• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Antonio Francesco Giovanni

    ' Heeft die pyro je gedumpt ofzo dat je zo doet,' hoor ik Gomez zeggen. In een beweging van woede draai ik me om en sla ik haar tegen haar hoofd. 'Dat is niet jou zaak, dus hou je er godverdomme buiten,' zeg ik chagrijnig. Ik heb hier helemaal geen zin in. 'Oké, oké, ik zeg niets meer. Maar een ding hij is geen homo.' Hij kijkt me vuil aan. Ik grijns. 'Dat zullen we nog wel eens zien,' zeg ik, en ik pak Horan bij zijn kraag. Ik trek hem omhoog zodat hij me aankijkt. Ik kus hem ruw en geniet er helemaal niet van ofzo. Ik laat los en gooi hem op de grond. Ik veeg met mijn mouw langs mijn mond en kijk naar Payne. Ik zeg niks en loop naar de keuken om wat te drinken. Ik schenk wat cola in en loop weer terug. Ik drink het op voor Paynes gezicht en grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Selena gomez

    Niall zei dat ik weg moest, maar ik was te koppig. En deed het toch. Hij draait zich om en slaat me recht in mijn gezicht. Daarna gaat hij naar de keuken. Hij komt naar buiten en drinkt het drinken voor liam op. Ik was woedend. Uit woede. Sla ik de beker uit zijn handen. Ik kijk hem aan met een brutale blik. Ik negeer het brandende gevoel op mijn wang. Ik zou wraak nemen ik wist zijn zwakte en dat was pyro. Ik zou het tegen hem kunnen gebruiken maar dat deed ik niet tenminste nog niet

    Liam Payne.

    ' Heeft die pyro je gedumpt ofzo dat je zo doet,' vroeg Selena, en ik grinnikte zacht. Antonio draaide zich om en sloeg haar tegen de grond. 'Dat is niet jou zaak, dus hou je er godverdomme buiten,' zei hij chagrijnig. 'Dat zullen we nog wel eens zien,' zei hij grijnzend. en pakte Niall bij zijn kraag en trok hem omhoog zodat hij Antonio nu aankeek. Antonio kuste hem ruw. Ik keek verbaasd, en walgde tegelijk. Hij liet hem los, en gooide Niall op de grond. 'Dit bewijst alleen maar dat jij harstikke gay bent' zei ik mompelend, en hoopte dat hij het niet zou horen. Hij liep naar de keuken en kwam even later terug met cola en dronk het voor mijn gezicht op. Klootzak ik heb al zo'n dorst. Ik ben in staat om het glas uit zijn handen te pakken, maar ik beheers me.


    How far is far

    Niall horan

    Ik zie hoe hij woedend word en Selena op haar hoofd mept. Nu pas kwam het me binnen dat hij mij homovriendje noemde. Liam gaat er tegen in, " dat zullen we zien" grijnst hij en angstig kijk ik op. Hi grijpt me bij mijn lraag en kijkt me aan en ineens totaal onverwachts begint hij me te kussen. Ik verstop mijn lippen in mijn monden. Walgde en probeerde hem wegt e duwen. Wat was dit voor een pedofiel ventje ik slaak een schreeuw als ik hard op de grond beland. " dit bewijst dat jij dus hartstikke gay bent" mompelt liam en ik knik instemmend en veeg mijn lippen af hij dronk wat en selena ept het glas uitz ijn handen en ik verstop mijn gezicht in liam zijn schiot. Ik wou het miet meer zien alle ellende, de pijn vane en aander


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Selena is weer lekker bezig :b)

    (Ik wacht op antonio)

    [Ja sorry ik ben een beetje inspi loos en moet nu weg]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Oke ik wacht wel even)

    Ik wacht op Tate, hehe-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    (Ik wacht op de reactie van antonio als ik beker zijn beker uit zijn handen heb geslagen)

    Tate Langdon

    Ik voelde gewoon dat ze me niet begreep. Maar ik hield mijn mond. Ik kon het niet dood leuk gaan vertellen nu omdat ik dan zeker weten mezelf zo ver kreeg om zelfmoord te plegen. Violet was alles voor me. Was. Sherasade zei dat ik moest rusten. Hevig schudde ik mijn hoofd. 'Eerst het lichaam in de vriezer stoppen, daarna een roos zwart verven en erbij leggen, in haar handen!' Mompelde ik tegenstribbelend. "It's been insane here. First the cops were outside and some freak started banging on the door screaming about money." Zei ze terwijl ze me wat vermoeid aankeek. "Shit like that does tend to go down on Halloween. Probably just asshole kids. It's fine now, I'm here." Met een scheve glimlach gaf ik haar de zwarte roos. Ze knipperde even verbaasd maar glimlachte daarna breed. "I painted it black, I know how you don't like normal things." Zei ik. Afwachtend keek ik haar aan. "You're the first boy that ever gave me a flower. Thank you, I love it." Violet fluisterde het niet, maar ze praatte net hard genoeg zodat ik het kon verstaan. Maar misschien had Sherasade wel gelijk. Misschien zou rust wel beter zijn. Wat stilletjes ging ik eenmaal in mijn kamer op mijn bed zitten, starend naar de muur en geen een keer knipperend. Het deed gewoon zoveel pijn. Eerst Beau, daarna Addie en toen Violet. Door hun overlijden werd de crystal meth erger en erger. Constance zou gewoon gestraft moeten worden. Ik had zowaar een grondige hekel aan mijn moeder. Zij gaf Lawrence de opdracht om Beau te doden. Hij speelde eerst wat met hem maar toen Beau in bed lag werd zijn kussen door Lawrence - oftewel Larry - op zijn hoofd gedrukt tot dat hij niet meer ademde of nog bewoog. Nu had Constance Michael snel ingepikt omdat Vivien was overleden. Ze wilde per se nog een kind. Speciaal voor Nora - een blonde vrouw die altijd al een moederfiguur voor me was geweest - had ik met Vivien seks gehad zonder dat zij wist dat ik het was. Zodat Nora een kind zou krijgen dat ze altijd al gewild had. Het was echt ziek van me. Het was nog voor dat ik iets net Violet kreeg. Maar haar broertje kon ik niet bij haar wegpakken. Tijdens de bevalling stierf Vivien en pleegde Ben zelfmoord. Zo bleef Michael over en zorgde Constance ervoor dat zij hem adopteerde. Niet dat mij dat nu nog wat uitmaakte, eigenlijk was het mijn kind maar ik wilde hem niet zien. Nooit. Ik had geen idee of Sherasade er nog stond vanwege dat ik nog altijd emotieloos naar de muur bleef staren.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:47 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    | Spoilers. Spoilers. WHAHAHAH |


    That is a perfect copy of reality.

    [HAHAHA SORRY.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    | Hmh. Ik blijf haken bij episode 6 :c |


    That is a perfect copy of reality.

    [Aaaw. Ik ga nu 2 kijken van seizoen 3.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.