• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    selena gomez

    ik sluip zachtjes richting de plek waar de stemmen van daan kwamen. dan zie ik niall een meisje en een griezel die griezelig veel op antonio lijkt. " jij kunt me vast wel vertellen waarom hij dood is" zegt die ene man. niu kijk ik haf een woordenwisseling en toen begon hij op me in te slaan maar ik wou me verdedigen dus toen ben ik op hem in gaan slaan en toen bleef hij liggen. Het was echt niet mijn bedoeling. Ik wil geen moordenaar zijn maar hij heeft mij en mn vrienden al zoveel pijn gedaan dat ik vond dat hij moest boeten. Dus toen heb ik ehm hoe heet hij ik weet niet meer ik heb hem geroepen. En hij ehhh ik weet niet maar straf me nietnoke ik krijg morgen kchtend l
    Als iedereen slaapt al straf en ik wil nog niet dood. En laat alsjeblieft iesereen met rust. Ik was degene die door bleef trappen en niet een van de andere hier dus alsjeblieft oke' ratelt hij. 'niet waar niall ik heb ook geholpen dus straf hem alsjeblieft niet en niemad behave ik verdien het de rest verdint het niet' zeg ik

    Matteo Giovanni

    'Nou kijk ik had een woordenwisseling en toen begon hij op me in te slaan maar ik wou me verdedigen dus toen ben ik op hem in gaan slaan en toen bleef hij liggen. Het was echt niet mijn bedoeling. Ik wil geen moordenaar zijn maar hij heeft mij en mijnn vrienden al zoveel pijn gedaan dat ik vond dat hij moest boeten. Dus toen heb ik ehm hoe heet hij ik weet niet meer ik heb hem geroepen. En hij ehhh ik weet niet maar straf me niet oke ik krijg morgen ochtend als iedereen slaapt al straf en ik wil nog niet dood. En laat alsjeblieft iedereen met rust. Ik was degene die door bleef trappen en niet een van de andere hier dus alsjeblieft oke,' ratelt hij. Ik kijk hem boos aan. 'Ik weet niet of ik me daar wel aan kan houden. Jij vermoordde mijn broer,' zeg ik en mijn hart breekt op nieuw. 'En zijn naam is Antonio,' bij het zeggen van zijn naam springen er tranen in mijn ogen. 'Nee, hij probeert me alleen maar te beschermen. Ik heb het gedaan.' Ik kijk het meisje aan. 'En jij bent...?' vraag ik zo ongeïnteresseerd mogelijk. Opeens komt Selena Gomez ook de kamer binnen lopen. Ik rol met mijn ogen. 'Niet waar Niall ik heb ook geholpen dus straf hem alsjeblieft niet en niemand behalve ik verdien het de rest verdient het niet.' Ik kijk haar woedend aan. 'Luister, ik ben gewoon iemand die illegale goederen vervoert. Ik ben ook de gene die jullie hier heen gebracht heeft. En jullie verdienen allemaal straf, aangezien mijn broer veel geleden heeft terwijl hij hier was. Hij heeft me berichten gestuurd waarin beschreven staat hoe jullie hem straften. En nu ligt hij hier, dood...' Mijn stem blijft even steken, 'op de grond. Door jullie. Jullie zijn moordenaars, alle drie,' zeg ik woedend. Ik trek mijn pistool en zet hem op onveilig. 'Dus misschien kunnen we even...' Ik aai over mijn pistool, 'praten.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Selena gomez

    'Luister, ik ben gewoon iemand die illegale goederen vervoert. Ik ben ook de gene die jullie hier heen gebracht heeft. En jullie verdienen allemaal straf, aangezien mijn broer veel geleden heeft terwijl hij hier was. Hij heeft me berichten gestuurd waarin beschreven staat hoe jullie hem straften. En nu ligt hij hier, dood...' Zegt hij zijn stem steekt even bij de laatste woorden. Ik kijk hem met grote ogen aan. Hij heeft ons naar de hel gebracht. , 'op de grond. Door jullie. Jullie zijn moordenaars, alle drie,' zegt hij opeens woedend. Hij trekt zijn pistool en ik slaak een gilletje.'dus misschien kunnen we even' hij aait over zijn pistool alsof het een poes is.'praten' gaat hij verder. Ik kijk hem verschrikt maar ook brutaal aan.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Antonio's broer doet heel ongeïnteresseerd. 'En jij bent?' vraagt hij. Stoer zet ik een stap naar voren, met een hand in mijn zij. 'Lulu.' zeg ik bijdehand. Opeens komt Selena Gomez ook de kamer binnen lopen. 'Niet waar Niall ik heb ook geholpen dus straf hem alsjeblieft niet en niemand behalve ik verdien het de rest verdient het niet.' zegt ze. Bedankt Selena, mijn plan is verpest. Wil je Niall dood hebben of zo? 'Luister, ik ben gewoon iemand die illegale goederen vervoert. Ik ben ook de gene die jullie hier heen gebracht heeft. En jullie verdienen allemaal straf, aangezien mijn broer veel geleden heeft terwijl hij hier was. Hij heeft me berichten gestuurd waarin beschreven staat hoe jullie hem straften. En nu ligt hij hier, dood...' Het is ook wel zielig, hij heeft zijn broer verloren, hoewel hij net zoals hem op het verkeerde pad zat. 'op de grond' vervolgde hij. 'Door jullie. Jullie zijn moordenaars, alle drie,' Natuurlijk, als hij het zo wilt noemen. Eentonige trekt zijn pistool, waardoor ik eventjes lichtjes door mijn knieën zak, maar direct daarna weer rechtop ga staan. 'Dus misschien kunnen we even...' Hij aait over zijn pistool, 'praten.' Selena kijkt hem brutaal, maar verschrikt aan. 'Ja, praat maar.' zeg ik brutaal en bijdehand. 'Zeg maar wat je wilt. Ik beken, ik heb het gedaan, zij niet.'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 20:01 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Tate had eigenlijk Antonio's lichaam in de tuin tussen de bosjes gegooid, maar zo kan het ook ^-^.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    [Tate had eigenlijk Antonio's lichaam in de tuin tussen de bosjes gegooid, maar zo kan het ook ^-^.]

    -haha ja-

    Niall Horan

    Vdrward kijk ik rond. Eerst zeht Lulu dat ik haar beschermde en dan zegt Selena dat ik haar beschermde. De jongen word boos en trek zijn wapen. Angstig kijk ik ernaar. Ik wou niet dood. Ik had familie en fans die op me wachten
    Hij zou gek zijn als hij niet door had wie de moordenaar was. Ik krimp ineen als hij me moordenaar noemt en als enigste ga ik op de grond uit angst. Ik wou mu ewoon nog niet dood liever.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall zakt direct op de grond van angst. Onopvallend zak ik door mijn knieën, totdat ik me achterover laat vallen en dus ga zitten. Ik wist waar Niall bang voor was, hij was bang voor de dood en voelde zich schuldig van de moord op Antonio. Die gast heeft het er toch zelf naar gemaakt? 'Je hoeft niet bang te zijn, die lapzwans schiet toch niet.' probeer ik hem fluisterend gerust te stellen. 'Hij wilt alleen maar "praten", als je het spelletje meespeelt kom je er zonder pijn of wonden vanaf.' Het klonk zelfs voor mij haast onhoorbaar, dus dan moesten Selena en de broer van Antonio het al helemaal niet hebben gehoord. Als Selena nou ook even meedeed, was iedereen veilig. Behalve ik dan misschien, maar ik had het ervoor over. Trouwens, ik kon wel tegen een stootje, al had Niall wel gelijk toen hij zei dat ik redelijk zwak was.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    selena gomez

    Ik zag dat niall zich op de grond liet vallen van angst. ik had medelijden met niall. lulu liet zich ook op de grond vallen. ik zag dat ze wat tegen niall zei maar ik weet niet wat. toen herrinnerde ik me weer dat niemand me eigelijk mocht zien. ik hoorde eignlijk nog op dat balkonnetje te zitten. al tate erwas had ik een groot probleem. ik wist dat lulu ies wilde doen en ik begreep haar. ze wilde niall beschermen en dat liet ik maar toe. ik zou al genoeg problemen met tate krijgen dus ik liet me ook vallen en kroop naar haar toe. ik knikte va dat ik wist wat ze van plan was.

    -ik moet weer gaan morgen 2 proefwerken en 1 so-

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Niall zag er wel zielig uit, nu dat hij zo bang was voor een leveraar van illegale goederen. Ik wilde naar mijn mobieltje grijpen, maar snapte al snel dat die was afgepakt, dat kon ik me nog herinneren. Selena liet zich vallen, kroop naar me toe en knikte. Ik snapte wat ze bedoelde, ze vond het oké dat ik Niall en haar beschermde. Ik stond al snel weer op, want dit had er vast heel raar en verdacht uitgezien voor Antonio's broer. 'Niall en Selena zeiden net dat ze het oké vonden als ik de waarheid sprak…' loog ik. Dat is wel een groot voordeel als je actrice was, je kon liegen wanneer je wilt. Al was dit wel een leugentje om bestwil en noemde ik het liever "acteren". 'Ik heb het gedaan, echt waar.' Nep-tranen sprongen in mijn ogen. 'Doe hen alsjeblieft niks aan, het was mijn schuld. Ik zou me vreselijk voelen als zij zouden boeten voor iets wat mijn idee en daad was.'

    [@wankotje veel succes!]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:49 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Tate Langdon

    Ik streelde zachtjes met mijn vingertoppen door het haar van Violet. "We're running out of time!" Riep ik haast naar haar. "What?! Is he dead?" Vroeg ze. Wild schudde ik mijn hoofd. We moesten opschieten. "No, I did not hurt him! Please, Violet" Smekend keek ik haar aan. "Yeah.. Okay" Knikte ze maar. Met een brede glimlach zoende ik haar voor even. "Like Romeo and Juliet" zei ik blij. We gingen zelfmoord plegen, zodat we bij elkaar konden zijn. Ik had twee mesjes tevoorschijn gehaald. Ook wist ik hoe we het konden doen zonder dat het pijn deed. "Can.. Can we do it in the bathtub? It's so warm and safe in there. I can go get some candles" vroeg ze me. Snel knikte ik. Mijn glimlach bleef op mijn gezicht staan terwijl Violet naar beneden liep. Maar hij was in een klap verdwenen. "Dad! Dad, he's gonna kill me! Help! Please, dad!" Krijste ze waarna ze begon te gillen. Onmiddellijk rende ik er achter aan. "Violet, no! Please, wait!" Riep ik hard door het gehele huis. Pas toen ik haar vast had kon ik haar kalmeren en haar uitleggen waarom ik dit wilde doen. "I had this idea that if you chose to die - with me - you wouldn't be so sad" mompelde ik. Ze was alsmaar verdrietig, dat mocht niet. Het lijk propte ik weer in de vriezer waarna ik het schuurtje uitkwam. Snel was ik al binnen maar in de kelder zag ik iemand staan. Hij lijkte op Antonio. Pas toen ik zijn wapen zag hield ik mijn gun op hem gericht. 'Jij gaat helemaal niemand hier pijn doen. Ook al is het om Antonio te wreken of wat dan ook, het gaat mooi niet gebeuren' sprak ik kalm. 'Hij daar,' Ik wees naar de blond geverfde jongen 'heeft hem vermoord. Die andere kinderen sla je maar verrot - dat boeit me geen zak'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 19:45 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Niall Horan

    Terwijl ik vol angst rond kijk merk ik dat Lulu me gerudt probleerd te stellen door te zeggen dat hij toch niet sjiet. Ik krijg in de gaten dat ze echt bereid is om haar leven te geven voor mij. Alleen waarom? Ze kende me vijf dagen meer niet. Ze gaat weer staan en begint huilend te vertellen dat ze hem vermoord had. Ineens schiet de deur open en mijn angst vergroot alleen maar als ik zie dat Tatr binnrn gekpmen is. langzaam kruip ik wat naar achteren terwijl mijn blik op hem gericht is. Jij gaat helemaal niemand hier pijn doen. Ook al is het om Antonio te wreken of wat dan ook, het gaat mooi niet gebeuren' zegt Tate ernstig kalm.. 'Hij daar,' Ik zie datbhij naar me wijst en de tranen springen in mn ogen. Nu was ik nog steeds de lul. Waae ik het bangste voor was. Dat ik morgen helemaal in mekaar geslagen word en alper leef. Maar waar ik banger voor was is dat de rest me wou beschermen en dat hun daardoor pijn kregen'heeft hem vermoord. Die andere kinderen sla je maar verrot - dat boeit me geen zak" sist Tate. Ik hoopte maar dat het lang duurde voor de ochtend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    'Niall en Selena zeiden net dat ze het oké vonden als ik de waarheid sprak…' loog ze.ik keek zo onschuldig mogenlijk en kroop tegen niall aan.'Ik heb het gedaan, echt waar.' ging ze verder nep tranen vulde haar ogen. 'Doe hen alsjeblieft niks aan, het was mijn schuld. Ik zou me vreselijk voelen als zij zouden boeten voor iets wat mijn idee en daad was.' zei ze weer. zou hij het geloven. mijn hart stopte even toen ik de bekende gun zag. tate was er. ik probeerde me achter niall te verbergen. 'Jij gaat helemaal niemand hier pijn doen. Ook al is het om Antonio te wreken of wat dan ook, het gaat mooi niet gebeuren' sprak hij kalm. 'Hij daar,' hij wees met zijn vinger naar niall 'heeft hem vermoord. Die andere kinderen sla je maar verrot - dat boeit me geen zak.' zei hij. nu werd ik wel boos. hoe bang ik ook voor de wapens was ik moest er tegenin gaan.'je liegt tate niall heeft tegen je gelogen lu' ik durfde niet verder te gan maar het moest.'lulu heeft hem vermoord niall wilde haar alleen maar beschermen sorry lulu' zei ik er achter aan. ik was stiekem wel een beetje bang voor wat er zou komen.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Plots komt Tate binnen. Shit. Toen hij zag dat de broer van Antonio een pistool vasthad, trok hij zelf zijn gun, waardoor ik geschrokken achteruit deinsde. ''Jij gaat helemaal niemand hier pijn doen. Ook al is het om Antonio te wreken of wat dan ook, het gaat mooi niet gebeuren' sprak hij. 'Hij daar,' Hij wees naar Niall, 'heeft hem vermoord. Die andere kinderen sla je maar verrot - dat boeit me geen zak.' Ik besefte me hoe bang Niall nu moest zijn, dus ik ging weer zitten en sloeg mijn armen om de jongen heen. Selena werd nu ineens boos. 'Je liegt Tate, Niall heeft tegen je gelogen, Lu…' Verder kwam ze niet. Ik knikte even naar haar dat het oké was. 'Lulu heeft hem vermoord Niall wilde haar alleen maar beschermen.' Gelukkig heeft ze de waarheid niet gesproken. 'Sorry Lulu…' voegde ze eraantoe. Ik knikte even, weer met nep-tranen in mijn ogen. 'Ik durfde het niet te zeggen…!' snikte ik geloofwaardig. 'Alleen Niall en Selena wisten het, Niall loog omdat ik zei dat dat moest.' Dank God dat ik actrice ben.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa