• Dit komt wel heel laat aan, maar ik heb ook al een tijdje niet meer op Quizlet gezeten.

    Ik sta dus twee nummers geleden in de Linda. Het ging over familie's met armoede en dus dacht mijn moeder dat wij er wel aan mee konden doen en ons konden opgeven. Wij hebben erg veel schulden door mijn vader die nu al een paar jaar bij ons weg is. Elke vakantie blijven wij thuis, we kunnen niet eens normaal een keertje naar de bioscoop, wat 'extra' dingetjes in het winkelkarretje gaat bijna niet enzovoort.
    Mijn moeder die gaf ons dus op en vroeg voor de grap of ze ook aan mocht klikken dat wij werden uitgekozen voor een interview en een foto van twee bladzijdes in het nummer van november. Mijn broer, zus en ik vonden het wel grappig en zeiden maar ja want tja, het ging tussen duizenden familie's en vier familie's werden uitgekozen. Plus wij wonen in een heel klein dorpje waar iedereen elkaar kent en bijna nooit wat gebeurd.
    Een weekje later kregen we telefoon van de Linda. Wat bleek? Wij werden uitgekozen! Helemaal blij en stomverbaasd waren we. Iedereen die zich had opgegeven ontving ook nog eens een cadeau: een honderd euro cadeaubon van de Intertoys, C&A, Hema en dertig cadeaubonnen van elk tien euro voor de Albert Heijn. Dat was echt super fijn en we hebben er heel erg lang mee kunnen doen.

    Ik was er zo blij over en nu nog steeds. Hebben jullie ooit in een tijdschrift gestaan/ooit op tv gekomen/nog iets anders?

    Ah, dat is nog eens leuk (:
    Ik heb ooit eens in een onderwijsblad gestaan van het speciaal onderwijs.


    26 - 02 - '16

    Oh wat ontzettend fijn en wat een meevaller zeg!
    Ik heb wel eens in een krant gestaan, maar niet in een tijdschrift nee :P alleen met een berichtje in de Girlz haha


    Life is hard and then we die

    Oh, wauw, dat klinkt echt leuk!
    Ja, ik ben een keertje op tv geweest voor de lokale zender hier om iedereen een prettig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar te wensen. En dit jaar nog bij het jeugdjournaal, na het concert van 1D, toen rende ik naar buiten. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Awh.. mijn eerste gedachten was: waarom is er een topic die mijn naam draagt haha ik voelde me aangesproken hoor!

    Maar nee, nog nooit in tijdschrift gestaan
    Vind het wel echt super leuk dat ze je dat soort dingen sturen. Precies wat aansluit op het onderwerp.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wauw dat is wel heel erg fijn! Echt super voor jullie! Nee ik heb geloof ik nog nooit in een tijdschrift gestaan of dergelijke.

    Dat is echt leuk voor jou en je familie!
    Ja, ik ben één keer -hoop ik- op tv geweest. Afgelopen zomer bij het jeugdjournaal hadden ze het over de IJVO bij mij in de stad, je zag mij drie seconden op een hut staan rondkijken. :')


    Do what people say you can't.

    Fijn voor jullie zeg.
    Ik stond met mijn geboorte al in de krant - not even joking.

    Aw, wat super fijn voor jullie!
    Ik heb ooit - in een ver, grijs verleden - in de penny gestaan en onze school is ooit op het jeugdjournaal geweest.


    Valar Morghulis.

    Wat fijn voor jullie!
    Ik heb onlangs nog in de krant gestaan met een foto, maar meer ook niet. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Draculea schreef:
    Fijn voor jullie zeg.
    Ik stond met mijn geboorte al in de krant - not even joking.

    En ooit eens met het jeugdkoor. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja ooit, in de Hitkrant. Toen kon je je foto insturen om een vriendin te bedanken. Dus toen stond ik er ineens in. Kreeg ik via Twitter ineens van random mensen die ik niet kende; hey je staat in de Hitkrant! :')


    To infinity and beyond •

    Oh wat leuk zeg! (: En ik heb wel eens in de krant gestaan met een foto, het ging over tafeltennis ofzo, maar er stond een fout in de tekst waardoor ik ineens een jongetje was (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaaf! Natuurlijk niet zo'n leuk onderwerp, maar wel heel leuk om de Linda te staan natuurlijk :Y)

    Ik heb drie keer in de krant gestaan met mijn lelijke gezicht :') De onderwerpen waren ook een beetje vaag; een keer omdat ik mee had gedaan aan een schoonmaak actie, een keer omdat ik erewacht stond bij 4 mei en een keer omdat ik de dochter van een ambulanceverpleegkundige ben die voor koningin Juliana heeft gezorgd toen ze ziek was. Die laatste was wel gaaf, maar mijn vader deed er weer erg koeltjes over ^^

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 10:57 ]

    Wauw, dat is nog eens fijn!
    Ik heb ooit eens in bet vakantieboek van Meiden Magazine gestaan met een verhaal, omdat ik de schrijfwedstrijd had gewonnen. ^^
    Oh, en in de Hitkrant stond ik op de foto, in het publiek van een concert van Only Seven Left, een band waar ik een paar jaar terug fan van was. Maar nu absoluut niet meer. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zo leuk! Dat moet jullie echt wel deugd gedaan hebben!

    Zelf heb ik in een ver verleden in de krant gestaan omdat ik bij de winnaars van een schrijfwedstrijd was.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury