• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Niall HOrn
    'en jij noemt jezelf een man'z egt hij spottend. ik hoor dat Selena het opneemt en hij kijkt haar aan. 'Ik heb wel iets sterkers voor jou als je dat wilt' zegt hij vals en komt terug. Hij duwt een paar pillen in haar mond met water zodat ze het wel moet door slikken. Ik sta wankel op en trap hem in zijn edele. 'Selena spuug uit'beveel ik haar streng. Het was vast iets van drugs en ik wou niet dat zij drugs binnen zou krijgen. 'Selena alsjeblieft oke en als je het al doorgeslikt heb steek een vinger in je keel dan kan het eruit.' zeg ik 'JIj moet eens kappen met je gede'sis ik naar antonio


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selana gomez

    ik hoor niall van alles schreeuwen. "het lukt niet niall ik kan het niet" zeg ik. ik was wankelig inmiddes was ik wat opgestaan om geen zwakte te tonen. antonio was gewoon een klootzak. ik begin te schreeuwen als de muren naar elkaar toegaan. dan opeens zie ik justin ik wist niet of het echt of nep was maar ik begon als een maloot te shreeuwen. "nee ga weg ik red me wel red jezelf" schreeuw ik. dan is hij weg. ik ben hopeloos ik wist niet meer of het echt of nep was. alles begon te draaien en ik begon te schreeuwen. ik werd gek helemaal gek.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 16:02 ]

    [Antonio gaat steeds meer op Damon Salvatore lijken xD]
    Antonio Francesco Giovanni

    Ze hebben het er allemaal maar moeilijk mee en in de tussentijd pak ik er even een stripblad bij. Ik zucht en sta op. 'Dus, wie heeft er zin in een gevecht? Of heeft iemand een beter - voor mij beter - idee? Ideeën zijn altijd welkom, zolang ze maar in mijn voordeel zijn!' zeg ik met een grijns. Dat de wereld wazig is negeer ik maar. Ik loop naar Gomez en haal een paar pilletjes uit mijn broekzak. 'Deze maken alles beter. Je wordt er alleen wel... Erg vrolijk van. Maar dat maakt niet uit.. Toch?' Ik acteer door net te doen alsof ik het goed bedoel. Maar nee, je kan zo zien dat ik het wel meen. 'Nee serieus, deze pillen die je nu op hebt maken je bang voor van alles en gek. Deze pilletjes maken dat weer beter en zorgen ervoor dat je heel erg vrolijk word,' zeg ik. Ik kijk haar vals aan. Ik vind dit spelletje erg leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Ik werd wakker door het lawaai wat zich in de kamer afspeelde. Wat is er allemaal aan de hand? Ik keek naar de chaos om me heen. Niall was geloof ik dronken gevoerd, en was aan het kotsen. En Selena kreeg pillen gevoerd door Antonio. Ik was zwak, maar dit kon ik toch niet laten gaan? 'He! vind je dat normaal of zo?' vroeg ik snauwend aan hem. Was ik maar wakker geweest toen dit gebeurde, dan was het misschien niet gebeurd. 'Dus, wie heeft er zin in een gevecht? Of heeft iemand een beter - voor mij beter - idee? Ideeën zijn altijd welkom, zolang ze maar in mijn voordeel zijn!' zei die klootzak met een grijns, en voerde Selena daarna nog wat pillen. 'Laat haar met rust, eet liever die dingen zelf op.' snauwde ik. Ik zat nog steeds op de grond ik had de kracht gewoon niet om op te staan.


    How far is far

    Niall

    ; het lukt niet Niall ik kan het niet' schareeuwet ze en ik weet dathet te laat is. 'Dus, wie heeft er zin in een gevecht? Of heeft iemand een beter - voor mij beter - idee? Ideeën zijn altijd welkom, zolang ze maar in mijn voordeel zijn! een dodelijke blik geen ik hem. 'deze maken alles beter,. je word e alleen wel erg vrolijk van maar dat maakt niet uit toadch?" boo ssla ik de pilletjes uit zijn handen. 'nee serieus, deze pillen die je nu op hebt maken je bang voor van alles en gek. deze maken het weer beter en zrgen dat je heel vrolijk word' ik kmep hard en stamp de pilletjes plat en kapot op de grond.'glikker op met je pillen en drnak sis ik boos naar hem. ik was blij dat ik de drank eruit had kunnen kotsen, nu had ik er amper last van. helaas had selena het niet uit kunnen kotsen en blijkbaaq werkgte ze erg senl


