• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Snowqeeun schreef:
    Oke en wie heeft tate vermoord dood? En hoe heeft kaya selena gered?



    | Door lekker onrealistisch te zijn, zoals als de meeste hier doen :Y) -


    That is a perfect copy of reality.

    Hahah, lol. Oke. Nu moet ik eens gaan bekijken wat ik ga reageren. Maar eerst ga ik verder met mijn verhaal van de marauders, eindelijk weer wat inspuratie gekregen om verder te gaan. :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    {haha oke}

    -jup want net als de hp boeken wordt mijn verhaal ook in zeven delen geschereven. Xd. Gaat lang duren voodat mijn marauder verhaal af is. Heheh....-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Ugh ik heb me hier uitgeschreven maar nu vind ik het weer leuk en argh
    Nu wil ik een broer van Antonio laten komen xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    -hahaha, dat lijkt me wel tof. Broer van antonio en dan komt jouw personage achter dat antonio dood is xd.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Arme arme. Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -haha ja niall is zielig selena komt je wel (ooit)een keer redden-

    -o wacht help kaya en selena moeten zich nu wel een beetje versoppen-

    Niall

    Ik zicht zacht en kijk Lulu terug aan. Ze wrijft even over mijn arm. " Niet doen. Ik ga ook huilen hoor…' zegt ze me wat me kort laat glimlachen, herkenbaar dat had ik zelf ook 'Ik weet waar ze toe in staat zijn. Ik ga wel met je mee, oké?' Izegt ze en zo te zien aan haar gezicht meende a3 het nog ook eens. Ik schud mijn hoofd. " nee Lulu, ik heb hem vermoord dus ik moet er voor boeten, jij bent er al erg genoeg gepijnigd en je kan amper op je benen blijven staan" ga ik er vol tegen in. No fucking wayd at zij dat ging doen. Ze had best qat bloed verloren door haar pols en ze was aardig zwak. Sorry Lulu maar wil je me knuffelen alsjeblieft?' Vroeg ik haar zacht en ze kijkt me medelevend aan . 'Dat hoef je toch niet te vragen?' lacht Ze en ik begin te blozen. " maar straks wiu je het niet ofzo" mompel ik. Ze laat zich tegen me aanvallen en slaat haar armen om me heen 'Kom maar…' Zegt ze en gelijk verschuif ik wat en sla mijn armen stevig om haar nek heen. Om mijn echte Horan hug nog beter te maken wrijf ik zachtjes over haar rug en leg mijn hoofd in het kuiltje op mijn schouder vlak bij haar nek waardoor ze waarschijnlijk mijn haartjes voelde kietelen. Ik sluit evenk mijn ogen en zicht diep. " dankje lulu" zeg ik zamcht. Het was fijn, heel fijnd it. " wat voor werk doe je?" Vraag ik nieuwsgierig. Knuffelen en over wat leuks praten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall ging er fel tegenin dat ik met hem mee zou gaan en ook gestraft zou worden. 'Nee Lulu, ik heb hem vermoord dus ik moet er voor boeten, jij bent er al erg genoeg gepijnigd en je kan amper op je benen blijven staan.' Ik knikte. 'Ja, je hebt gelijk.' gaf ik liegend toe. Ik zou Tate echt wel wat aandoen, zodat ik met Niall mee zou kunnen gaan. Dat hoefde de jongen alleen niet te weten. 'Sorry Lulu maar wil je me knuffelen alsjeblieft?' Ik keek de jongen medelevend aan. 'Dat hoef je toch niet te vragen?' lach ik. 'Maar straks wil je het niet ofzo.' mompelde Niall. Ik reageerde niet eens. Ik glimlachte enkel, waarna ik me tegen hem aan laat vallen en mijn armen om hem heen sluit. Al was ik een stuk kleiner dan hem, ik voelde aan dat hij even iemand nodig had. 'Kom maar…' In mijn hoofd was ik al vreselijke ideeën aan het verzinnen voor Tate. Ik moest en zou wat gaan doen, zodat ik met Niall meekon. De jongen sloeg meteen zijn armen om me heen en ik merkte dat hij dit eventjes nodig had. Terwijl hij dit deed, wreef hij met zijn hand over mijn rug en deed iets waardoor ik zijn haren in mijn nek voelde kietelen. Ik giebelde eventjes, omdat ik totaal niet tegen kietelen kon. 'Dank je Lulu…' hoorde ik de jongen zachtjes zeggen. 'Alsjeblieft.' zei ik terug. 'Wat voor werk doe je?' vroeg Niall nieuwsgierig. Eh… Oké, ik ga dus nu mijn zielige baantje aan een grote wereldster uitleggen… Cool. 'Ik speel mee in een serie. Ik heb ook in andere series gespeeld, maar dat waren kleine rolletjes. Erg bekend ben ik niet, maar ik hou van zingen, dansen en acteren en ik heb een aantal fans.' Het klopte wel wat ik zei, volgens mij waren er wel een aantal fans die me mochten, maar plots veranderden mijn gedachtes. 'Niet opschepperig bedoeld!' zeg ik er snel achteraan, vooraft het arrogant overkwam.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    Ik heb ook in andere series gespeeld, maar dat waren kleine rolletjes. Erg bekend ben ik niet, maar ik hou van zingen, dansen en acteren en ik heb een aantal fans Niet opschepperig bedoeld' ik grinnik even hees. En laat haar langzaam uit de knuffel. " wat leuk. Hmm acteren is echt niets vokr mij. Wij moesten met Icarly en nee dat ging gewoon niet ik moest steeds lachen" gniffelbik terugdenken. " ik ben zanger van One Direction. En het is zo geweldig en overweldigend. Het begon bij Xfactor en nu gewkon de hele wereld over en miljoenen fana en het is echt gaaf. Het is soms ook wel minder leuk want door de bekendheid lrijg je ook haat en helaas was ik daar vooralbin het begin de puneut van en dat is echt niet leum maar tegenwoordig ia dat niet meer. Al weet ik niet of dat komt omsat ik ben gaan sporten of een beugel nam of ehh mijn haar anders deed maar O is het veel leuker" ratel ik niet nadenjend dat ze me echt al wel zou kennen. ' en mn bandleden zijn mn beste maatjes en broers. Ze zien alles aan me en we hebben heel veel lol maar we helpen ook elkaar heel erg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall grinnikte even, waarna hij me losliet. 'Leuk. Hmm acteren is echt niets voor mij. Wij moesten met Icarly en nee dat ging gewoon niet ik moest steeds lachen.' Ik grinnikte. 'Ach ja, toen ik het voor het eerst deed, moest ik ook altijd lachen, maar na een paar draaidagen is dat wel over.' Ik loog niet, er ging geen minuut voorbij of ik schaterde het uit. Of ik vroeg wat mijn tekst was, of ik het wel goed deed. 'Ik ben zanger van One Direction. En het is zo geweldig en overweldigend. Het begon bij Xfactor en nu gewoon de hele wereld over en miljoenen fans en het is echt gaaf. Het is soms ook wel minder leuk want door de bekendheid krijg je ook haat en helaas was ik daar vooral in het begin de puneut van en dat is echt niet leuk maar tegenwoordig is dat niet meer. Al weet ik niet of dat komt omdat ik ben gaan sporten of een beugel nam of ehh mijn haar anders deed maar O is het veel leuker.' ratelde de jongen achter elkaar door. 'Ik ken je ook.' lachte ik. 'Mijn broer is een enorme fan. Ja, mijn broer.' Soms kon de jongen echt overenthousiast zijn, dan riep ik naar hem dat hij geobsedeerd was, waarna ik weer eens de schuld kreeg. Valse duivel die hij is. 'En mn bandleden zijn mn beste maatjes en broers. Ze zien alles aan me en we hebben heel veel lol maar we helpen ook elkaar heel erg.' Ik knikte. 'Ik heb jullie live zien spelen in Amerika, ik ben met mijn broer geweest. Daar zien jullie er echt uit als allerbeste vrienden. In plaats van collega's. En over dat ze je broers zijn, dat ken ik. Dat heb ik met… Halston en Max…' Halston Sage en Max Schneider waren mijn beste! gestoorde vrienden. Die ik waarschijnlijk nooit meer zou zien.

    [Waar is Tate? Lulu meende het echt XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Misschien kunnen we over een paar posts doen dat het de volgende dag is? Dan kunnen anderen weer makkelijk inspringen en is et wat handiger te volgen.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Whisperings schreef:
    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall grinnikte even, waarna hij me losliet. 'Leuk. Hmm acteren is echt niets voor mij. Wij moesten met Icarly en nee dat ging gewoon niet ik moest steeds lachen.' Ik grinnikte. 'Ach ja, toen ik het voor het eerst deed, moest ik ook altijd lachen, maar na een paar draaidagen is dat wel over.' Ik loog niet, er ging geen minuut voorbij of ik schaterde het uit. Of ik vroeg wat mijn tekst was, of ik het wel goed deed. 'Ik ben zanger van One Direction. En het is zo geweldig en overweldigend. Het begon bij Xfactor en nu gewoon de hele wereld over en miljoenen fans en het is echt gaaf. Het is soms ook wel minder leuk want door de bekendheid krijg je ook haat en helaas was ik daar vooral in het begin de puneut van en dat is echt niet leuk maar tegenwoordig is dat niet meer. Al weet ik niet of dat komt omdat ik ben gaan sporten of een beugel nam of ehh mijn haar anders deed maar O is het veel leuker.' ratelde de jongen achter elkaar door. 'Ik ken je ook.' lachte ik. 'Mijn broer is een enorme fan. Ja, mijn broer.' Soms kon de jongen echt overenthousiast zijn, dan riep ik naar hem dat hij geobsedeerd was, waarna ik weer eens de schuld kreeg. Valse duivel die hij is. 'En mn bandleden zijn mn beste maatjes en broers. Ze zien alles aan me en we hebben heel veel lol maar we helpen ook elkaar heel erg.' Ik knikte. 'Ik heb jullie live zien spelen in Amerika, ik ben met mijn broer geweest. Daar zien jullie er echt uit als allerbeste vrienden. In plaats van collega's. En over dat ze je broers zijn, dat ken ik. Dat heb ik met… Halston en Max…' Halston Sage en Max Schneider waren mijn beste! gestoorde vrienden. Die ik waarschijnlijk nooit meer zou zien.

    [Waar is Tate? Lulu meende het echt XD]


    [Tate is in het schuurtje met het lijk van Taissa op z'n schoot. De achterdeur is trouwens opslot en Tate heeft zijn gun bij zich, maar je kan een manier vinden om binnen te komen :Y).]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.