• #Topic 1983783766365527

    Ja, zeg het maar. Maakt niet uit wat je neerzet, van mijn part is het een compositie van Mozart of zo. Ik ben al mijn liedjes beu gehoord en aangezien ik géén idee heb wat voor muziek me nog leuk lijkt, vraag ik het maar aan jullie. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    James Vincent McMorrow - Follow You Down To The Red Oak Tree is al jaren mijn favoriete nummer. (:


    Caution first, always.

    Ooh gaaf! Zin om te praten? Vind het erg leuk als mensen openstaan voor nieuwe muziek.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Booker schreef:
    James Vincent McMorrow - Follow You Down To The Red Oak Tree is al jaren mijn favoriete nummer. (:


    Dat is echt een ontzettend mooi nummer! Toen ik hem hoorde na het kijken van Third Star, was ik meteen verliefd(flower)

    Ook vind ik dat Stromae mooie muziek maakt en hetzelfde geldt voor Muse!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Op dit moment heb ik Girls/Girls/Boys van Panic! At The Disco op repeat staan. Ik denk dat ik het vandaag tot nu toe zo'n vijftig keer heb geluisterd, hehe. Morgen kan ik het waarschijnlijk niet meer horen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gackt - Journey Through The Decade, NU'EST - Action, Miyavi - Horizon, VIXX - hyde.

    Red Hot Chili Peppers - Wet Sand.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lay me Down - Avicii. :Y)

    De laatste tijd luister ik vaak naar:

    Brave - Sara Bareilles
    Let's Play a Love Scene - Fame
    Battlefield/Cannonball - Lea Michele
    Cabaret - Cabaret
    Sister Act - Sister Act
    As If We Never Said Goodbye - Barbra Streisand
    America - Neil Diamond (Glee versie)
    All at Once/Greatest Love of All - Whitney Houston
    Valerie - Glee Cast (de versie uit Seizoen 5 ^^)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 18:04 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kings and Cross ~ Asgeir


    ©1998

    James Arthur - Get Down (acoustic) is op het moment wel een mooi nummer. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Muse. Altijd Muse. ^^ Je zou eens wat nummers van ze moeten proberen, luister er een tijdje naar en geef het een tijdje de kans, want niet vele mensen vinden het meteen, pats boem, leuk. Als je het wil proberen, raad ik je aan om naar nummers als Starlight, Big Freeze en Uprising als eerste te luisteren. ^^ En mijn persoonlijke favorieten zijn o.a. Guiding Light, Invincible, Butterflies & Hurricanes en de Exogenesis serie. (:
    Als je meer/andere bands wil, mag je me altijd een gb'tje sturen, ik vind het leuk om over muziek te praten. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb altijd een heel lijstje en het verandert voortdurend, maar deze blijven altijd:
    Leslie+Ivyrise - Je te donne
    Carrie Underwood - So small
    Carrie Underwood - See you again
    Taylor Swift - Mine
    Taylor Swift - Today was a fairytale
    Rascal Flatts - Stand


    Take risks and conquer your fears.

    Deilia schreef:
    Ooh gaaf! Zin om te praten? Vind het erg leuk als mensen openstaan voor nieuwe muziek.

    Tuurlijk. (':

    Square schreef:
    Op dit moment heb ik Girls/Girls/Boys van Panic! At The Disco op repeat staan. Ik denk dat ik het vandaag tot nu toe zo'n vijftig keer heb geluisterd, hehe. Morgen kan ik het waarschijnlijk niet meer horen. :Y)

    Ooh, dat vind ik ook een leuk nummer. Maarreh, misschien een domme vraag, maar hoe zet je een lied op repeat? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Even zien.

    Heel wat van Armin Van Buuren.
    Ook wat klassiek (soundtracks HP luister ik bv. Geregeld.)
    Alegria van Cirque du soleil


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ooh, dat vind ik ook een leuk nummer. Maarreh, misschien een domme vraag, maar hoe zet je een lied op repeat? :'D


    Ik heb het in iTunes staan. ^^ Maar je kunt ook op YouTube het stukje "youtube.com" in de url vervangen door "youtuberepeat.com" of "listenonrepeat.com", dan hoef je een nummer niet eens te downloaden. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan