• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Ik blijf zwaar ademen, totdat ik iemand hoor gaan zitten. 'Ehm heey, gaat het een beetje?' hoor ik een jongensstem zeggen. Mijn ogen vliegen gelijk open, waarna ik Niall Horan naast me zie zitten. Ik zeg niks, simpelweg omdat het te veel moeite is. De jongen haalt zijn hand door zijn blonde haar. 'Ik ben Niall Horan en wie ben jij?' Ik wist natuurlijk allang wie hij was, omdat mijn vriendin Halston Sage een geobsedeerde fan van de band was. 'Lulu…' fluisterde ik schor, waarbij ik mijn keel voelde functioneren. 'Ik ben Lulu…'
    'Eh… kom eens…' vraagt de jongen me. 'Misschien moet je je vestje even uit doen je pols bloed namelijk nogal hard dan wikkel ik je vestje er eventje s om heenk zodat het wat minder bloed.' Ik schrik van de woorden. 'Bloed ik?' vraag ik dan ook geschrokken. Ik hou helemaal niet van bloed, zelfs in een film walg ik van de rode vloeistof. Niall trok mijn grijze vestje uit en daarna ook mijn rode shirt. Rustig liet ik het grijze vest rond mijn arm wikkelen. Als het bloeden maar stopte. 'Zo wat beter of niet?' Ik knikte. 'Ja, dank je wel…' Met wat moeite probeerde ik wat omhoog te komen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    N all horan

    " lulu...ik ben lulu" ik glimlach even" bloed ik?" Vraagt ze geschrokkene n ik knik " best hard " zeg ik zacht " ja dankjewel" zegt ze. Ze probeert wat omhoog te komen en ik help een beetje met haar omhoog te ko,en om te helpen tegen de muur aan te laten zitten. Als ze een beetje zit glimlach i, en ga naast haar zitten. " wil je wat water? E waren flesjes water hier heen gegeven dus dan kan ik wer wel een halen" glimlach ik. Ik sta op en pak twee flesjes water een voor haar en een voor mezelf. Ik doe ze open en geef haar een flesje. " wat hebben ze met je gedaan allemaal. Je hebt allemaal schrammen en blauwe plekken en ik weet uit ervaring datz e niet bepaald zacht doen als ze wat doen

    Oeps les begint en ze is boos

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 13:09 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    | Ik wacht even op Murderhouse, misschien dat Tate langskomt c: |


    That is a perfect copy of reality.

    (ik ook)

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall helpt me om rechtop te gaan zitten, toen ik dat tevergeefs probeerde. Echt lekker zit het niet, de spieren in mijn onderrug voelen erg beurs aan, het lijkt net alsof ik hardhandig uit elkaar word gerekt. Niall glimlachte naar me, waarna hij zelf ook ging zitten. 'Wil je wat water?' vroeg de blonde jongen. 'Er waren flesjes water hier heen gegeven dus dan kan ik wer wel een halen.' Hoewel ik niet in staat ben in een keer zo veel water door te slikken, heb ok wel wat behoefte aan iets kouds. Ik knik, 'ja graag.' Niall staat op en haalt twee flesjes water, die duidelijk zijn uitgedeeld aan de gevangenen. Wel erg aardig, als het je gevangenen zijn. Hij opent ze en ik neem er eentje van hem aan. 'Wat hebben ze met je gedaan allemaal. Je hebt allemaal schrammen en blauwe plekken en ik weet uit ervaring datz e niet bepaald zacht doen als ze wat doen.' Tranen springen in mijn ogen als ik denk aan wat Tate allemaal wel niet had gedaan. 'Hij deed me pijn…' snikte ik. 'Veel pijn…' Meteen begon ik te huilen, zelfs al wilde ik de tranen inhouden.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall HOran

