• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Antonio Francesco Giovanni

    Tranen stromen over mijn wangen. Ik ben helemaal alleen. Ik loop naar boven, naar mijn zusje. Ze slaapt. Ze ziet er zo lief uit, zo kwetsbaar. Ik til haar op en loop naar mijn auto. Daar leg ik haar achterin. Ik rij naar Allessandro, mijn oudste broer. Ze zal daar veilig zijn. Hij begroet ons en tilt Michaela op. We praten nog wat over geldzaken en ik loop weer weg. Ik rij terug naar het huis. Daar wil ik niet meer naar Pyro of Tate. Ik moet het nu helemaal alleen doen. Nu ik weet dat Michaela veilig is voel ik me veel beter. Ik kijk rond. Van alle gevangenen kies ik er wee uit, Gomez en Scodelario. Met een grijns til ik ze op. Ik sleur ze naar een kamer. Ik loop eerst naar de keuken om een fles drank te halen. Ik loop weer terug naar de meiden. Zonder pardon sla ik Scodelario hard tegen haar gezicht. 'Bitch!' roep ik hard naar haar toe. Ik begin haar te trappen en daarna Gomez ook. Gewoon uit pure woede.


    Spoiler alert: you will save yourself

    selena gomez

    opeens komt antonio en tilt kayla en mij op nou ja tilt hij sleurt ons mee. hij gaat even weg en komt terug met een fles drank. ik had een slecht voorgevoel en dat voorgevoel klopte ook. hij sloeg kayla zonder paron waar ik wel even van schrok. daarna werd het nog erger hij begon kayla te schoppen en uit te kafferen. daarna begon hij met het inrammen van mij. ik probeer hem overal te trappen waar ik bij kan en het lukt me een paar keer, maar nie zo hhard dat ik hem vrwonden kan. ik voelde stekende pijn opkomen. en er begonnen tranen langs mijn wangen naar beneden te stromen. ik hebme altijd sterk probren te houden, maar nu nu liet ik alles gaan.

    Tate Langdon

    Mijn mondhoeken krulden omhoog. Ze kon de woorden uitspreken. Alweer voelde ik twee zachte, volle lippen op de mijne. Dit keer kwam het vanuit haar. Ook voelde ik dat ze haar armen om me heen sloeg. Gelijk legde ik mijn armen rond haar heupen. Een kleine en zachte grinnik rolde over mijn lippen toen ze even met haar hand door mijn haar ging. Het was een vage herinnering waarom ik grinnikte, een herinnering die vroeg weer herbeleefd zou worden maar nu veel beter. Pas toen Sherasade me aankeek zag ik de twijfel in haar ogen. Ze wilde nog steeds weg? Even knipperde ik een paar keer. Ze mocht niet weg. Niet nu ik wilde proberen om over Violet heen te komen. De liefde voor haar was niet zo pril meer, en binnenkort zou het uitgroeien tot een serieus gevoel. Maar dan mocht ze absoluut niet weggaan. En alweer kuste ik haar. Maar dit keer ging het over tot een zoen. Ik wilde echt niet dat ze wegging. Hopelijk zou ze zich bedenken. Ik zou er alles voor doen. Toch snapte ik het aan de ene kant wel. Gevoelens voor een psychopaat die zijn ex vriendin's geesten lijk - dat dacht ik tenminste - in de vriezer in een schuurtje wilde bewaren zodat hij haar altijd zou kunnen bezoeken. Daar viel inderdaad over te twijfelen. Heel erg. Al wist ik niet of ze wegging vanwege haar gedachtes dat zij hier de boosdoener was of niet. Na eventjes sloot ik de zoen af met een klein kusje op haar lippen. Daarna pakte ik haar beide handen vast. 'Beloof me dat je niet weg gaat' fluisterde ik zachtjes. Bijna smekend keek ik haar aan. Beloftes werden verbroken, dat deed iedereen wel eens. Maar ik hoopte vurig dat als ze het me beloofde, deze wel zou blijven. Voor nog heel erg lang.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [Krijg ik ineens een heel pervers idee. Komt één van de beroemdheden binnen bij Tate's kamer omdat de deur niet op slot zat en diegene een uitweg of zoiets zocht, ziet diegene Sherasade en Tate in het bed liggen, bijna naakt HAHAHA. Oh god sorry, ik krijg altijd spontaan zulke ideeën en dan pas realiseer ik me dat het lachwekkend is voor de lezers en RP'ers, maar traumatisch is voor de beroemdheid die binnen komt gelopen :Y).]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Antonio Francesco Giovanni

    Gomez begint me te trappen en slaan, maar het doet me niet. Ik zucht en ga op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel erbij en open Twitter. Ik kijk naar de haatberichten tegen Gomez. 'Niemand mag je. Kijk maar: Selena Gomez is gewoon een hoer en kan niet zingen, ze kan echt helemaal niks en ga zo maar door.' Ik grijns en laat het aan haar zien. 'Je bent een bitch. Ik haat je, net zoals iedereen!' schreeuw ik tegen haar. Ik moet iemand mijn woede laten zien. Hard sla ik haar tegen haar hoofd. Ik trap haar nog een paar keer. Daarna til ik haar op. Ik duw haar tegen de muur. 'Je bent dus een hoer. Vertel eens meer over jezelf,' zeg ik vals tegen haar. Ik heb zoveel zin om iemand te vermoorden maar dat is gewoon geen slim idee. Ik kijk haar boos aan. Ruw kus ik haar. 'Bitch,' fluister ik. Ik laat haar los zodat ze op de grond valt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (haha eigenijk wel lol helaas zit selena bij antonio die haar martelt)

    Murderhouse schreef:
    [Krijg ik ineens een heel pervers idee. Komt één van de beroemdheden binnen bij Tate's kamer omdat de deur niet op slot zat en diegene een uitweg of zoiets zocht, ziet diegene Sherasade en Tate in het bed liggen, bijna naakt HAHAHA. Oh god sorry, ik krijg altijd spontaan zulke ideeën en dan pas realiseer ik me dat het lachwekkend is voor de lezers en RP'ers, maar traumatisch is voor de beroemdheid die binnen komt gelopen :Y).]



    | BEEEEEELLL X'D |


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)


    | BEEEEEELLL X'D |



    [WAT DEMI BEN JIJ DAT HAHAHA. OF BEN IK NOU SCHEEL?

    HAD IK MIJN NAAM GEZEGD OF KENDE IK JOU AL? HELLUP, IK HEB HET GEHEUGEN VAN EEN VERGIET.]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 22:49 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    (...)


    [WAT DEMI BEN JIJ DAT HAHAHA. OF BEN IK NOU SCHEEL?

    HAD IK MIJN NAAM GEZEGD OF KENDE IK JOU AL? HELLUP, IK HEB HET GEHEUGEN VAN EEN VERGIET.]


    | Je profiel sukkol. |


    That is a perfect copy of reality.

    [Ja wat, ben jij Demi senior? o_o. HOUD OP IK WORD BANG ;c.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    | EUH MA GOWD. Nee, ik ben Demi. Degene die met jou fangirlde over AHS ;p |


    That is a perfect copy of reality.

    [Ja ik ken onderhand drie Demi's nu die alle drie wel AHS kennen dus dit is heel creepy ;c.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    | IK BEN DEMI DIE KAYA SPEELT? :c |


    That is a perfect copy of reality.

    selena gomez

    'niemand mag je net zoals ik'schreeuwt hij bijna en laat allemaal haat brchten zien. het doet mij pijn van binnen. de bericten die ik altijd probeerde te vermijden. hij slaat nog een keer hard tegen mijnhoofd en trapt me nog een paar keer. hij tilt mij op en duwt me ruw tegen de muur.'Je bent dus een hoer. Vertel eens meer over jezelf,' zegt hij vals. ruw kust hij mij terwijl ik hem probeer e tduwen. "bitch" fluistert hij. ik was gebroken ik was moe. hij liet me los waardoor ik als puddng inelkaar zakte. ik pobeerde nog om wat te zeggenmaar het ging niet. ik was hopeloos en dat zou zelfs een blinde nog zien.

    [JAAA IK WEET DAT JIJ DIE DEMI BENT MAAR IK WORD ECHT HEEL BANG AHAHAHA.
    Ondertussen ken ik drie Demi's en ik weet niet meer wie - wie is. Die andere Demi's ken ik van een andere site en ik dacht dat jij één van hun was maar dat is dus niet zo en dit is echt heel creepy want jullie hebben allemaal ongeveer hetzelfde karakter iee help ;c.
    Wat ben ik blij dat ik een originele naam heb HAHAHA.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.