• Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Alleen ik maak de topics aan tenzij ik iemand aanwijs
    'Have fun!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    goe didee btw van de dag eens doorspolene, ben bloedbenieuwd naar Niall zijn straf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waar kan ik met Liam heen?


    How far is far

    [Mijn nieuwe personage heet Matteo Giovanni en is de broer van Antonio]


    Spoiler alert: you will save yourself

    oei niall je bent de aap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    oei niall je bent de aap


    [Lulu gaat echt mee hea? XD]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    [Lulu gaat echt mee hea? XD]
    haha niet slim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga nu aan m'n story, ik reageer denk ik pas later weer.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Matteo Giovanni

    Ik heb met Antonio afgesproken dat ik hem vanmiddag zou gaan bezoeken. Hij is bezig met een of ander project samen met een gestoorde gek en een pyromaan, ten minste, dat is hoe ik ze zag toen ik ze zag. Ik ga van al mijn familie het meeste met Antonio om. Hij is de oudste en ik juist de jongste. Nog steeds wil ik geen moordenaar zijn en zo weinig mogelijk mensen pijn doen, maar helaas kan ik niet meer van het slechte pad af raken. Ik ben een handelaar in illegale spullen. Op zich verdient het wel goed en is het best wel leuk, het geeft echt een kick om achtervolgd te worden door de politie. Ik start mijn auto en rij naar het huis. 'Antonio! Ik ben er!' roep ik hard. Ik en mijn broer lijken ontzettend veel op elkaar. Ik begin door het huis te lopen en zie dan opeens een lichaam. Er is een boel bloed omheen en het ziet er niet al te fris uit. Ik loop er naar toe en mijn wereld is in diggelen geslagen. Mijn broer ligt hier, dood. Meteen stromen tranen over mijn gezicht. 'Antonio, alsjeblieft!' smeek ik. Mijn bloedeigen broer. 'Wie heeft hem vermoord?! Ik zal je laten boeten!' schreeuw ik op mijn hardst. Ik ga niemand vermoorden, maar ik moet de dader straffen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Plotseling hoor ik iemand schreeuwen. 'Antonio, alsjeblieft!' Misschien dat een familielid of vriend van de ontvoerder was aangekomen, en erachter was gekomen dat Antonio enkel nog maar een lijk was. Natuurlijk was het zielig, maar erom huilen ging ik niet. Antonio had mij niks aangedaan, maar anderen wel. Ook had hij niks tegen Tate gezegd toen hij me in elkaar ramde. Hij verdiende het. Meteen heb ik spijt van mijn gedachte. Zo mag ik over niemand denken, zelfs niet over een lichaam. 'Wie heeft hem vermoord?! Ik zal je laten boeten!' wordt er hard geroepen, waarna ik mijn kans zie. Ik kijk Niall nog eventjes aan, en sta daarna op. 'Ik!' roep ik. Het klonk dapperder dan dat ik dacht. Het staan gaat al een stuk beter, wankelen doe ik niet meer. 'Waar ben je dan…?!' Dit keer klinkt het een stuk onzekerder. Maar ja, nu kan ik niet meer terug. Nu moet ik doorgaan, ik heb het toch aan Niall beloofd? Hij verdient die straf niet, dus dan ga ik maar.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    Ik was in een fijn en rusig geaprek met Lulu. Gewoon over hoe alles thuis ging de lads en haar leventje. Het was echt wen lief meisje en ik wist zeker dat we vrienden zouden worden. Ik negeer de voetstappen die ik hoor. Ik hoor daarna gesnik maar ook dat negeer ik. Wie heeft hem vermoord?! Ik zal je laten boeten!'  hoor ik iemand woest schreeuwen maar de stem leek verschrikkelkijk veel op Antonio. Angstig en bang kijk ik met mega grote ogen op en begin te trillen van angst. " lulu wat nou als ik nu gestrafd word' piep ik als een kuikentje en pak haar hand stevig vast als steun. Al hoopte ik dat zij dat zo ook zag. ' Lulu een ding beloven jij doet niks oke. Ik was die het deed niet jij' fluister ik maar ik reageerde nietnop de jkbgen. Dan was dat niet slim want dan wist hij het gelijk. Maat als hij hier bibnen zou komen.. Ik had zweet van angst op mijn voorhoofd en mijn blauwe ogen waren vergroot en keken schichtig maar vooral angstig om zich heen. Ik schrik op door wat LUlu nu flikt. Ik trwk haar wat ruw naar beneden. " verdonme lulu ven je gestoord. Je hebt niks gedaan je qas verdomne nokout" sis ik iets boos

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    selena gomez

    er ging veel voorbij. opeens hoorde ik een stemeen onbekende stem die schreeuwde 'Antonio! Ik ben er!'. ik zie hem naar een lijk toelopen. vanaf dit punt kon ik alles goed zien. toen hij het lijk zag was hij woedend. 'Antonio, alsjeblieft!''hoorde ik hem zeggen. hierdoor wist ik bijna zeker dat het of een familielid was of een goede vriend. 'Wie heeft hem vermoord?! Ik zal je laten boeten!' screeuwde hij nu weer. 'Ik!' hoorde ik. het was niall die antonio had vermoord, maar dit was de ste van niall niet dit was een meisje.

