• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    {neeeeee selen mag niet dood}

    Murderhouse schreef:
    [Wel, een fijne reis naar de dood voor Selena.]


    | Ey ey. Niemand gaat dood zonder toestemming ;p. En ik denk dat het eerder Kaya is die nu problemen heeft ;p |


    That is a perfect copy of reality.

    {jeej selena gaat niet dood lekkr voor je tate xd}

    [Als Tate er achter komt gebeurd er hetzelfde als met Chad <_<>_>.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    | Wat gebeurde er dan met Chad? HAHA |


    That is a perfect copy of reality.

    [Met Halloween verdronk Tate Chad in de ton vol water en appels. Jammer dat - dat hier niet mag :Y).]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 23:43 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    {hopen dat tate er niet achter komt}

    wankotje schreef:
    {hopen dat tate er niet achter komt}


    That is a perfect copy of reality.

    selena gomez

    ik schrok op toen ik een geluide hoorde. ik zie dat iemand de duer opndoet en tot mijn opluchting is het kaya. 'Doe maar rustig, ik kom je alleen maar helpen' zegt zze zachtjes tegen mij. ik knik ter bevestiging dat ik het begreep. ze pruts even aan het touw en maakt me dan los. ze trekt me ergens naartoe. en zegt:'En vertel mij nu is wat er allemaal gebeurd is hier'. ik knik en begin aan mijn vrhaal. nadat ik het had uitgelegd inclusief het "pyro tate gedeelte" vroeg ik of zee en broodje wilde. die had ik nog gstolen vaut de keuken

    {kijken wat tate nu gaat doen het is 2 tegen 1 xD}

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 0:16 ]

    Niall HOran

    " hij moesst de pijn voelen?" vraagt hij vol ongeloof en afschuw. Angstig kijk ik hem aan " maar ik wou hem niet doden ik sloeg hem maar maar ik wou niet dat hij dood ging" piep ik met een enorm schuld gevoel. Ik had verdonme iemand gedood. 'Als dat domme stelletje familie van je niet zou hopen dat je uiteindelijk vrij kwam en ik hun hoop dan mocht wegnemen door jou op het laatste moment te vermoorden dan zou je nu al heel lang dood zijn"ik slik even moeiljk terwijl mijn hamd begint te trillen. ' alsjeblieft nee alsjeblieft" smeek ik . Hij pakt een mes en de tranen dspringen in mn ogen. Was dit mijn einde? Hij grijpt mijn arm en kerft erin I am a murder. Ik huilde of schreeuwde niet. Dit had ik verdiend. " morgenvroeg als uedereen nog slaapt krijg je straf' zegt hij nog vol afschuw em loopt weg. Vpl verdriet en amgst zat ik daa. Ik moesr zorgen dat ze uit mn buurt bleven alles maakte me zo gek dat ik mensen vermoorde. Ik Niall James Horan had hem bermoord met mijn eigen handen..r


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whisperings schreef:
    [*schrik* Ik wist helemaal niet dat dit topic er was! Hoe kan Lulu inspringen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)
    ontwaken denk??)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Ik kreunde even. Was ik in slaap gevallen? Waar was ik? 'Hallo…?' verliet mijn mond. Ineens herinnerde ik het me weer. Ik was gewoon ontvoerd, alsof het niks was. Tate had me gemarteld, dat merkte ik nog wel. Alles deed pijn. Mijn hoofd, mijn armen, mijn benen, zelfs mijn oogleden deden te veel pijn om ze open te doen. Hoe ik hier op de grond was beland was me een raadsel, ik wist enkel dat het niet goed was.

    [Sorry dat hij te kort is, dit is eenmalig. Iemand voor Lulu?]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 12:31 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik laat viall wel komen, Tate is weg.

    Niall Horan.

    Ik kijk op als ik gekreun hoor en kijk rond. Ik kijk rond en zie een meisje die ik niet herkende op de grond liggen met overal bloed, schrammen en blauwe plekken. Ik sta langzaam op en loop naar haar toe en ga bij haar zitten. " ehm heey, gaat her een beetje?" Vragend kijk ik haar Aan. Ik haal mijn hand even door mijn haren. " ik ben Niall Horan en wie ben jij.," vraag ik haar. Ik kijk even bezorgd. " ehm kom eens" vraag ik. " misschien moet je je vestje even uit doen je pols bloed namelijk nogal hard dan wikkel ik je vestje er eventje s om heenk zodat het wat minder bloed" stel ik haar voor. Im help haar wat overeind en dan doe ik voorzkchtig haar grijzig vestje uit. Ik zag dat ze daar onder een shirt met lange mouwend roeg ik doe hem uit en voorzichtig wikkel ik het vestje om haar arm zodat het bloeden stopte, . " zo wat beter of niet?" Vraag Ik kom zo! Achtjes aan haar. Ik kijk eveb rond maar het was rustig vandaag. Al zou dit morgen vroeg ind e ochtend veranderen. Ik hoopte dat ik liam vandaag en morgen nietzag. Hij zou anders zich ermee bemkoeien en dan zou hij straks ook pijnlijden end at wou ik voorkomen want ik had iemand vermoord niet hij. Dus ik moest ook de gevolgen van Tae onder gaan en niet hij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan