• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Selena gomez

    Ik keek door het raam en zag allemaal kleffe gedoe. Opeens hoorde ik een stem die schreeuwt dat er iemand dood is. Die stem die was van niall. Nu werd ik echt bang stel het was liam. Ik wist als ik zou bewegen dan was ik dood . En anders was iemand anders dood. Ik luisterde nu goed en hoorde 2 schoten. Ik wist zeker dat ze van tate kwamen. Ik lag nu hopeloos op de grond ik zat hier maar vast en kon niks doen. "niall niall help" riep ik met alle moed die ik nog had. Daarna kwamen er steeds meer vlekken tot het zwart werd.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:39 ]

    Niall Horan

    Na een poos kwam iemand die luidkeels begon te vloeken en me dodemijk aankeek. Bang kijk ik terug en zie zijn wapen. Hij richt hem niet op mij maar op Antonio en schiet. Als je het ook maar waagt om het met één vinger aan te raken dan ben jij straks de volgende die overlijdt'  ik slik en begin te trillen. Ik was er geweest ik moest de gejatte wapens zo snel mogelijk zien weg te krijgen van me vandaan. De jongen begibt Antonio te verslepen gelukkig en komt daarna terug. Ik had niet gedurfs het wapen te pakken aangezien ik flink in de problemen zat. Hij richt het wapen op me en ik begin te trillen.
    Hoe heb je hem vermoord en waarom?' zegt hij heel eng. Ik slik een paar keer. "hij...hij viel mij aan..en...en ik heb. Ik heb zijn hoofd tegen de muur gebonkt.. En toen....toen leefde hij niet. En dat was niet mn bedoeling ik wou hen echt niet doden maar..maar hij heeft ins al zoveel pijn gedaan ik vond dat hij de pijn moest voelen."breng ik er zacht net een trillende stem uit. Ik hoor zacht geroep om hulp maar ik kon niks doen voor Selena. Even twijfelde ik gelijk nu de wapens te geven maar nee dat ging ik niet soen. "alsjeblieft doe me geen pujn het was een foutje'smeek ik de jongen angstig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    ik wist dat het geen zin had. na al dat luisteren had ik begrepen dat antonio dood was. het was best wel een opluchting om dat te horen. ik zat nog steeds buiten op de koude vloer vastgebonden. ik besloot om niet meer te piekeren maar wat te doen. ik probeerde met mijn verkleumde handen het touw los te maken. nu was een goed moment nu ze bezig waren met antonio. ik sneed me aanhet touw. "fck stom touw" schreeuwde ik van de pijn. net toen ik weer bdacht dat ik dit in het geheim doe. uiteindelijk kreeg ik 1 knoop los. maar er waren er nog een stuk of 3. ik hoopte dat niemand mij daarnet gehoord had en ging verder met het los peuteren van de knopen.

    | Silhouette --> Lorum |


    That is a perfect copy of reality.

    [Het spijt me dat ik niet gereageerd heb. Mijn hond is vanmorgen bevallen van zes puppy's - waaronder één dode - en ze waren zo schattig dat ik helemaal ben vergeten om te reageren, haha. Ik zal mijn post zo meteen typen.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    | Welk ras? c: |


    That is a perfect copy of reality.

    [Een Shih Tzu en een Mopshondje, ik geloof dat ik een nieuw ras heb uitgevonden HAHAHA.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [*schrik* Ik wist helemaal niet dat dit topic er was! Hoe kan Lulu inspringen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Gefeliciteerd hoe cute. Qel balen van het dode pupje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tate Langdon

    Walgend alsof ik zelf nog nooit een moord had gepleegd keek ik hem aan. 'Hij moest de pijn voelen?' Vroeg ik met grote ogen. Zonder verder wat te zeggen pakte ik ruw zijn arm beet. Met mijn zakmes kerfde ik letters in de arm van de jongen. I'm a murderer Stond er nu in gesneden. Ik kon geen woorden meer bedenken voor dat joch. Terwijl ik hem vol afschuw aankeek tilde ik hem gemakkelijk aan zijn shirt op om hen zo tegen de muur aan te drukken. 'Als dat domme stelletje familie van je niet zou hopen dat je uiteindelijk vrij kwam en ik hun hoop dan mocht wegnemen door jou op het laatste moment te vermoorden dan zou je nu al heel lang dood zijn' siste ik in zijn gezicht. Met een klap viel hij op de grond vanwege dat ik hem losliet. Mijn gun pakte ik weer met twee handen vast. 'Je straf krijg je morgenvroeg als iedereen slaapt' zei ik terwijl ik mijn rug naar hem toe had gedraaid. Zo liep ik maar weg. Na een minuut van drie stond ik in de tuin bij het schuurtje. Even keek ik boven me naar het meisje. Pas toen ik zag dat ze knopen aan het losmaken was schoot ik een keer net langs haar. 'Blijf met je vingers van dat touw af of ik duw je dadelijk naar beneden zodat je wordt opgehangen!' Riep ik naar haar. Nog even keek ik toe. Uiteindelijk stapte ik maar naar binnen in het schuurtje. Daar deed ik het licht zachtjes aan. Het getik op de vloer kwam van mijn schoenen die langzaam naar de vriezer liepen. Het deurtje ging krakend open. Daar lag ze dan. Violet. Zonder enige emotie te tonen haalde ik haar eruit. Zo ging ik met het lijk op de grond zitten. Mijn armen sloeg ik er om heen en trok het zo op mijn schoot. Bizar was het om te zien - maar behoorlijk fijn om er zo te zitten.

    [Sorry, ik was in slaap gevallen o_o.]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 23:40 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    selena gomez

    ik voelde een kleine windvlaag langs me heen. ik schrok en stopte even met het knopen losmaken.'Blijf met je vingers van dat touw af of ik duw je dadelijk naar beneden zodat je wordt opgehangen!' riep hij naar mij. ik bleef er meteen van af en keek hem vals aan. uiteindlijk gaat hij ergens anders heen. ik haatte het om alleen te zijn. je had dan niemand om te praten dat was het ergste. ik keek naar het touw en keek weer naar benede. ik zag tate niet meer e ging verder met het losmaken. ik zou als hij weer keek stoppen. ik kon wel schreeuwen van geluk toen ik nog een knoop los kreeg. ik wist het ik speel met mijn leven. maar zo had ik ook nie bepaald veel kans om er levend uit te komen.

    |Mensen, iemand die mij kan helpen met Kaya :c |


    That is a perfect copy of reality.

    {kom mij bevrijden dushelp mij met de touwen loskrijgen:)}

    [Wel, een fijne reis naar de dood voor Selena.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Kaya Scodelario

    Opeens gaat alles heel snel. Ik word meerdere keren meegenomen en in elkaar geslagen en anderen worden ook erg toegetakeld. Als ik merk dat iedereen weg is sluip ik zachtjes naar de kamer waar ik zag dat Selena heen gesleurd werd. Als ik voor het raam sta zie ik dat Selena vast zit aan het balkon met touw om haar nek. Ik open zo stil mogelijk de deur en loop naar haar toe. 'Doe maar rustig, ik kom je alleen maar helpen' zeg ik zachtjes tegen haar. Ik maak het touw met veel gepruts losser en haal hem van haar nek af. Dan trek ik Selena de kamer weer in en houd ik de deur open. De deur naar de kelder doe ik wel zachtjes dicht. 'En vertel mij nu is wat er allemaal gebeurd is hier' zeg ik dan.


    | Kom niet Tate. Kom niet D': |

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 23:37 ]


    That is a perfect copy of reality.