• Een groep jongeren komt vast te zitten op een onbewoond eiland in de tropen. Alsof dat niet rampzalig genoeg is, ontdekken ze dat er iets mis is met het eiland. Er leven dieren die allang uitgestorven moeten zijn en de mensen die er wonen, lijken uit een ander tijdperk te komen. Hoe gaan de jongeren, ieder met hun eigen, misschien wel puberale karakter daarmee om?

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.
    - Alle jongeren zijn tussen de 16 en 25 jaar en zijn avontuurlijk genoeg om mee te gaan op een jongerentrip.

    Personages:
    Abigail den Marschkramer – 18 [Delano]
    Alex Keynes – 22 [Marjanne]
    Audrey-Rose D’Ablaing – 19 [Kim]
    Caleb Finnigan – 19 [Lisa]
    Daniel Harlem – 27 [Maartje]
    Deborah Ann Dyer “Skin” – 24 [Alicia]
    Dolly – 20 [Marjanne]
    Eden Steenwijk– 19 [Natas]
    Emma Eleanor Swan – 22 [Stefanie]
    Esau Konings – 20 [Jeffrey]
    Ezelle 'Ez' Ophelia Stornoway – 20 [Marthe]
    Hielke Marskramer – 19 [Maartje]
    Hugo Nieber – 20 [Natas]
    Jack Alexander Hunter – 22 [Marthe]
    Jade Alastair – 19 [Lisa]
    Killian Jones – 24 [Stefanie]
    Kirito Barrow – 21 [Delano]
    Laurens Oliver – 16 [Ellen]
    Lillium Martell – 18 [Jilly]
    Maeghan Rodriquez – 18 [Lisa]
    Maeve Riordan – 19 [Stefanie]
    Mickey Eggebeen – 22 [Natas]
    Mitchell Hathaway – 22 [Lisa]
    Neil Flynn Cooper – 23 [Lisa]
    Nicole – 20 [Marjanne]
    Piper Davis – 21 [Alicia]
    Rebekah Mikaelson – 20 [Maartje]
    Sentis Oliver – 16 [Ellen]
    Slade – 20 [Natas]
    Søren Hjulmand – 23 [Alicia]
    Syn(yster) Gates – 24 [Natas]
    Vyvyanne – 19 [Jeffrey/Alicia]

    Verwante topics:
    Rollenstory.
    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 22:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'En? Nederland is saai, of niet? Zelf vind ik Engeland stukken beter.'

    'Nou ja, ik heb de trein en Schiphol gezien,' antwoordde Alex grijnzend. 'Kan er nog maar moeilijk over oordelen dus.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Esau knikte.
    'Nouja, heb je je vermaakt in het vliegtuig? Ik vond het wel een erg lange reis, erg vermoeiend ook.'

    Neil had naast Audrey plaatsgenomen in het busje. 'Het verste wat ik heb gereisd is Nieuw-Zeeland en Australie,' beantwoordde hij haar vraag. 'En jij?'

    'Ik ben ook behoorlijk moe, ja,' beantwoordde Alex zijn vraag. 'Ik ben nog niet erg gewend aan het vliegen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    De bus kwam tot stilstand en Esau glimlachte nog even vriendelijk naar Alex, om vervolgens op te staan en de benauwde bus zo snel mogelijk weer te verlaten.

    De hitte buiten de bus maakte het er niet beter op en Alex veegde dan ook met zijn arm langs zijn voorhoofd. Zijn shirt plakte tegen zijn lichaam aan en hij keek om zich heen, op zoek naar verkoeling.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Audrey Rose
    Ze keek eventjes beschaamd naar de grond. "Dit is mijn eerste reis die ik ga maken," Zei ze teleurgesteld. Snel begon ze over zijn vakantie avonturen. "Hoe is het daar? En weet je hoe ver weg dat is?" Zei ze verrast.

    Neil bleef Audrey vriendelijk aankijken, terwijl ze de hitte instapten. Hij zweette zich nu al rot en was blij als hij eindelijk een douche kon nemen. 'Australie is echt prachtig, net als Nieuw-Zeeland,' glimlachte hij. 'Wel ver vliegen trouwens.'

    Maeve Riordan

    Terwijl Laurens al naar het vliegtuig stapte, zorgde Maeve ervoor dat haar zuurstofbonbon klaarstond. Ze had altijd wat last van haar ademhaling tijdens het opstijgen, dus had ze een draagbare bonbon mee die haar voor 6 uur zuurstof ko voorzien.
    Als ze het vliegtuig instapte, nam ze plaats op haar nummerstoel, net naast een iets breder gebouwde man. Toen ze zichzelf voorstelde, zei hij dat zijn naam Hugo was. Kort erna steeg het vliegtuig op en kreeg ze het benauwd. Snel zette ze het masker op en duwde het knopje van de machine aan. Maeve las rustig verder in het tijdschrift, aangezien ze die nog niet uitgelezen had.
    Toen ze in Nicaragua landde, stond ze snel recht, maar geraakte maar als een van de laatste van het vliegtuig. Nadat Hugo in de bus was gestapt, volgde ze zijn voorbeeld en zette zich ergens achteraan. Haar zuurstofbonbon had nog 2 uur levertijd over, dus die kon ze gebruiken voor in het volgend vliegtuig.


    Emma Eleanor Swan

    Toen ze in het vliegtuig zat, bleek Emma's angst minder erg te zijn dan ze had verwacht. Eenmaal dat ze opgestegen waren, ontspande Emma en viel daarna weer in slaap. Ze was uitgeput van haar weekje België en Nederlznd, dus kon ze alle rust gebruiken.
    Ze werd wakker gemaakt door een steward toen ze gingen landen en zo snel ze kon, stapte het vliegtuig uit. Nadat enkele mensen een busje instapte, volgde ze hun voorbeeld en wachtte tot de rest was ingestapt.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Audrey Rose
    Ze wist dat het warm ging worden, maar zo warm had ze nog nooit meegemaakt. Niet in Frankrijk en vanzelfsprekend, in Nederland al helemaal niet. Ze keek even naar hem, en zag dat hij het even warm had als zij. Ze bood hem het pasgekochte flesje water aan. "Dat geloof ik wel, ik zou er altijd nog eens naar toe willen." Concludeerde ze. "Ken jij iemand in dit reisgezelschap?" Vroeg ze nieuwsgierig. Zij zelf was namelijk helemaal alleen gekomen, en daar was ze ook vrij zenuwachtig voor.

    Killian Jones
    Van zodra het vliegtuig was geland, hasste hij zich het vliegtuig uit voor iemand hem voor was. Met een taxi ging hij snel naar de afgesproken plaats, waar de anderen op hem wachten, aangezien hij toestemming moest verlenen vooraleer ze mochten opstijgen. Killian nam zijn gsm, typte een smsje en verzond hem naar een zekere Synyster. Hij liet weten dat hij onderweg was en dat daarna de jongeren zouden volgen. Toen de taxi vertrok zette Killian zich goed rechtop, hij had namelijk even iemand gezien die hier niet kon zijn. Emma spookte zo hard door zijn hoofd, dat hij gewoon dagdroomde dat ze in het vliegtuig zat. Hij zuchtte diep en keek weer naar zijn gsm, waar er een berichtje op verscheen dat ze hem verwachtten. Was het al maar gedaan, dan stopten die enge dagdromen misschien. Het duurde niet lang voor Killian zijn bestemming had bereikt en voegde zich samen met de anderen.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Neil veegde even met de rug van zijn hand langs zijn voorhoofd. Hij keek naar het flesje in Audreys handen maar sloeg het beleefd af. 'Ik heb zelf,' glimlachte hij. 'Je kan beter zuinig zijn met deze hitte,' mompelde hij terwijl hij een flesje water tevoorschijn haalde. 'Ik ken verder eigenlijk niemand van alle reizigers,' mompelde hij, terwijl hij naar de grond keek. Hij was al veel socialer dan hij dacht dat hij zou zijn, maar hij mocht Audrey wel.

    Audrey Rose
    Ze haalde haar schouders op en glimlachte even. Ze begon zelf gulzig aan het flesje te drinken. Ze had dorst gekregen van de hitte. Ze bukte even voorover en deed haar haren bij elkaar in een staart. Dat scheelde al een hele hoop. "Ik ook niet, wat ga je doen in Nicaragua?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze had al wel gemerkt dat hij eigenlijk niet zo'n prater was, maar toch had hij iets waardoor hij haar interesseerde.

    Neil glimlachte even. 'Ik was van plan een rondtrip te gaan doen,' zei hij zacht. Hij nam een paar slokken uit zijn flesje water en stopte het daarna weg. 'Een beetje cultuur opsnuiven en wat van de omgeving zien.'