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Toen Niall de stem van een familielid van Antonio hoorde, greep hij hand vast. 'Lulu wat nou als ik nu gestraft word?' Ik reageerde enkel met een klein gefluister. 'Gaat niet gebeuren…' Het was haast niet hoorbaar, alleen ik begreep wat ik uitsprak. 'Lulu een ding beloven jij doet niks oke. Ik was die het deed niet jij.' Weer zei ik niks, als ik Niall vertelde over wat ik van plan was zou het toch mislukken. Ik probeerde enkel te wachten op het juiste moment. Op dat moment klonk de stem door de ruimte. 'Wie heeft hem vermoord?! Ik zal je laten boeten!' Ik ademde even diep in. 'Ik kijk Niall nog eventjes aan, en sta daarna op. 'Ik!' roep ik. Het klonk dapperder dan dat ik dacht. Het staan gaat al een stuk beter, wankelen doe ik niet meer. 'Waar ben je dan…?!' Dit keer klinkt het een stuk onzekerder. Maar ja, nu kan ik niet meer terug. Nu moet ik doorgaan, ik heb het toch aan Niall beloofd? Hij verdient die straf niet, dus dan ga ik maar. Meteen word ik ruw naar beneden getrokken door Niall. 'Verdomme Lulu ben je gestoord? Je hebt niks gedaan je was verdomme nokout.' sist de jongen boos. Ik haal mijn schouders op. 'Nou en? Ik zei toch dat ik zou gaan? Of wil je met me mee dan?' sis ik terug.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Matteo Giovanni

    'Ik' hoor ik een stem zeggen. Ik loop naar de stem toe en zie daar Niall Horan en een meisje staan. Zij had het gezegd. Ik kijk haar met tranen in mijn ogen aan, probeer Niall te vermijden. 'Ik ga je niet vermoorden, ik ben geen moordenaar. Ik zoek alleen nog een manier om jou te laten voelen wat ik voel,' zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik kijk naar Niall Horan, kijk in zijn blauwe ogen. Ik ben gay, ik ontken dat ook niet, schaam me er niet voor. Altijd al heb ik een zwak voor deze Ier. Ik kan hem waarschijnlijk niks aandoen. Hij is mijn held. Ik kan eigenlijk nauwelijks geloven dat ik hier samen met hem sta. 'Jij kan me vast wel zeggen waarom mijn broer dood is,' zeg ik tegen hem op een strenge toon. De pijn is veel te duidelijk in mijn stem te horen, ik kan dit niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Nou en? Ik zei toch dat ik zou gaan? Of wil je met me mee dan? Sist ze. Ik wil wat terug sissen maar de jingen kmt binnen. Vol angst kijk ik hem aan. " ik ga je niet vermoorden ik ben geen moordenaar maar ik ga je hetzelfde laten voelen ' sist hij en kijyk me weer eng aan. " jij kunt me vast wel vertellen waarom hij dood is" zegt hij en koortsachtig denk ik na. " niu kijk ik haf een woordenwisseling en toen begon hij op me in te slaan maar ik wou me verdedigen dus toen ben ik op hem in gaan slaan en toen bleef hij liggen. Het was echt niet mijn bedoeling. Ik wil geen moordenaar zijn maar hij heeft mij en mn vrienden al zoveel pijn gedaan dat ik vond dat hij moest boeten. Dus toen heb ik ehm hoe heet hij ik weet niet meer ik heb hem geroepen. En hij ehhh ik weet niet maar straf me nietnoke ik krijg morgen kchtend l
    Als iedereen slaapt al straf en ik wil nog niet dood. En laat alsjeblieft iesereen met rust. Ik was degene die door bleef trappen en niet een van de andere hier dus alsjeblieft oke' ratel ik paniekerig en angstig. Ik voel dat mijn handen een beetje trillen door zijn enge blik op mik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lauren "Lulu" Elizabeth-Marie Antariksa

    Plots komt er een jongen aanlopen, die verdraaid veel op Antonio leek. Zijn broer, waarschijnlijk. Hij keek me met tranen in zijn ogen aan, ik kon daar absoluut niet tegen. Eigenlijk wilde ik meteen sorry zeggen en gaan zitten, maar ik had het nu al gezegd, nu kon ik niet meer terug. 'Ik ga je niet vermoorden, ik ben geen moordenaar. Ik zoek alleen nog een manier om jou te laten voelen wat ik voel,' Ik had het gevoel alsof hij elk moment in tranen uit kon barsten, het is niet niks, als je broer is vermoord. Niet dat ik erover mee kan praten, maar het lijkt me best heftig. Al had Antonio ook niet alles goed gedaan… 'Veel succes.' zei ik spottend, alsof ik stoer was. Alsof ik krachtig was, terwijl elke spier in mijn lichaam verslapt aanvoelde. 'Jij kan me vast wel zeggen waarom mijn broer dood is.' zei hij daarna tegen Niall. Hij probeerde streng te klinken, maar het lukte enkel niet echt. " niu kijk ik haf een woordenwisseling en toen begon hij op me in te slaan maar ik wou me verdedigen dus toen ben ik op hem in gaan slaan en toen bleef hij liggen. Het was echt niet mijn bedoeling. Ik wil geen moordenaar zijn maar hij heeft mij en mn vrienden al zoveel pijn gedaan dat ik vond dat hij moest boeten. Dus toen heb ik ehm hoe heet hij ik weet niet meer ik heb hem geroepen. En hij ehhh ik weet niet maar straf me nietnoke ik krijg morgen kchtend l
    Als iedereen slaapt al straf en ik wil nog niet dood. En laat alsjeblieft iesereen met rust. Ik was degene die door bleef trappen en niet een van de andere hier dus alsjeblieft oke' ratelde Niall aan een stuk door. Meteen ging ik voor hem staan. 'Nee, hij probeert me alleen maar te beschermen. Ik heb het gedaan.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa