanse vriend van mij! Ik had wel veel moeite met de lagere noten, dat kunnen jullie ook vast wel horen! Graag een eerlijke mening please! In het midden van het filmpje komt er meer power.



    Spannend!!! Alle tips en adviezen zijn welkom, het is moeilijk leren zonder zangles en verstand, haha

    Xx

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 19:01 ]

    Wauw jij hebt echt een mooie stem! Vooral de hoge stukjes vind ik echt supermooi.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Je hebt een mooie stem....Vooral een heel zachte stem :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Waarom heb je geen zangles, als ik vragen mag? Je hebt een zeer goede stem, en zangles maakt dat denk ik alleen nog maar beter! Wil je ook de muziek in, want dat zie ik je in ieder geval wel doen met zo'n mooie stem! (:
    Zeer mooi, ik doe het je niet na!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bedankt allemaal!

    @Kaa, ik heb mij heel lang voor mijn stem geschaamd en moet nog steeds veel overwinnen om echt voor iemand te durven zingen. Op internet vind ik zelfs minder eng omdat ik dan niet tijdens het zingen oog in oog sta met " publiek ". Heel raar want heb aan take me out meegedaan en dat vond ik totaal niet eng, maar zingen :/

    buffyxangell schreef:
    Bedankt allemaal!

    @Kaa, ik heb mij heel lang voor mijn stem geschaamd en moet nog steeds veel overwinnen om echt voor iemand te durven zingen. Op internet vind ik zelfs minder eng omdat ik dan niet tijdens het zingen oog in oog sta met " publiek ". Heel raar want heb aan take me out meegedaan en dat vond ik totaal niet eng, maar zingen :/


    Aah oke. Toch raad ik je zangles wel aan. Sowieso is dat voor één persoon, en ik denk dat je het wel fijn zult vinden om je angst te overwinnen. I mean, je zet wel filmpjes op youtube, wat mij wel de indruk geeft dat je je talent aan de mensen wilt laten horen. Je zingt namelijk echt goed, en als je je angst overwint kan het alleen maar beter en beter gaan. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjewel Kaa! Je hebt helemaal gelijk! ik denk dat ik mij dan komende week maar inschrijf voor zangles! :D

    Ik vind je stem echt heel mooi en fijn om na te luisteren terwijl ik meestal dit soort liedjes meestal afzet omdat ik de hoge noten meestal niet fijn vind, maar dat heb ik hier bij helemaal geen last van. Zoals al boven gezegd wordt zal ik zangles nemen want je hebt echt een mooie stem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dank je wel!!!!!! Jullie maken mij rood haha

    buffyxangell schreef:
    Dankjewel Kaa! Je hebt helemaal gelijk! ik denk dat ik mij dan komende week maar inschrijf voor zangles! :D


    Helemaal top! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja ! :D

    Veel succes op je zangles, je hebt echt een prachtige stem! Nergens om voor te schamen, meis!


    Some people are art and do art at the same time

    Jij kan echt prachtig zingen. Kon ik dat maar!


    -

    Aaaawhh dank jullie wel!! Word weer rood haha

    Paenitet schreef:
    Veel succes op je zangles, je hebt echt een prachtige stem! Nergens om voor te schamen, meis!


    Bedankt! Volgende week word mijn eerste les!! Spannend!!

    ^ Lukt je wel c:


    Some people are art and do art at the same time