• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 22:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Slade slaakte een zucht van verlichting toen het toestel de grond raakte. Hij had inmiddels zijn hele playlist aan zijn medereizigers had laten horen en was schor, hongerig en vermoeid. Bovendien had hij vreselijke behoefte aan frisse lucht en een sigaret.
    Hij liep achter Dolly aan. Tijdens de vlucht hadden zoveel mensen zich aan hun zangkunsten geïrriteerd dat de meesten hen er gauw door lieten, waardoor ze binnen no-time buiten stonden.
    Daar leek hij tegen een muur van warmte op te lopen. Hij sperde zijn ogen verbijsterd om en hoopte dat hij snel geacclimatiseerd zou zijn, anders zou hij stikken voordat hij ook maar wat moois had gezien.
    Hij zuchtte omdat hij nog steeds geen peuk kon opsteken – aanstekers waren immers verboden – en ging in het propvolle busje staan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Sorry, ik spreek geen Nederlands,' antwoordde Alex met een halve glimlach. Hij ging er tenminste vanuit dat de jongen Nederlands sprak. Het kon ook Duits zijn, maar het leek lieflijker dan de harde taal en hij kwam waarschijnlijk, net als Alex zelf, uit een vliegtuig vanaf Schiphol.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 20:55 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Jemig, wat stinkt het hier!' zei Dolly luid tegen Slade. 'Ik mag hopen dat deze reis niet al te lang duurt, want ik zweet als een otter in deze hitte!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hugo schaamde zich dood dat hij als een van de laatste bij het pendelbusje arriveerde en zich nog in het overvolle voertuig moest zien te persen. Hij had werkelijk geen idee hoe hij dat moest presteren en keek een beetje hulpeloos om zich heen.
    Eén van de mannen gebaarde dat hij moest instappen en het zweet brak hem uit toen hij zo vriendelijk mogelijk aan iemand vroeg of zij nog kans zag om ietsje op te schuiven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Zodat je me nog meer kan opwarmen met dat lekkere lijf van je, zeker?' Dolly rolde met haar ogen. 'Nou, schiet op. Als je me maar zo weinig mogelijk aanraakt, want ik verga al bijna van de warmte.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vyvyanne

    Vyvyanne liep achter het homp vlees aan dat voor haar liep. Hij was zo groot, dat ze niet van haar mobiel op hoefde te kijken om de weg te vinden. Ze zuchtte ietwat geïrriteerd toen hij bij de deur van de bus bleef wachten, maar hopste snel de bus in toen hij eindelijk zat. Vyvyanne keek rond of ze een leuken jongen zag. Haar mond viel echter open toen ze zag wie er naast hem zat. Ze draaide haar hoofd en besloot hem te negeren, maar ze gaf hem nog snel een schop tegen zijn been voor ze naast een leuke jongen neerstreek.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:06 ]

    Hugo voelde zijn wangen gloeien, terwijl hij het al zo verschrikkelijk warm had. Hij wurmde zich naar binnen, maar kon niet helpen dat hij dicht tegen haar – en anderen – aanstond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Esau Konings

    Esau keek verbaasd. De jongen was dus Engels, maar om de een of andere reden op schiphol opgestapt.
    'Waarom ben je op schiphol opgestapt?' vroeg hij in het Engels

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:08 ]

    Dolly werd half door de dikke jongen geplet. Ze stonden recht met hun gezichten tegenover elkaar en Dolly bekeek hem ongegeneerd, voor zover dat lukte, omdat hij ook wel weer iets interessants had. Ze had wel vaker met dikke mensen te maken gehad, maar zó dik zag je ze niet vaak en dan die lange haren erbij, dat maakte het nog veel unieker.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat vliegtuig sloot beter aan op de volgende,' antwoordde Alex. Hij kon een gaap niet onderdrukken en sloeg zijn hand voor zijn mond.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Audrey Rose
    "Aah, waar ben je allemaal al geweest dan?" Vroeg ze. Ze waren al het vliegtuig uitgestapt en zaten eenmaal in een heel warm busje. Iedereen zat te puffen en ze keek even rond naar de rest van de jongeren, terwijl ze aan het smachten was naar een slokje water. Natuurlijk had ze alles op opgedronken tijdens de vlucht.


    -

    Sorry ik volg niet helemaal meer waar ze zitten. :'p

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 22:12 ]

    sureido schreef:
    Audrey Rose
    "Aah, waar ben je allemaal al geweest dan?" Vroeg ik. We waren al het vliegtuig uitgestapt en zaten eenmaal in een heel warm busje. Iedereen zat te puffen en ik keek even rond naar de rest van de jongeren, terwijl ik aan het smachten was naar een slokje water. Natuurlijk had ze alles op opgedronken tijdens de vlucht.


    -

    Sorry ik volg niet helemaal meer waar ze zitten. :'p


    Zou je willen proberen in de hij/zij-vorm te schrijven? En volgens mij klopt je stukje want ze zitten nu in een bus :'p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'En daarvoor vlieg je speciaal naar Nederland?' vroeg Esau.

    'Nee, ik ben met de trein naar Nederland gegaan,' grinnikte Alex.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Javelin schreef:
    (...)

    Zou je willen proberen in de hij/zij-vorm te schrijven? En volgens mij klopt je stukje want ze zitten nu in een bus :'p


    Je hebt helemaal gelijk, was eventjes van de wap af. De rest heb ik namelijk wel in hij/zij-vorm geschreven. :)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 22:12 ]