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    ondertussen pakt antonio een stripblad en zegt wat. dan loopt hij naar mij toe en haalt wat uit zijn broekzak het zijn weer pilletjes en ik wordt helemaal bang.'Deze maken alles beter. Je wordt er alleen wel... Erg vrolijk van. Maar dat maakt niet uit.. Toch?' zet hij. ik wist niet of hij het meende of dat hij loog. "ja en dat moet ik geloven zker"zeg ik met een bange ondertoon. 'Nee serieus, deze pillen die je nu op hebt maken je bang voor van alles en gek. Deze pilletjes maken dat weer beter en zorgen ervoor dat je heel erg vrolijk word,' zegt hij. hij kijkt mij vals aann en ik merk dat hij dit allemaal leuk viind. niall had de pillen al kapot gestampt. ik was mezelf niet meer en was aan ht smeken om dit te laten stoppen. ik lagkermend op de gond en rolde heen en weer.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 16:24 ]

    Antonio Francesco Giovanni

    Horan slaat hard de pillen uit mijn handen. Ik kijk hem woedend aan. 'Flikker op met je pillen!' roept hij hard. Ik lach hard en pak meer pillen. 'De pillen die ze nu heeft maken alles erger. Over een tijdje wordt ze helemaal gek en gilt ze de hele tijd door. Ongelooflijk irritant. Die anderen zijn niet echt heftig ofzo. Ze maken je vrolijk en het helpt tegen die anderen, klootzak,' zeg ik tegen hem. 'Laat haar met rust, eet liever die dingen zelf op.' Ik draai me om en zie Payne op de grond zitten. 'O, ik moet die op eten? Maar daar heb ik geen zin in. Hou gewoon je bek en luister naar wat ik zeg. Jij moet je bek houden!' zeg ik chagrijnig. Ik loop naar Gomez. 'Luister, schat, je weet zelf ook dat je dit niet lang volhoudt. Dat je zometeen de pijn niet meer aan kan. Geloof me, ze doen niks engs. En ze zijn eerder uitgewerkt dan die anderen. Want daar zit je anders nog wel een tijdje mee vast,' zeg ik tegen haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall HOran

    'De pillen die ze nu heeft maken alles erger. Over een tijdje wordt ze helemaal gek en gilt ze de hele tijd door. Ongelooflijk irritant. Die anderen zijn niet echt heftig ofzo. Ze maken je vrolijk en het helpt tegen die anderen, klootzak,' zegt hij. 'een ik ben geen klootzak en twee ik verterouw je niet dus je laat Selena met rust' sis ik woedend. 'Laat haar met rust, eet liever die dingen zelf op' hoor ik Liam. 'O moet ik die op eten maar daar heb ik geen zin in. Houd gewoon je bek en luister naar wat ik zeg. Jij moet je bek houden' zegt hij pissig. 'Luister schat je weet zelf ook dat je dit niet lang volhoudt en dat je zometeen de pijn niet meer aan kan geloof me ze doen niks engs. en ze zijn eerder uitgewerkt dan die anderen want daar zit je anders nog wel een tijdje mee vast' zegt hij. ' Ik mep weer de pillen uit zijn hande. 'Flikker gewoon een tifuseind op met je klote drank en kut pillen' sis ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'Flikker op met je pillen!' Riep Niall hard, en sloeg de pillen uit Antonio zijn handen. 'De pillen die ze nu heeft maken alles erger. Over een tijdje wordt ze helemaal gek en gilt ze de hele tijd door. Ongelooflijk irritant. Die anderen zijn niet echt heftig of zo. Ze maken je vrolijk en het helpt tegen die anderen, klootzak,' zei Antonio tegen hem. 'De enigste klootzak hier ben jij' mompelde ik. Ik was echt chagrijnig en Antonio zijn reactie maakte dat niet beter. 'O, ik moet die op eten? Maar daar heb ik geen zin in. Hou gewoon je bek en luister naar wat ik zeg. Jij moet je bek houden!' zei hij tegen mij. 'Doe het zelf, en hou die pillen van je, en ga gewoon lekker naar Tate en Pyro toe, jullie zijn toch zo bevriend met elkaar?' vroeg ik chagrijnig.


    How far is far

    selena gomez

    ik hoor antonio en niall nog ruzie maken, maar ik verga echt van de pijn. de pijn die de pillen mij gaf was onmenselijk. ik kon er net meer tegen. opeens zag ik atonio voor me.'Luister, schat, je weet zelf ook dat je dit niet lang volhoudt. Dat je zometeen de pijn niet meer aan kan. Geloof me, ze doen niks engs. En ze zijn eerder uitgewerkt dan die anderen. Want daar zit je anders nog wel een tijdje mee vast,'zegt hij."noem me geen schat en ik zal nooit maar dan ook nooit van mijn leven een pil van jou nemen" zeg ik zo vals mogelijk aangezien ik verga van de pijn. ik begon weer te shreeuwen en kon er niet meer tegen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 16:35 ]

    Antonio Francesco Giovanni

    'Een ik ben geen klootzak en twee ik verterouw je niet dus je laat Selena met rust,' beveelt Horan me. Ik schud lachend mijn hoofd. Ik weet dat als ik hem nu aan ga vallen ik niet meer kan stoppen en hij waarschijnlijk dood gaat. Dat wil ik niet. De pillen worden opnieuw uit mijn handen geslagen. 'Flikker gewoon een tifuseind op met je klote drank en kut pillen,' beveelt Horan me opnieuw. Ik stop de pillen in mijn zak en sta rustig op. Ik lach even en kijk hem recht in zijn ogen aan. Uit het niets duw ik hem hard tegen de muur en begin ik hem te slaan. Ik gooi hem op de grond en begin hem te trappen. Na een tijdje moet ik echt stoppen. Niet door medelijden, maar omdat ik hier geen dode wil hebben. Ik pak weer wat angstpillen en een grote fles water. Daarna hou ik Horans mond open en gooi ik de pillen erin. Ik hou de fles met water boven zijn mond zodat hij wel moet drinken. Na een tijdje werkt het en laat ik hem los. 'Veel plezier met je nachtmerries, Horan,' zeg ik vals. 'Doe het zelf, en hou die pillen van je, en ga gewoon lekker naar Tate en Pyro toe, jullie zijn toch zo bevriend met elkaar?' Ik negeer Payne volledig en richt me op Gomez. 'Noem me geen schat en ik zal nooit maar dan ook nooit van mijn leven een pil van jou nemen,' zegt ze. 'Oké, burn in Hell, bitch,' zeg ik tegen haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    iemand die engels kan en me wilt helpen

    Niall Horan

    Hij kijkt me recht in mijn ogen aan en ik slaak een kreet als hij me tegen de muur duwt. Ik begin te schreeuwen van de pijn als hij op me begint in te slaan. Ineens stopt hij en propt pillen in mijn mond. Daarna gooit hij heel veel water in mijn mond erbij maar ik wijger. Zo slim als ik ben adem ik rustig door mijn neus en prober alles uit mijn mond te krijgen. 'oke burn in hell bitch' zegt hij. ik kijk hem bos uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    iemand die engels kan en me wilt helpen

    [Ligt eraan hoe moeilijk het is ;)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    selena gomez

    ik zie dat antonio niall tegen de muur aangooit. hij pakt dezelfde pillen als de eerste keer en stopt het in de mond van niall."veel plezier met je nachtmerries horan" zegt hij vals. dan draait hij zch om naar mij. 'Oké, burn in Hell, bitch,'zegt hij tegen mij. het doet pijn heel veel pijn ik kan er haast niet tegen. ik hou me sterk ik wilde geen zwakkeling zijn. dan breekt inderdaad de hel los. het lijkt alof er 1000 messen door mijn hoofd gaan. ik haat hem ik krjg tranen in mijn ogen en laat ze stromen. het liefst had ik hem nu pijn gedaan, maar zolang ik zelf pijn had kon dat niet. ik smeekte hem om het te laten stoppen.

    Taundriel schreef:
    IrishNialler schreef:
    iemand die engels kan en me wilt helpen

    [Ligt eraan hoe moeilijk het is ;)]
    heb al iemand gevonden, toch bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan