• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Daar ben ik wel een beetje jelly op eerlijk gezegd.
    Ow, dit is ook echt voor het eerst dat het verhaal echt zo vloeiend loopt en mijn inspiratie niet 100x zegt: 'Doe het zelf maar.'
    Maar nu het zo loopt wil ik het wel zo afmaken hihi.

    Al ben ik er niet echt op uit om het echt te winnen, het zou leuk zijn, maar als het verhaal niet af is voor de deadline dan laat ik mij diskwalificeren.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 12:05 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Idem. Het loopt dan wel niet zo vlot als bij jou, maar ik hoop gewoon een verhaal te kunnen afwerken. Ik denk zelf niet dat ik aan 50.000 woorden zal geraken, maar als ik het weet af te werken zal ik al blij zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Idem. Het loopt dan wel niet zo vlot als bij jou, maar ik hoop gewoon een verhaal te kunnen afwerken. Ik denk zelf niet dat ik aan 50.000 woorden zal geraken, maar als ik het weet af te werken zal ik al blij zijn.
    als je er bijna aankomt zou je her en der nog wat toevoegingen kunnen maken?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ): ik heb soms echt het idee alsof ik voor niks schrijf aan de story. ik heb nog altijd maar 5 abo's.

    Dus of het is baggerslecht of ik weet niet goed hoe ik aan meer abo's moet komen...:$

    iemand een idee?


    The Definition of Insanity

    Heb je al een topic aangemaakt op het forum? En misschien kan je hem eens in de spot smijten. Ik had ook maar 1 abo en baalde daar ook ontzettend van. Heb toen eens een topic aangemaakt en had er opeens 10 en dan heb ik hem dan nog eens in de spot gezet en kreeg er toen nog wat bij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Insomniax schreef:
    ): ik heb soms echt het idee alsof ik voor niks schrijf aan de story. ik heb nog altijd maar 5 abo's.

    Dus of het is baggerslecht of ik weet niet goed hoe ik aan meer abo's moet komen...:$

    iemand een idee?


    Alsjeblieft (: Het ziet er echt gaaf uit, het is dat ik nu niet echt tijd heb om te lezen, maar ik zal wel een abo nemen voor later.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 12:26 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)


    Alsjeblieft (: Het ziet er echt gaaf uit, het is dat ik nu niet echt tijd heb om te lezen, maar ik zal wel een abo nemen voor later.



    Ik zag het! Wat gaaf! ^^ ik ben al een beetje aan het proberen de story in topics te gooien en hopen dat, dat iets helpt.


    The Definition of Insanity

    Heb je al een promotietopic gemaakt? Want zo deed ik het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Heb je al een promotietopic gemaakt? Want zo deed ik het.


    Ja al vrijwel in het begin.


    The Definition of Insanity

    Dit is zo fijn. Ik was een hoofdstuk aan het typen en was echt bang dat ik nooit aan 1000 woorden zou geraken en maar voldoening met ca. 900 moest nemen en boem patat 1600 woorden. Ik ben in mijn nopjes hierdoor. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    grrr heb het volgende hoofdstuk zo (naar mijn idee) awesome dat ik het wil activeren, maar ik heb al een hoofdstuk online gezet >.< Dilemma


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik denk dat ik mij een beetje mispakt hebt aan de setting van mijn verhaal. Ik heb namelijk al veel beschreven en ik heb wel nog een tal van dingen die ik in mijn verhaal wil verwerken, maar ik ben bang dat ik niet echt genoeg materiaal zal hebben voor het aantal dagen. Hebben jullie toevallig tips als het komt op opvulling van een verhaal?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik denk dat ik mij een beetje mispakt hebt aan de setting van mijn verhaal. Ik heb namelijk al veel beschreven en ik heb wel nog een tal van dingen die ik in mijn verhaal wil verwerken, maar ik ben bang dat ik niet echt genoeg materiaal zal hebben voor het aantal dagen. Hebben jullie toevallig tips als het komt op opvulling van een verhaal?
    ik zelf heb mij verdiept in de tijd. Heb films gekeken en documentaires. Helpt dit?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Valerious schreef:
    (...)ik zelf heb mij verdiept in de tijd. Heb films gekeken en documentaires. Helpt dit?
    Ik weet heel veel over de Titanic, dus op het moment van de aanvaring zal ik me waarschijnlijk helemaal kunnen laten gaan, maar ik heb nu al veel laten gebeuren op de eerste dag, dat ik misschien te weinig opvulling zal hebben later.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar titanic gebeurde in de victoriaanse periode daar hadden ze een hoop gebruiken, bij geloven, ect.

    ik heb een hanger met een stukje hout van de titanic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.