• Heej,

    Ik wil mijn eerste paar Vans bestellen, maar nu hoor ik dat ze groot vallen. Bijvoorbeeld bij mijn oude Adidas schonen heb ik maat 40, dus moet ik dan bij Vans 39 nemen?


    El Diablo.

    Hi.

    Ik zou eigenlijk geen Vans nemen. Vans krijgen snel gaten. ....

    Geen idee. Ik heb gewoon mijn eigen schoenmaat in m'n Vans.
    @ LovelyLonely, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik heb de mijne al twee jaar en die beginnen nu pas te verslijten van ouderdom. En ik doe er toch echt vanalles mee.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 13:07 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gewoon je eigen schoenmaat nemen, heb ik ook en ze zitten perfect.

    En @LovelyLonely Tja, volgens mij ligt dat aan de soort. Ik had stoffen Vans in vrouwelijk model. Daar had ik toch na 3-4 maanden al in elke schoen een gat. Nu heb ik in heren model en die heb ik nu al 2 maanden en ze zien er nog op en top uit. *O*

    Ik heb gewoon de maat die ik altijd heb. En ik heb ze al anderhalf jaar (herenmodel) en nog geen gat te bekennen!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Vans vallen normaal. Dus gewoon de maat nemen die je altijd hebt en anders kan je altijd nog terugsturen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nope, je moet je gewone schoenmaat nemen. (: Ik heb een 39 en mijn Vans zijn het beste in 39!

    Neenie schreef:
    Nope, je moet je gewone schoenmaat nemen. (: Ik heb een 39 en mijn Vans zijn het beste in 39!


    dit, maar pas wel op, mijn vans lieten na een week al los bij de zolen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:31 ]

    Ik heb all-stars en die vallen ook heel groot uit. Neem gewoon je eigen schoenmaat, want het is erger als ze kleiner uitvallen ipv groot.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pas eerst in de winkel, online schoenen kopen zonder je maat te weten is link. Ik heb ervaring, trust me. Gewoon zeggen na het passen: ''Ik krijg een paar van mijn ouders, ze gaan me verassen maar ze moeten wel een maat weten, vandaar.''


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vans waren leuk, tot iedereen ze had. -.- Als ik ooit vans koop, dan wil ik wel een model waar niet de hele wereld in rond loopt.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Edit: Heb ze net binnen ^_^


    El Diablo.

    Heb je ze in je eigen maat besteld? En zitten ze goed?

    Jep, en ze zitten heerlijk! ^_^


    El Diablo.

    Waarom wil iedereen die schoenen nou hebben?


    26 - 02 - '16

    Ik hoorde dat ze een goede kwaliteit hadden en lekker liepen..
    Dus, dan hoef ik als het goed is niet om de 3 maanden nieuwe schoenen te hebben..


    El Diablo.