• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 22:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maeghan grinnikte even. 'Ik denk dat dat er dik in zit, zo te zien,' grijnsde ze, terwijl ze zijn voorbeeld volgde en achterover ging zitten.

    Vyvyanne liet zich naast een jongen met lang haar en een hoed op zijn kruin in de stoel vallen. Haar DS kletterde van haar schoot af en gleed onder de voeten van de ruig uitgedoste jongen.
    'Sorry,' zei ze zonder hem aan te kijken en boog over hem heen, zodat haar borst tegen zijn linker knie schuurde en graaide naar de DS.
    Toen ze hem had, kwam ze weer omhoog en liet hem aan de jongen zien.
    'Dat moet me niet vaker gebeuren,' deelde ze mee en ze stopte het ding in haar tas. Ze begon vervolgens een kauwgumpje uit haar zak te plukken en propte de wikkel in het mandje met tijdschriften.
    'Heb je er ook een mee? Dan kunnen we connecten.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hmm. Ik kijk wel een beetje op tegen opnieuw vliegen.' Hij sloot zijn ogen opnieuw. 'Ik hoop maar dat het beter wordt, want ik doe een studie waarbij je voor je beroep ook veel moet vliegen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee, de volgende keer trap ik hem kapot,' gromde Syn.
    Dat kind moest haast wel een autist zijn of een andere stoornis hebben als het zich op deze leeftijd nog bezig hield met zo'n ding, waar hij de naam niet eens van wist.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mave Riordan

    Op het moment dat we de bus uitstapten, was Maeve als een van de eerste die het kleiner vliegveld betrad. Ze volgde natuurlijk wel een jongeman, maar van de reizigers was zij als een van de eerste. Snel checkte ze in,waarna ze het vliegtuig in mocht. Toen er iemand naast haar kwam zitten keek ze op. Op het eerste zicht schatte ze dat hij ongeveer 22 jaar moest zijn en een moeilijke periode achter de rug moest hebben, zijn gezicht stond aan de droevige kant. Althans zijn ogen toch, zijn lippen vormden een kleine glimlach. Maeve glimlachte breed naar de man en stak haar hand uitnodigend uit.
    'Mave is mijn naam. Hoe heet jij?' vroeg Maeve oprecht geïnteresseerd. De jongeman ging naast haar zitten en schudde haar de hand.
    'Neil is mijn naam. Aangenaam Maeve.' klonk zijn stem en Maeve dacht dat ze ging smelten bij zijn zoete stem. Ze glimlachte opnieuw, nam een flesje water om te drinken en nam haar zuurstofmasker tevoorschijn. Zodadelijk gingen ze weer opstijgen en Maeve wist maar al te goed dat ze meer zuurstof ging nodig hebben.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    [Kan zij op het eerste gezicht zien dat hij een moeilijke periode achter de rug heeft gehad? Is ze helderziend? ;o]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nou vaak kun je dat wel zien, als iemand een geslagen indruk maakt ofzo;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    [nou ik weet niet of ik neil die indruk wil laten maken...]

    Maeghan lachte en pakte haar flesje water weer tevoorschijn, ze nam er een paar slokken uit voor ze hem weer wegstopte en haar ogen sloot.
    _

    Mitchell had met een zucht plaatsgenomen naast Jade, die nog aardig goed in haar rol bleef. Hij moest er echter wat meer moeite voor doen. Hij was pas blij als ze dit klote vliegtuig uit waren. Toen hij gegrinnik hoorde, keek hij geïrriteerd opzij.
    'Dus, grumpy. Zo te zien heb je er heel veel zin in,' grijnsde Jade.
    Mitchell rolde met zijn ogen. 'Niet echt, ik barst van de koppijn,' gromde hij, terwijl hij twee paracetamols tevoorschijn haalde en ze met een slok water doorslikte.
    _

    Neil glimlachte even waterig naar Maeve en griste zijn iPod tevoorschijn. Hij wilde niet ongezellig doen, maar hij was nogal loom van de vorige vliegreis. Hij stopte de oortjes in en drukte op shuffle. Bijna meteen galmde de muziek door zijn oren en sloot hij slaperig zijn ogen. Tegen de tijd dat ze er zouden zijn, werd hij wel weer wakker.

    Jawel, maar dat moet ie dan wel écht uitstralen. En dan is het puur gissen of ie een moeilijke periode achter de rug heeft.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nou, nou,' grinnikte Vyvyanne en ze pakte een tijdschrift met een afbeelding van een duur horloge op het omslag. 'Je kon dit natuurlijk ook zien als een kans om mij eens van achter te bekijken terwijl ik over je heen boog, maar wat jij wilt...' Ze wiebelde op haar stoel met haar heupen heen en weer en omdat de armleuning omhoog geklapt was, stootte ze daarbij expres een beetje tegen zijn bovenbeen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Daniel controleerde alle knopjes en deed zijn koptelefoon op.
    'Hier spreekt uw gezagvoerder,' Sprak hij er door heen. 'Ik ben Daniel Harlem en de piloot voor vandaag, ik wens iedereen een prettige vlucht. We zullen zo opstijgen als iedereen is gaan zitten en heeft plaats genomen.' Daniel moest wachten op de co-piloot, hij had hem via via kunnen regelen maar kende de jongeman niet. Van verhalen had hij gehoord dat hij hier alleen meeging vanwege iemand die aan boord zat.

    -

    Rebekah voelde zich redelijk ongemakkelijk. De ruimtes waren krap en er rook een nare geur in het vliegtuig, al vond ze zelf. Het kon natuurlijk door het stof komen maar alsnog. Ze ging zitten en wachten totdat iemand naast haar plaats zou nemen.

    -

    Hielke nam plaats naast een jongen die een vriendelijk uiterlijk had.
    'Hielke, aangenaam.' Stelde hij zich voor.


    [Ik laat mensen vrij om gezellig naast mijn personage's te gaan zitten]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 20:07 ]

    'Want daar had ik van onder de indruk moeten zijn?' snoof Syn, die zich voornam dat hij haar voor de eerste beste dinosaurus zou mikken die ze tegenkwamen.
    Dinosaurussen... hoewel er geruchten rondgingen, had hij zijn twijfels daarover. Het zou toch wat zijn...
    Toch hadden ze de juiste munitie meegenomen waarmee ze een kudde olifanten zouden moeten kunnen omleggen. Je wist immers maar nooit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Kan ook zijn dat Maeve zich vergist heeft en enkel vermoeidheid te zien was ;) ik schreef maar iets, aangezien ik niet meteen weet welke kant je uit wilt gaan met Neil, en idd ik gebruikte de gezichtsuitdrukking.]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    @Maartje,

    Iedereen zit inmiddels al in het vliegtuig naar niemandsland. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    (Mensen, sorry maar ik schrijf me hier uit. Ik krijg een drukke periode voor de boeg. Dus ik moet nuu echt. Met spijt. Mijn rpg's gaan inkorten. )


    Vampire + Servant = Servamp