• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 22:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maeve voelde zich moe, dus besloot ze om even te rusten. Ze sloot haar ogen, waarna de slaap langzaam van haar over nam. De inspanning die ze voordien had, was zijn tol beginnen eisen. Ze dommelde in, terwijl de lieve glimlach van Neil in haar gedachten even bleef hangen.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    'Het lijkt erop dat je toch met mij opgescheept zit,' zei Esau tegen Dolly, terwijl hij een boek uit zijn tas haalde.

    'En dan ga je lézen?' reageerde Dolly verontwaardigd. 'Als tijdverdrijf ben ik niet leuk genoeg?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nou, jij was vast ook van plan muziek te luisteren. Ben ík als tijdverdrijf dan niet leuk genoeg?'

    Mickey haalde haar schouders op. ‘Je doet zelf je boek tig keer open en dicht.’

    [wil je ook met Nicole schrijven?]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 22:42 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Jij gaat wel samen met muziek, want ik kan tegelijk naar jou kijken en muziek luisteren. Maar ik zou niet weten hoe jij tegelijk kunt lezen en naar mij kunt kijken. Tenzij je pro bent, natuurlijk.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nou, ik kan tegelijkertijd een boek lezen en naar jou luisteren,' Esau schoot even in de lach, 'en natuurlijk ben ik een pro, wat dacht jij dan?'

    'Hmm?' Nicole was diep in gedachten verzonken en was een heel klein beetje van haar stuk gebracht toen de jongen naast haar haar aansprak. Ze had er weinig behoefte aan hier mensen te leren kennen, behalve als ze nuttig konden zijn - en ze zou niet weten waarom de raar geklede jongen naast haar als nuttig zou kunnen zien.
    In haar hoofd herhaalde ze zijn vraag om hem tot haar door te laten dringen en toen besloot ze hem maar gewoon te antwoorden, in de hoop dat hij haar daarna met rust zou laten en ze zich weer kon concentreren op wat er komen ging. Ze was toch wel wat gespannen, maar het was gezonde spanning.
    'Metallica,' zei ze uiteindelijk. Ze had éèn oordopje in en besloot dat ze die ander in haar andere oor zou doen als hij te lang door zou praten, als teken dat hij zich maar beter stil kon houden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Oh, dus je vindt mijn stem gewoon woest aantrekkelijk, maar mijn uiterlijke vertoning wat minder?' stelde Dolly vast.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau schoot weer in de lach.
    'Ik vind het ook fijn om te weten dat jij mijn uiterlijke vertoning woest aantrekkelijk vind, Dolly.'

    'Zeker. Maar je stem... Dat is niet om aan te horen.' Ze stak haar oordopjes omhoog. 'Dus vandaar.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik vind jouw uiterlijke verschijning anders best sexy, al is het jammer dat het in zo'n deprimerende kleding is gehuld.'

    'Ik begrijp dat je al die kleuren deprimerend vindt,' knikte Dolly, 'maar ik ben bang dat ik met vrolijkere kleding te veel bekijks trek.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Daar hoef je echt niet over in te zitten. Ik draag ook altijd vrolijke kleding, en zó veel bekijks trek ik niet. Misschien moeten we een dagje van kleding ruilen, eens wat anders. Dan ga ik één keer deprimerend, en jij een keer vrolijk!'

    Dolly klopte hem op zijn been. 'Blijf dromen,' zei ze vriendelijk.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain