• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hhaha ken nog niet posten maar was wel nieiwgierig om te lezen.. x) waarom laat draco niks.merken? Omg


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Voordat ik een stap naar achter kon doen of überhaupt weg kon rennen plaatsen George zijn lippen op die van mij. Verstijfd bleef ik stil staan en liet het gewoon begaan. Ik hoorde voetstappen aankomen lopen en snel drukte ik George weg maar het kwaad was al geschiet. Ik zag hem snel wegrennen. Ik haalde nerveus mijn hand door mijn haar. Hij kwam terug, waarom?
    Mijn hart leek in mijn keel te bonzen terwijl ik niet goed raad wist bij deze situatie. Ik had verdomme meer jongens gezoend dan meisjes in mijn leven. Ik was echt een triest persoon. Ik viel niet eens op jongens en dan denk ik voor het eerst in mijn leven échte vrienden te hebben dan ga ik ze aflebberen. Wat haatte ik mijzelf toch, vooral om het feit dat ik nog steeds stil stond en niks gezegd had tegen George. Maar wat kon ik zeggen? Sorry dat ik je kuste, ik dacht; ja wat dacht ik eigenlijk? Ik had gedacht dat het Draco was. Nee ik had gedacht dat ik en Draco het waren toen ik dronken was terwijl ik George zat af te lebberen. Dit maakte het totaal niet beter op. Waarom was het leven zo ingewikkeld soms? Waarom kon George of Draco geen meisje zijn? Waarom als het waar is probeerde ik Draco te kussen in mijn dronken bui om vervolgens George te kussen? Had ik een rare kronkel in mijn brein? Oke dat laatste was waar. Ik had blijkbaar last van een hersenbloeding wat mijn hele toekomst misschien kon beïnvloeden.
    Mijn hart ging zo bonkte zo hard tegen mijn borst aan dat ik bang was dat George het zou horen. Ik wist dat ik de stilte moest verbreken maar mijn stem leek verdwenen terwijl ik langzaam licht in mijn hoofd voelde worden. Ik krabte boven mijn wenkbrauw terwijl ik nerveus naar onder staarde. Iets wat ik altijd deed als ik niet met de situatie om kon gaan terwijl mijn hoofd steeds lichter aan begon te voelen. Was dit een paniek aanval? Alles leek te duizelen terwijl geen enkel greintje zuurstof door mijn luchtpijp leek te komen.

    Haha Sorry Xd Campbell heeft last van een paniekaanval. XD omg ik lach me hier wel dood. Ik ben zo gemeen :p Wat gaat Georgie nu doen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campie is nu hulpeloos ): saaad )':
    En je hebt george net ge ongeorgegerieerd.als dat een bestaand woord is tenminste. Kort gezegd: George denkt aan het zin van leven en wat dat is door campbell en draco x'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Campbell duwde na een korte tijd weg en angstig nam ik een meter afstand van hem. Hij leek bang, woedend, door de war en ziek. Ik draaide me om met het drang om te gaan schreeuwen, maar in plaats van dat ging ik met mijn handen door mijn haren. Wat heb ik veroorzaakt? Wat heb ik gedaan? Waarom heb ik dat gedaan? Dacht ik dat Campbell een aantrekkelijke meid was? Ik kan wel zweren dat dit gewoon een grap was van Fred.. maar helaas. Ik keek om en zag Campbell daar staan. Nee, ik kan niet.. ik kan hem niet gekust hebben..? Ik verborg mijn lijkbleke gezicht in mijn handen en zette nog een stap afstand van hem. Heeft Draco het gezien? Oh goede grote meneer merlijn, laat draco dit niet gezien hebben. (Dafuq, wat een vreemde zin) Campbell deed nog steeds zijn mond niet open, noch ik. Omdat iemand deze ongemakkelijke stilte moest gaan vullen, gooide ik al mijn moed bij elkaar en begon.
    'Het spijt me ZO, ZO erg!' Riep ik gespannen.
    'Ik liet me gaan, ik -' ik stopte.
    'Urgh!' Gefrustreerd draaide ik me om en schopte keihard tegen een boom aan waardoor een lichtte 'auw' mijn mond ontsnapte.
    'Met welke reden KUSTE je me? Je dacht vast en zeker dat ik draco was?' Ik draaide me weer om naar Campbell en merkte dat hij haast op de punt stond om flauw te gaan vallen.
    'zeg IETS campbell, en waag het niet weg te gaan rennen.' Zei ik, 110% door de war. Er moet een reden zijn waarom ik hem heb gekust. Hij kuste mij op mijn nek, maar waarom was ik genoodzaakt om hem op zijn lippen te zoenen?! Wil- wilde ik dat gewoon? Een plotselinge gevoel van schaamte drong in me. Hij duwde me weg toen ik hem kuste.


    George is sad en door de war door jou ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campie is nu hulpeloos ): saaad )':
    En je hebt george net ge ongeorgegerieerd.als dat een bestaand woord is tenminste. Kort gezegd: George denkt aan het zin van leven en wat dat is door campbell en draco x'(


    Ahw ik heb medelijden met George D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik keek naar de oranjeharige jongen die altijd zijn antwoord klaar had op de vreemdste dingen die je maar kon verzinnen. Toch had ik hem woordeloos gemaakt. Met moeite hapte ik naar adem wat pijn deed. Ik plofte neer op de grond en verborg mijn gezicht in mijn armen zodat ik even alleen op mijzelf kon concentreren. Ik had dit al eerder gehad en toen moest ik ook zo gaan zitten en concentreren op mijn ademhaling. Helaas was dit nogal moeilijk aangezien allerlei verwarde gevoelens door mij heen raasde. Gevoelens die ik nooit ervaren had en gevoelens die ik herkende sinds ik geboren was.
    ‘Het spijt me Zo, ZO erg. Ik liet me gaan, ik- Urgh!’ Ik ademde nog steeds luid in en uit terwijl ik zweet op me voorhoofd voelde parelen. Mijn ogen voelden zwaar en met moeite hield ik ze open om ze op mijn benen te focussen. Ik kon niet op jongens vallen. Dit kon niet. Wat zou Nathaniel denken of mijn moeder. Ik zou direct vermoord worden. Ze zagen al geen nut in me en dan was ik ook nog eens homo. Nee. Mijn hersens speelde gewoon een spelletje met mij. Er was niks anders. Ik viel niet op jongens. Jongens zijn vies, bah. Beetje bij beetje leek ik mijn ademhaling terug te krijgen bij die gedachte. ‘Met welke reden kuste je me? Je dacht vast en zeker dat ik Draco was? Zeg IETS Campbell en waag het niet weg te gaan rennen.’ Bij het woordje Draco leek er een hand om mijn hart te sluiten om hem vervolgens dicht te knijpen. ‘Het spijt me, oke.’ Het klonk nogal pieperig terwijl ik mijzelf rustig probeerde te maken. ‘Ik ben niet homo. Jongens zijn vies, bah.’ Murmelde ik terwijl ik mijzelf lichtjes heen en weer wiegde.

    Haha DX Campbell is in shock :p inderdaad wat als voldemort erachter komt x.o” Voldemort ziet alles x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Georgie beleefd dezrlfde shock :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Het spijt me, oke.’ ik zuchtte en deed mijn hand tegen mijn voorhoofd aan. Kom op, waarom verontschuldigingen? Hij heeft niets verkeerds gedaan, ik wil alleen weten WAAROM dit alles is gebeurd.
    ‘Ik ben niet homo. Jongens zijn vies, bah.’ murmelde hij dan. Ik knikte heftig met mijn hoofd en haalde mijn hand weer weg.
    'Ja, bah,' mompelde ik dan.
    'Ik ook niet, bah.' Door al die "bah bah" lijken we bijna op schapen die proberen te praten. Wat we ook deels waren. Ik ben het zat. Ik heb zin om in huilen uit te barsten. Ik snap het niet, wat is er aan de hand?
    'Sorry, Campbell.' Mompelde ik me dan. Voor het eerst in mijn leven heb ik niets nuttigs te vertellen. Voor het eerst in mijn leven heb ik me aan iemand verontschuldigd. Wauw. Wie ben ik? Wat.. ik snap het niet meer.
    'Je moet naar het ziekenzaal.' Mompelde ik na een lange tijd stilte.
    'Waag het niet om nu flauw te gaan vallen.' En dat zij ik meer tegen mezelf dan tegen Campbell.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik ademde hevig in en uit en het leek voor de zoveelste keer weer normaal te gaan terwijl de stilte duidelijk en de gene duidelijk voelbaar was. ‘Sorry, Campbell.’ Ik keek op. Iets wat te snel was aangezien er een pijn scheut door mijn hoofd gleed. ‘Je moet naar het ziekenzaal.’ Ik schudde meteen mijn hoofd. ‘Nee, nee. Nee.’ Mompelde ik afwezig. Ik wreef afwezig over mijn achterhoofd en automatisch gleden mijn gedachtes naar Draco. Wat als hij het door vertelde? Wat als hij door vertelde wat ik inmiddels allemaal gedaan had? Resoluut stond ik op.
    ‘Draco heeft het gezien.’ Mompelde ik meer in mijzelf dan tegen George. Automatisch begon ik op mijn nagels te bijten. ‘Straks vertelt hij het door.’ Angst die ik net voor een seconde had weten buiten te drijven leek weer in een meervoud terug te komen. ‘Sorry.’ Mompelde ik gauw. Ik liep van George weg. Ik moest Draco vinden. Wat als ik hem niet kon vinden en hij al bij Karkarov is geweest. Of nog erger; bij mijn broer. Terwijl ik richting de ingang van het kasteel liep viel mijn blik op het zwerkbalveld waar iemand eenzaam aan het vliegen was in een groen gewaad. Slytherin, Draco? Wie moest het anders zijn? We hadden per slot van rekening nog les. Nouja Draco dan. Zo snel mogelijk rende ik naar het veld en ondanks alles moest ik me hijgend vasthouden aan een dichtstbijzijnde paal. Ik wist niet hoe het kwam maar het leek alsof ik nooit gesport had. Totaal uit conditie terwijl er een monster in mijn hoofd leek te bonken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Eindelijk krijg ik de snaai te pakken. De snaai stribbelt eerst nog wat tegen maar is daarna rustig. Ik zie beneden twee figuren staan. Het vuurrode haar van George Weasley is makkelijk te herkennen. Ik maak een duikvlucht naar beneden en stop vlakbij de jongens.
    'Gesloten training. Ga elkaar ergens anders aflebberen,' zeg ik boos. Daarna laat ik de snaai weer los en vlieg ik erachteraan. In mijn hoofd klinkt een groot publiek dat mij aanmoedigt. De snaai vliegt voor mijn neus en ik pak hem snel vast. Ik ben moe, dus ga ik ergens op de tribune zitten met de snaai nog in mijn hand. Ik kijk naar Campbell en George. Ik heb echt helemaal geen zin om met ze te praten. Vooral niet omdat ik geen rede heb om boos te zijn. En vooral omdat ik me stom voel aangezien Campbell en ik nooit echt gekust hebben. Ik was aan het bluffen en dat was misschien erg dom, maar ik kom het niet laten. En nu is hij er vandoor gegaan met stomme Weasley.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lekker vroege post ;)
    Ik kan toch niet slapen en zometeen boeken inleveren, zucht...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    Draco Malfoy

    Eindelijk krijg ik de snaai te pakken. De snaai stribbelt eerst nog wat tegen maar is daarna rustig. Ik zie beneden twee figuren staan. Het vuurrode haar van George Weasley is makkelijk te herkennen. Ik maak een duikvlucht naar beneden en stop vlakbij de jongens.
    'Gesloten training. Ga elkaar ergens anders aflebberen,' zeg ik boos. Daarna laat ik de snaai weer los en vlieg ik erachteraan. In mijn hoofd klinkt een groot publiek dat mij aanmoedigt. De snaai vliegt voor mijn neus en ik pak hem snel vast. Ik ben moe, dus ga ik ergens op de tribune zitten met de snaai nog in mijn hand. Ik kijk naar Campbell en George. Ik heb echt helemaal geen zin om met ze te praten. Vooral niet omdat ik geen rede heb om boos te zijn. En vooral omdat ik me stom voel aangezien Campbell en ik nooit echt gekust hebben. Ik was aan het bluffen en dat was misschien erg dom, maar ik kom het niet laten. En nu is hij er vandoor gegaan met stomme Weasley.



    George is er helemaal niet. Xd campbell staat in zijn eentje.. wow nu al boeken inleveren? Dat is vroeg dit jaar


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mugabe volgens mij is het iets met noord/zuid. Wij hebben nu eerder vakantie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wij hebben pas over 4/3 weken vakantie :o geluk :]

    Ik ga mijn george post posten waar hij voor het eerst in zijn leven depressief is. Iemand die hem op kan vrolijjen? Maybr ginny?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Freddie ;)


    Spoiler alert: you will save yourself