• Geen idee of dit het goede forum stukje is, maar okay:


    Ik leg het even kort uit: Ik zoek zelf iemand die me motiveert en me helpt in mijn verhaal en ik zoek iemand die dat ook anders som van mij verwacht. Het is dus handig als je met een verhaal bezig wilt gaan maar geen idee hebt hoe je moet beginnen etc. Hiermee is dan de bedoeling dat we zoveel woorden per week schrijven en elkaar ons stukje toe sturen, waar neer je een stukje krijgt heb je even de tijd om hem door te nemen en tips te geven waarmee de ander iets kan doen en het kan verbeteren en zo blijven we elke keer doorgaan en doorgaan, net zolang tot we er zelf uitkomen. Hiermee is ook de bedoeling dat de verhaallijn van de ander je ook interesseer en je elkaar ook wat motivatie en inspiratie kan geven. Ik zoek dus iemand die dit samen met mij wil gaan doen! :)

    Mijn verhaallijn:

    Na het jaar 2029 begon de wereld dramatisch te veranderen, één van deze dingen was dat het hele ecosysteem in duigen viel. Mensen waren doorgedraaid en langzaam veranderde de aarde in een 'living hell'. Er brak chaos uit en er ontstond veel wantrouwen. Omdat verschillende wetenschappers bang waren voor het einde bouwden ze een eigen voort, waarin ze konden voort leven. Terwijl de mensheid in rap tempo verminderde hadden deze wetenschappers het niet verkeerd, hun huizen, hun voorten breidden zich uit en werden zo naar meer als 200 jaren verschillende koepels die zich nog steeds aan het uitbreiden zijn, elke koepel heeft zich weer anders gevormd, heeft een cultuur ontwikkeld.
    Maar zodra er meerdere van deze koepels in het oude Amerika met elkaar in aanraking komen besluiten ze gezamenlijk verder te gaan, maar dit verloopt niet even soepel. Doordat de buitenlucht schadelijk blijkt te zijn probeert men zoveel mogelijk in de koepels zelf te werken. Maar de culturen en de verschillen gaan niet samen, alle leuke en mooie plannen vallen in duigen, er breekt oorlog uit en weer is het chaos. Maar in deze chaos zijn er een stel tieners aan gewezen als zogenoemde vredebewakers, maar ze verzetten zich en mengen zich net zo hard in deze oorlog en deze groep staat centraal in het verhaal.


    .

    Zo iemand zoek ik dus. Ik begin vaak gemotiveerd aan iets en dan begint de motivatie te minderen en op een gegeven moment schrijf ik bijna niks meer, wat ik dan jammer vind.


    16 - 09 - '17

    je verhaal lijkt me super ^^ ik ben alleen niet van plan een nieuwe story te starten (en activeren) op dit moment.


    The thing you do mean something to people -Ncis