• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Sherasade Amethist Desparo -Pyro-

    Ze hoorde een klein gegrinnik uit de lippen van Tate komen en vroeg zich af waarom 'waarom grinnik je?' Vroeg ze en een lichte grinnik kwam uit haar. Ze wou zo graag blijven. Het was niet omdat hij een psychopaat is of dat ze de boosdoener was -misschien een beetje- het was meer haar gevoelens wegens hem. Lang geleden had ze beloofd als ze liefde zou voelen zou ze vluchten, maar ze wist ook dat Tate wat voor haar voelde, maar ze kon het niet over haar hart verkrijgen hem iets aan te doen. Plots kuste hij haar, maar dat ging over in een zoen. Hij wou echt niet dat ze weg ging. Haar hand ging maar door zijn haren heen. Na de zoen sloot hij af met een kus en keek naar haat handen die hij nu vast had. Hij wou dat ze iets moet beloven. Ze likte moeizaam en beet zachtjes op haar lip, je kan zien dat ze echt aan het nadenken was, ze moest een besluit nemen en nu. Ze sloot haar ogen. Oh! God, hopelijk maak ik de juiste beslissing
    'Ik beloof het Tate' Ze keek hem aan kuste hem weer en dit keer iets vuriger en drukte hem tegen een muur aan. Meestal was het de man die het voortouw nam, nu was het even andersom. Ze hoopte dat de beslissing die ze had genomen de juiste was. Nu wou ze gewoon alleen zijn met hem. Het voelde zo goed zo gelukkig was ze nog nooit geweest -oke, één keer maar dat was toen haar zusje geboren was- Even stopte ze om op adem te komen. Waarom kreeg ze altijd zo'n gevoel dat ze moest grinniken bij hem en glimlachen?
    Ze streelde zacht zijn wang met de achterkant van haar hand. Ze drukte daarna een klein kusje in zijn nek als afsluiter.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    | HAHA. Ik vind mijn naam ook zo standaard :c |


    That is a perfect copy of reality.

    -mijn naan is ook redelijk gewoon, al hoor je het denk ik in nederland niet vaak-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Tate Langdon

    Toen ze het beloofde glimlachte ik vrolijk. Dit keer kuste ze me vurig en werd ik tegen de muur aangedrukt wat me deed grijnzen. Volledig ging ik mee in de kus, en keek haar aan toen ze even stopte zodat we beide weer goed adem konden halen. Nog grijnzend tilde ik haar op. Zachtjes drukte ik mijn voorhoofd tegen die van haar aan. Naast elkaar zaten we op het strand. Ik staarde naar de zee terwijl ik begon te vertellen. " "Yo, douche bag, high school counts for jack shit." Kurt Cobain, Quentin Tarantino, Brando, DeNiro, Pacino, all high school dropouts" grijnsde ik. Violet grinnikte even en keek me weer aan "I.. hated high school. So I'd come here and I'd look out at this vast, limitless expanse. Then it's like, that's your life, man. You can do anything, could be anything. Screw high school. That's.. it's just a blip in your timeline" Ze moest lachen om mijn chaotische beschrijving. Het was nou inderdaad niet iets wat elke jongen zou zeggen. Ik nam op de rand van mijn bed plaats zodat Sherasade op mijn schoot zat. 'Heb jij niet enig idee hoe verleidelijk jij wel niet bent' mompelde ik zachtjes in haar oor. Mijn lippen zette ik tot net onder haar oor. Zo liet ik ze langzaam naar beneden glijden tot dat ik bij haar nek aankwam. Daar begon ik zachte kusjes in te drukken. Het was komisch om te denken dat ik net nog Antonio in zijn been had geschoten en dat ik nu hier zat. Het was in alle rust en dat was fijn. Gewoon ons moment, alhoewel je af en toe de anderen hoorde krijsen. Ik vermoedde dat Antonio zijn woede aan het af was reageren op twee meisjes. Moest hij weten, mij maakte het nu vrij weinig uit. Medelijden zou ik toch niet met ze krijgen want voor hetzelfde geld doe ik het morgen als er iets gebeurd.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 1:10 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Shetasade Amethist Desparo -Pyro-

    De glimach van Tate was een genot om te zien. Hij bleef grijnzen en toen hij haar optilde sloot ze haar benen om zijn heupen, zodat ze niet af zou vallen. Haat beide armen sloeg ze om zijn nek. Ze voelde zijn voorhoofd zacht op die van haar. Tate is de ware, dat kan niet anders Een zacht geschreeuw hoor je ergens vandaan komen, waarschijnlijk was Antonio zijn frustratie aan het uit oeffenen aan sommige schooiers. Hij nam plaats op de rand van het bed, ze strekte haar benen op het bed uit en zay nog iets dichterbij Tate. 'Ik? Verleidelijk?' Ze deed alsof ze geen idee had waarover Tate het had, ze grinnikte zachtjes toen ze voelde hoe hij vanaf haar oor naar beneden ging naar haar nek. Hij begon haar zachte kusjes te geven en zachte en kleine kreuntjes verlieten haar lippen. Haar hand ging langzaam door zijn haren, terwijl haar andere hand op zijn schouder is geplaatst. Het was heerlijk dat ze alleen waren, ze keek hem even aan. Ze had hen nog steeds niet verteld over hun eerste ontmoeting. Ach, dat komt nog wel, vast.
    Ze wil het rustig doen met hem, niet te gehaast, zoals ze vroeger had gedaan bij anderen. Natuurlijk nadat ze gedaan had, had ze hen meteen vermoord. 'Tate' ze zei continu gewoon zijn naam terwijl hij haar kusjes gaf. Heel voorzichtig begon ze met haar bibs een beetje heen en weer te bewegen op zijn schoot. Langzaam krulde ze haar tenen omdat gewoon ze heerlijk gevoel is, dit had ze nooit gehad.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 2:24 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Niall Horna

    langzaam wor dik wakker en zie Antonoio bij Selena staan en allemaal gemene en pijnlijke dingen doen en zeggen. 'laat haar met rust' zeg ik zacht. Ik was bang, moe, uitgeput en energieloos. IK was er klaar mee, ik ging nu momenteel liever dood dan dat ik bleef leven. Hij ging door tegen Selena en ik wist dat het haar raakte en sta dus op. Zo sterk mogelijk sta ik op en loop naar hem toe. 'Heey laat haar met rust ja, je bent gewoon jaloers dat wij beroemd zijn en jij niet, je wilt gewoon aandacht hebben van andere dus daarom ontvoer je ons. zodat je de aandacht krijgt en de wereld je kent. maar jou nadeel is dat jou aandacht alleen maar negatief zou zijn. zou je niet veel liever positieve aandacht willen ofwat. als je ons laat gaan dan zorg ik ervoor dat je beroemd word, in positieve zink je zult je aandacht krijgen, geld verdienen en je zult het leuk vindel. iK beloof het laat ons nu alleen gaan' zeg ik hem streng en iets wat smekend. Ik had echt nood aan voedsel en drinken. MIjn lippen waren droog en gebarsten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    'Laat haar met rust,' hoor ik Horan zeggen. Ik draai me om en kijk hem woedend aan. 'Blijf er buiten,' antwoord ik bot. Verder besteed ik geen aandacht meer aan hem. 'Heey laat haar met rust ja, je bent gewoon jaloers dat wij beroemd zijn en jij niet, je wilt gewoon aandacht hebben van andere dus daarom ontvoer je ons. zodat je de aandacht krijgt en de wereld je kent. maar jou nadeel is dat jou aandacht alleen maar negatief zou zijn. zou je niet veel liever positieve aandacht willen ofwat. als je ons laat gaan dan zorg ik ervoor dat je beroemd word, in positieve zink je zult je aandacht krijgen, geld verdienen en je zult het leuk vindel. iK beloof het laat ons nu alleen gaan,' zegt hij. Ik leg mijn hoofd in mijn nek en lach heel erg hard. 'Jij denkt dus dat ik beroemd wil worden? Serieus? Waarom zou ik dat ooit willen? Het boeit me echt helemaal niks. En sowieso; wat moet ik doen? Ik ben niet knap, kan niet zingen en ook niet acteren. Dus, laat me gewoon mijn ding doen en dat is aan de criminele kant van het leven,' zeg ik chagrijnig tegen hem. Ik sla hem in zijn maag en gooi hem op de grond. Ik neem een grote slok van mijn fles drank.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NIall Horan

    'blijf er buiten' zegt hij bot. Hij legt na mijn preek ;zijn hoofd in zijn nek en lacht keihard. 'JIj denkt dus dat ik beroemd wil wiorden serieus? waarom zou ik dat ooit wilolen? het boeit me echt helemaal niks. en sowieso wat moet ik doen? Ik ben niet knap, kan niet zingen en ook niet acteren. Dus laat me gewoon mijn ding doen en dat is aan de crimenele kant van het leven.' zegt hij pissig tegen me. Ik slaak een kreet als hij me slaat in mijn maag en me op de grond gooit. Hebberig kijk ik naar zijn fles. Het zou me niks boeien dat het alcohol is maar ik hd echt een ongelofelijke dorst dus ik moest en zou wat drinken hebben. Drank of geen drank dat boeide me niet zo. Ik dacht even aan de lads, die zouden het echt allang gemerkt hebben aangezien we concert hadden en de bus al bij de cfoncert zaal stonden en we niet naar het hotel gingen om verder te slapen.misschien dachten ze dat we stiekem aontsnapt waren aan paul aangezien e dat soms deden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik zie dat hij verlangend naar mijn fles drank kijkt en grijns breed. Ik loop naar hem toe. 'Je wil dus drank hebben hè? Nou, hier!' zeg ik met een valse grijns. Ik trek zijn hoofd aan zijn haar achterover en giet de inhoud van de fles in zijn mond. Daarna drink ik zelf de rest op. De fles gooi ik in een hoek. 'Nu blij?' vraag ik. Ik kan zelf redelijk goed tegen drank, maar ik weet niet hoe het zit met het popsterretje hier. Ik loop naar de keuken en pak nog een fles. 'Nog eentje?' vraag ik boos en ik doe weer het zelfde met deze fles. Ik stop na een tijdje want ik weet niet of dit dodelijk is of niet. We zullen het zo wel merken. Het maakt me niet meer uit. Het is alsof al mijn gevoelens uitgeschakeld zijn. Ik voel alleen maar haat en woede. Alle liefde of medelijden is weg. Het is niet erg, enkel voor de gevangenen. 'Jij gaat eraan, Horan,' dreig ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    Hij kijkt me grijnzend aan en komt op me af. 'Je wil dus drank hebben hè? Nou, hier!' ik knik 'of water is ook geod' zeg ik zacht. Hij trekt hard mijn hoofd naar achter en voor ik wat kan zeggen of doen kiepert hihj drank in mijn mond. Met moeite weet ik het door te slikken. FIjn dit was dus heel sterk spul. Ik kon wel redelijk tegen drank gelukkig. "nu blij' Ik knik maar even op de vraag. 'Nog eentje' vraagt hij als hij terug komt en ik schud mijn hoofd. Hij doet weer het zelfde maar hij gaat veel langer door en ik krijg het gevoel dat ik stik ofzo. Ik probeer het maar door te slikken en gelijk voelt mijn lichaam raar. 'Jij gaat eraan Horan' dreigt hij. Door de hoeveel heid drank begin ik over te geven op de grond en negeer hem even. Hevige buikkrampen laten me ineen duiken terwijl ik verder ga met overgeven en kijk er even vies naar. Maar het drank was in ieder geval eruit dus daar had ik geen last meer van gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    ik wordt wakker en besluit dat ik bewusteloos ben geraakt. het eerste wat ik zie is dat antonio niall drinken geeft. maar als ik goed kijk is het hele sterke drank. als het op is haalt hij nog een fles en giet het achterover bij niall. als ik dat was dan was ik al aan het kotsen. en ja niall begon ook te kotsen. wat mij erg boos maakte . "vuile klootzak laat niall met rust" schreeuwde ik. ik had mijn dood al geaccepteerd als we hier niet uit kwamen. 'jij gaat eraan horan' dreigt antonio. ik laame gaa en storm op hem af. ik sla hem overal waar ik bij kan. ik trap hem teen zijn benen. en ben nu niet meer te stoppen.

    Antonio Francesco Giovanni

    'Of water is ook goed,' zegt hij. Ik lach. 'En jij noemt jezelf een man?' Hij begint over te geven. Ik trek een vies gezicht. De alcohol is gaan werken, de wereld begint een beetje te bewegen. 'Vuile klootzak laat niall met rust,' zegt Gomez. Ik draai me om en kijk haar aan. 'Hmmm, ik heb wel iets sterkers voor jou als je dat wilt,' zeg ik vals. Als ik teveel drank op heb ga ik allemaal dingen doen waar ik later spijt van heb, of gewoon domme dingen waar ik nooit meer spijt van heb omdat ik ze niet meer kan herinneren. Ik loop naar de keuken en zoek naar de pillen. Waar had ik ze ook alweer verstopt? Ik vind ze ergens achterin een kastje en vul een glas met water. Ik loop weer terug en duw een paar pillen in haar mond. Daarna giet ik het glas water erbij. Nu moet ze het wel doorslikken. Ik hou haar hoofd nog even omhoog zodat ze stikt als ze het niet doorslikt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ Hoe kan ik met Liam reageren? ]


    How far is far

    selena gomez

    'hmm ik heb wel wat sterkers voor jou als je het wilt' zegt hij vals. "nee liever niet ik ben niet zo'n alcohol verslaafde" zeg ik terug en kijk hem met pretlichtjes in mijn ogen aan. hij liep naar de keuken en vroeg me af waar hij naar zocht. ik hoor de kraan en was eignlijk wel blij we kegen eindelijk water. maar voor dat ik het door had stopte hij wat in mijn mond en goot er wat water bij. en alsof dat niet genoeg was hield hij mijn hoofd nog wat omhoog. het waren een soort van pilletjes en ik moest het wel doorslikken. ik had het net doorgeslikt toen ik knallende koppijn kreeg. ik greep naar mijn hoofd en begon te schelden. ik zakte in elkaar en greep nog steeds naar mijn hoofd.

    [Liam kan ook naar ze toe komen en in elkaar geslagen worden]


    Spoiler alert: you will save yourself