• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Liam Payne.

    'Een ik ben geen klootzak en twee ik verterouw je niet dus je laat Selena met rust,' beveelt Niall Antonio. Hij schudde lachend zijn hoofd. 'Flikker gewoon een tifuseind op met je klote drank en kut pillen,' beveelt Niall hem daarna. Ik rolde met mijn ogen, dit gaat weer fout. Waarom laten ze hem nou niet gewoon met rust dan flikkert hij op. Antonio duwde Niall strak tegen de muur aan, en begon hem te slaan daarna gooide hij hem op de grond en begon hem te trappen. Eigenlijk was ik te moe en te zwak om op te staan maar ik laat die klootzak Niall niet in elkaar trappen. Ik stond met veel moeite op. Toen Antonio klaar was met trappen pakte hij die enge pilletjes van hem weer en deed ze zo in Nialls mond zodat hij ze wel moest door slikken. 'Veel plezier met je nachtmerries, Horan,' zei Antonio vals. 'Noem me geen schat en ik zal nooit maar dan ook nooit van mijn leven een pil van jou nemen,' zei Selena tegen hem. 'Oké, burn in Hell, bitch,' zei hij daarna tegen haar. Ik liep nu woedend naar hem toe, toen ik achter hem stond duwde ik hem hard op de grond. 'Wat is er verdomme mis met jou? Als je zo graag iemand pijn wil doen doe dan lekker je zelf pijn of ga naar een psychiater!.' snauwde ik. Ik was nu echt klaar met die gast. 'Jij spoort echt niet. Welk normaal persoon doet nou zoiets. Als je zo doorgaat wil niemand je, zelfs Pyro wil je nu al niet' zei ik daarna, en liep chagrijnig weer naar mijn plek toe. Schelden op hem luchtte zeker op.


    How far is far

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik zie dat Horan de pillen niet door heeft geslikt. 'O, dus jij denkt mijn bevel te kunnen negeren? Ik zal je zometeen nog wel even laten zien hoe het hier werkt,' zeg ik dreigend tegen hem. 'Wat is er verdomme mis met jou? Als je zo graag iemand pijn wil doen doe dan lekker je zelf pijn of ga naar een psychiater! Jij spoort echt niet. Welk normaal persoon doet nou zoiets. Als je zo doorgaat wil niemand je, zelfs Pyro wil je nu al niet,' zegt Payne. Ik lach hard. 'Ja, alsof zij mij iets uitmaakt. Nee dus. En ik heb daar geen zin in. En als ik iets niet wil, doe ik het niet,' leg ik hem uit. 'Hey Horan, ik ga je vriendje in elkaar trappen, goed?' vraag ik aan Horan. Ik wacht niet op zijn antwoord en begin Payne te trappen. Ik kijk hem boos aan. 'Blijf voortaan bij me uit de buurt, Horan,' dreig ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    'O, dus jij denkt mijn bevel te kunnen negeren? Ik zal je zometeen nog wel even laten zien hoe het hier werkt,' ik frons eventjes als hij weg loopt en tuf het water met de pillen uit bij mijn braaksel. Het viel mee dat hij niet mijn neus dicht kneep om gte zorgen dat ik ze inslikte. 'wat is er verdomme mis met jou? Als je zo graag iemand pijn wil doen doe dan lekker je zelf pijn of ga naar een psychiater! Jij spoort echt niet. Welk normaal persoon doet nou zoiets. Als je zo doorgaat wil niemand je, zelfs Pyro wil je nu al niet'zegt Liam en ik krimp ineen, hij ging nu echt de lul zijn. 'Ja, alsof zij mij iets uitmaakt. Nee dus. En ik heb daar geen zin in. En als ik iets niet wil, doe ik het niet,' grijnst hij. 'Hey Horan, ik ga je vriendje in eklaar trappen goed?' boos kijk ik hem aan. en zie dat hij begint te trappen. 'BVlijf voortaan b ij me uit de buurt Horan' dreigt hij. 'Als jij me laat gaan zorg ik ervoor dat je me niet meer hoeft te zien' sis ik en spring op zijn rug zodat hij evenwicht verliest. Ik sleur hem aan zijn hoofd naar de muur en bonk hard zijn hoofd er tegen aan een paar keer. 'blijf met je plten van iedefreen af en flikker op met je pillen.'sis ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry maar Niall is net in elkaar getrapt dan denk ik niet dat je nog zoveel kracht hebt]


    Spoiler alert: you will save yourself

    selena gomez

    ik schreeuwde maar de pijn verzachtte wel een beetje. waardoor ik ook weer een beetje kon staan wel wankelig maar ik kon staan. het eerste wat ik zie is dat niall op de rug van antonio zit. het zag er hilarsch uit waardoor ik even moest grinniken. hij sleurt hem aan zijn hoofd naar de muur en bonkt antonio zijn hoofd een paar keer tegen de muur aan. ik zie dat hij wat sist maar kan het niet goed horen. ik wilde hem nu het liefst zo veel pijn doen dat hij zou schreeuwen. maar ik was uitgeput door de pijn van de pillen. niet dat he geen pijn meer deed het was alleen minder. ik keek rond en zag dat de deur nog open was. ik kroop er stilletjes naartoe en keek de hoek om.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 18:11 ]

    [Ze is in elkaar geslagen. Dan heeft ze echt niet meer die kracht.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {selena is niet in elkaar geslagen ze heeft alleen die pillen enze zjnhalf uitgewerkt heb ik bedacht}

    [Ja wel net iets eerder dan dat ze hier nu zit maar nog steeds al ben je een half uur geleden in elkaar geslagen het heeft wel wat meer inpact]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {ik pas het wel aan :( vond het zo leuk om antonio te slaan}

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 18:05 ]

    {aangepast}

    | What did I miss? |


    That is a perfect copy of reality.

    (Ik schrijf me uit omdat ik me aan verschillende dingen irriteer en ik het allemaal erg onrealistisch vind. Het spijt me, maar ik vind het sowieso niet meer leuk om hier te reageren.
    Ach ja, ik wens jullie nog veel plezier met de rpg)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (oke vond het wel super leuk maar in schrijven moet je plezier hebben dus als jij er geen plezier mee beleeft moet je dit vooral doen)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 23:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Je schrijft je uit omdat je - je aan dingen irriteert? Mensen horen zich aan te passen aan andere mensen. Dat jij nu even je ergert aan twee mensen die ook wat actie willen en hun onmiddellijk op hun fouten wijst noem ik irritant. Maar goed, veel succes verder en een goedenavond.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.