    'Ja gfraag' zegt ze en ik rijk het flesje aan. IK zag dat ze niet echt lekker lag maar ik kon er ook niet veel aan veranderen helas. 'Hij deed me pijn…' zegt ze en ze begint te snikken. Great ik maakte haar aan het huilen. Ik kon zelf totaal niet goed tegen huilende mensen. 'Veel pijn…' zegt ze en barst in huilen. 'Shhh rustig maar ik help je er wel doorheen, alhoewel het morgen niet zal lukken aangezien ik nog een straf te goed heb van Tate' zucht ik zacht en sla haar zo ver het kan en lukt in een knuffel. 'Shhh rustig maar, ooit komen we hier wel eruit hoor ' sus ik althans ik hoopte dat het hielp maar ik vermoedde niet echt. Morgen werd ik mishandeld en ik keek er niet bepaald naar uit. IK vroeg me af waarom zou i khet willen overleven? Voor de fans, ja, voor de lads, ja ook, voor mijn familie ook maar voor mezelf niet. Als ik hier uit kom zou ik littekens overal houden, de tekst I'm a murder' stond nogsteeds opmijn arm en daarbij zou ik trauma's overhouden. Wie zegt dat ik niet door draaide of moest stoppen met 1D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall begon me meteen te troosten, wat erg aardig van hem was. 'Shhh rustig maar ik help je er wel doorheen, alhoewel het morgen niet zal lukken aangezien ik nog een straf te goed heb van Tate.' Ik schrok, morgen zou Niall een "straf" krijgen? Ik heb zelf meegemaakt wat Tate iemand kan aandoen wanneer hij simpelweg een woedeaanval had, laat staan wanneer hij bewust iemand pijn wilde doen. Zover het gaat trekt Niall me in een knuffel, maar ik ben nog steeds totaal in shock, me bedenkend waar Tate allemaal tot in staat zou kunnen zijn. 'Shhh rustig maar, ooit komen we hier wel eruit hoor.' suste Niall me. Ik knikte, maar helpen deed het niet echt. Wie zei dat we hieruit kwamen? Wie zei niet dat we hier werden vermoord? Of zelfs hier aan ouderdom doodgingen? 'Maar…' begon ik. 'Een straf?' Wie dachten die kloteontvoerders wel niet wie ze waren? Boos stond ik op. 'Waar is die loser van een Tate? Dan zal ik hem eens mooi de waarheid vertellen!' Ik merkte dat ik niet al te stevig op mijn benen stond, het leek net alsof ik elk moment kon doorzakken. Maar ik bleef staan. 'En jij hebt meer dan mij, ik zal wel die "straf" ondergaan, wat dat ook zou mogen zijn…' Ik had werkelijk waar geen idee, volgens mij was niks hier te gek.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Hora

    " maar straf...' zegt ze even niet begrijpend en ik zie dat ze zich van alles bedenkt.ze staat boos op Waar is die loser van een Tate? Dan zal ik hem eens mooi de waarheid vertellen!' zegt ze. " Lulu alsjeblieft ik verdien de straf kom nu alsjeblueft zitten vppr je weer in elkaar zakt?'vraag ik haat. En jij hebt meer dan mij, ik zal wel die "straf" ondergaan, wat dat ook zou mogen zijn… ik schus mijn hoofd. " Lulu ga zitten je moet je niet zoveel inspannen. Ik dwing haar te gaam zitten. " ik zal het uit leggen. Nou kijk ik had een flinke woordwisseling met Antonio de andere ontvoerder. Toen heeft hij nij in elkaar getrapt dus toen ik de kans zag deed ik dat ook. Maar ik heb hem daardoor onbewust vermoord. Ik bem een moordenaar Lulu' zeg ik haar zacht en een beetje overstuur. " straks als we hier weg kunnen of komen dan dan kan ok niet terug naar mijn familie of bandleden ik moet vast en zeker naar de gevangenis omdat ik iemand vermoord heb' zeh ik zacht. " en ik wou het niet maar.. Ik .. Ik was boos en ik had oijn' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    'Lulu alsjeblieft ik verdien de straf kom nu alsjeblieft zitten voor je weer in elkaar zakt?' vraagt Niall. Ik snap ook wel dat ik op het moment niet de sterkste ben en dat mijn benen het elk moment zouden kunnen begeven, maar niemand verdiende het om een "straf" te krijgen. Niall schudde even zijn hoofd toen ik zei dat ik de straf wel zou ondergaan. Dat zou ik makkelijk voor iedereen doen. 'Lulu ga zitten je moet je niet zoveel inspannen.' zegt de jongen. Door de dwingende blik geef ik het maar op, waar a ik naast hem ga zitten en nog een slokje water drink. 'Ik zal het uit leggen. Nou kijk ik had een flinke woordwisseling met Antonio de andere ontvoerder. Toen heeft hij nij in elkaar getrapt dus toen ik de kans zag deed ik dat ook. Maar ik heb hem daardoor onbewust vermoord. Ik bem een moordenaar Lulu,' Het klonk zacht en erg overstuur. Ik was een beetje in shock van Niall's verhaal, zo'n onschuldige jongen zou toch nooit iemand vermoorden? 'straks als we hier weg kunnen of komen dan dan kan ok niet terug naar mijn familie of bandleden ik moet vast en zeker naar de gevangenis omdat ik iemand vermoord heb.' vervolgde Niall. Weer zei ik niks terug. 'En ik wou het niet maar.. Ik .. Ik was boos en ik had pijn.' Ik knikte. 'Ik snap het.' fluisterde ik, waarna ik me naar de jongen toedraaide. 'Je hebt Antonio niet vermoord, je hebt je verdedigd. Mochten we hieruit komen, is het — het beste om het meteen bekend te maken aan de politie, niet aan de fans. Wij kunnen dan vertellen dat je — je verdedigde, niet iemand zomaar had vermoord. Zíj zijn degene die fout zijn, jij niet.' probeerde ik hem te sussen. Ja, erg makkelijk was het niet als je iemand gerust moest stellen, als hij net een onbewuste moord had gepleegd. 'Anders vermoord ik die andere, dan krijg ik de straf alsnog?' opperde ik sarcastisch. Niet dat ik niet voor Niall in de plaats zou gaan, maar het was een algemeen bekend feit dat ik op dit moment niet sterk genoeg was om ook maar een klap uit te delen aan een van de ontvoerders.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    Ze kwam door mn dwingende blik gelukkig terug zitten en terwijl ik mijn hele verhaal aan haar vertelde en uitlegde was ze stil en luisterde tot ik klaar was. Ze knikte " ik smap het" zei ze en draaide zich naar me toe ". Je hebt Antonio niet vermoord, je hebt je verdedigd. Mochten we hieruit komen, is het — het beste om het meteen bekend te maken aan de politie, niet aan de fans. Wij kunnen dan vertellen dat je — je verdedigde, niet iemand zomaar had vermoord. Zíj zijn degene die fout zijn, jij niet.' zegt ze me gerhst stellend en ik zucht even. Anders vermoord ik die andere, dan krijg ik de straf alsnog?' ik schud snel mn hoofd ' nee bedankt dar hoeft niet. Ik voel me zo slecht nu Lulu en en morhen ik ben bang voor morgen. Ik weet tot wat voor dinhen ze in staat zijn " fluister ik en begin zachyjes te snikken. " sorry Lulu maar wol je mw knuffelen alsjeblieft?' ik had echt de bwhoefte aan een grote stevige knuffel van iemand en dat ik gewoon even als een klein kind kom uit huilen op iemand zijn schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall schudde snel zijn hoofd als reactie op mijn opmerking. 'Nee bedankt dar hoeft niet. Ik voel me zo slecht nu Lulu en en morgen ik ben bang voor morgen. Ik weet tot wat voor dingen ze in staat zijn.' Ik wist het ook, maar ik zou de jongen maar niet wijzen op mijn bloedende pols, dat zou hem alleen maar meer van slag maken. Plots begint Niall zacht te snikken, waardoor er bij mij ook tranen in mijn ogen gaan staan. Geruststellend aai ik over zijn arm. 'Niet doen. Ik ga ook huilen hoor…' zeg ik. 'Ik weet waar ze toe in staat zijn. Ik ga wel met je mee, oké?' Ik meende het serieus, ik zou Tate wel wat aandoen, dan kon ik meteen met Niall mee. Dan had hij iemand die met hem mee kon leven. Of ik zou stiekem meegaan en hem verzorgen wanneer hij verwondingen of pijn had. 'Sorry Lulu maar wil je me knuffelen alsjeblieft?' Ik keek de jongen medelevend aan. 'Dat hoef je toch niet te vragen?' lach ik, waarna ik me tegen hem aan laat vallen en mijn armen om hem heen sluit. Al was ik een stuk kleiner dan hem, ik voelde aan dat hij even iemand nodig had. 'Kom maar…' In mijn hoofd was ik al vreselijke ideeën aan het verzinnen voor Tate. Ik moest en zou wat gaan doen, zodat ik met Niall meekon.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    -oke kan iemand me een samenvating geven wat er allemaal gebeurt is. Want mijninternet lang een tijd uit en kon dus niet meer reageren.-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -kaya heeft selena gered en lulu is wakker en tate is bij degene die hij heeft vermoord-

    Oke en wie heeft tate vermoord dood? En hoe heeft kaya selena gered?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -euhm diegene die leek op violet ofzo. en selena was bzig met de touwen losmaken toen tate het zag en kaya die zag dat de deur open was dus die ging erdoorheen hoorde mij schreeuwen en ging op het geluid af kwa bij mi terecht maakte het touw los en nu zitten we ergens op de gang een broodje te eten die selena heet gestolen-