• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...

Rollen:

De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.

Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]

How far is far

Harry Styles
    Zij slikte nu ook en ik voelde haar vingers, die nog steeds een beetje koud waren, mijn mouwen weer naar beneden schuiven. Ik glimlachte kleintjes, maar wachtte in spanning af toen ze nadacht over mijn vraag. Voorzichtig trok ze de hals van haar jurk een beetje omlaag en ik schrok me kapot toen ik de littekens zag. Ik zou mezelf voor altijd haten als dat mijn schuld was, en ik hield even mijn adem in, die ik opgelucht liet gaan door haar woorden die volgden. Ik vertrouwde het toch niet helemaal, maar ik ging niet doorvragen want ik wist hoe vervelend dat was. Nerveus plukte ik wat aan mijn mouwen, verbaasd dat ik überhaupt nerveus was. Ik fronste even bij de vraag die ik terugkreeg. 'Ehm, ik ga soms naar de sportschool en anders zing of lees ik graag,' zei ik zachtjes, lichtelijk beschaamd dat ik het moest vertellen en door het bloed dat nu naar mijn wangen steeg. Het was bijna eng hoe snel ik mijn gewoonlijke stoere houding verloren had, en dat alleen maar door haar. 'En wat doe jij graag?' kaatste ik terug, proberend mijn houding terug te krijgen wat nogal hard faalde. Op dit punt was ik de Harry die nooit iemand zag, de onzekere jongen die niemand aan durfde te kijken. Ik keek haar dus ook niet aan, en wachtte stilletjes op antwoord.

Because I love him, do I need another reason?

Anna Jane "AJ" Valentine

Niall pakte zijn fiets op, waar hij zonet vanaf was gekukeld. Toen hij op was gestapt, maakte ik me klaar om de trappers met mijn voeten te duwen, en daarbij mijn fiets vooruit te laten gaan. Op naar de stad. Ergens in mijn achterhoofd besefte ik me toch dat ik aan het spijbelen was. Wat moest mijn docent wel niet denken? Anna Valentine, dat brave studentje die niet op komt dagen. Ook mijn vriendinnen zouden dat vast denken. Heel opeens was het idee om zelfmoord te plegen uit mijn hoofd gewaaid, alsof het winter in mijn hoofd was en het opeens zomer werd. Toen het eerste winkeltje in zicht kwam, kreeg ik een gezellig stadsgevoel. Ik zag dat het een sierraden-winkeltje was. 'Kijk!' Ik wees naar het winkeltje. 'Zullen we daar even kijken? Ik hou van sierraden.' Ik stopte bij het winkeltje en zette mijn fiets in de stalling. Wat moesten die mensen wel niet denken? Twee tieners die onder schooltijd een winkel inliepen.

[Ik ga logeren bij mijn oma, daar heb ik geen internet. Bye! Xxxx]

"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

Niall James Horan
    Al snel kwamen we bij de eerste winkels. Anna wees naar een winkeltje waar sieraden in de etalage lagen. "Zullen we daar even kijken? Ik houd van sieraden." We stopten bij het winkeltje en zetten onze fietsen in de stalling. Toen we het winkeltje inliepen zag ik de verkoopster, een vrouw van rond de vijftig, ons verbaasd aankijken. Met zo'n blik van 'jij doet iets dat niet mag'. Ik keek haar arrogant aan en draaide me toen om naar de horloges. Niet dat ik er een kon kopen, maar toch. Al snel was ik uitgekeken bij de kleine klokjes en liep naar de kettinkjes. Meteen viel mijn oog op een prachtig zilveren kettinkje. Het was een vlindertje met een hartje eraan. Ik wist niet waarom, maar ik móést het kopen. Snel, voordat Anna ook maar kon zien dat ik het had gepakt, liep ik met het sieraad naar de oude dame om af te rekenen. Het kostte me twintig euro, maar ik had het er voor over. Ik wachtte nu rustig tot Anna klaar was met rondkijken en trok haar toen aan haar hand weer mee naar buiten.

[veel plezier bij je oma :)]

[Doet Louis nog iets? want ik zit steeds te wachten tot er een nieuwe post van Louis uitkomt :)]

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 18:47 ]

''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

1DMEGAFAN schreef:
    [Doet Louis nog iets? want ik zit steeds te wachten tot er een nieuwe post van Louis uitkomt :)]

[Huh ik zat de hele tijd te wachten tot jullie iets zouden doen xD]

Knetterdisco schreef:
    (...)
    [Huh ik zat de hele tijd te wachten tot jullie iets zouden doen xD]

[xD en ik juist andersom xD]

1DMEGAFAN schreef:
    (...)

[xD en ik juist andersom xD]

[Ik zit eigenlijk te wachten op KilliOfDurin te wachten, maar volgens mij heb ik dan jouw post over het hoofd gezien?]

Knetterdisco schreef:
    (...)
    [Ik zit eigenlijk te wachten op KilliOfDurin te wachten, maar volgens mij heb ik dan jouw post over het hoofd gezien?]

[Oh, echt? ik kan vandaag niet schrijven, ik mag niet zo lang achter de computer, mijn ouders willen dat ik met hun superman ga kijken xD]

[Hoezo op mij?]

Tauriel Wendy Smith
    Ik zag hem fronzen bij mijn vraag. Probeerde ik dan toch te veel in zijn leven te kruipen? Ik dacht van niet, maar ik wist het gewoon niet. Toen hij toch antwoord gaf was zijn stem een stuk zachter en minder drijgend dan normaal. Verlegen bijna, ook hoe hij erbij zat. Nu leek hij wel weer op het kindje in de foto's, al niet helemaal, want dat leek me een vrolijk onschuldig brutaaltje. Ook zijn hobbies had ik niet zien aankomen. De sportschool wel, dat merkte ik aan de blauwe plekken, maar de andere twee absoluut niet. Het was eigenlijk best een doetje onder al die stoere praat en dat pestgedrag. Natuurlijk kreeg ik de vraag terug. Daardoor lichten mijn ogen juist op en ging ik onbewust wat rechter zitten. "Buiten school en schoolwerk ben ik alleen maar bezig met sport. Ik lig 9 keer per week in het zwembad en sta nog 2 keer op de schietbaan. Anders lees ik nog, maar heel veel tijd heb ik daar niet voor." Ik had maar weinig in mijn leven waar ik me echt goed bij voelde en waar ik echt mezelf kon zijn, en dat waren nou net mijn sporten. Hoe veel hij zich schaamde voor zijn vrijetijdsbestedingen, zo trots was ik erop. Ik haalde een hand door mijn nog wat vochtige haren en keek naar de jongen. "Mag ik je misschien horen zingen?" vroeg ik heel voorzichtig. Ik was heel benieuwt, maar was ook doodsbang dat ik nu te ver was gegaan.

Bowties were never Cooler

[Zayn heeft het werkstuk trouwen al ingeleverd :p]

KiliOfDurin schreef:
    [Zayn heeft het werkstuk trouwen al ingeleverd :p]

Zayn Malik
    Net voor de 5 minuten om waren kwam Louis duidelijk compleet stoned de klas binnen. Hij leverde anderhalf blaadje in en begon een grote mond te geven tegen de lerares. Ik liep er naar toe en pakte het beetje papier weer van de vrouw aan. "Wil je het probren met hem, of doen jullie het samen?" Dit was echt een van de enige leraren die me mocht en had al wel vaker een goed woordje voor me over gehad. "Hij is gewoon niet helemaal zichzelf vandaag, mevrouw. Mag hij anders nu gewoon kijken en samen met de anderen zijn stuk inhalen?" Ik zag haar even nadenken en zuchten. "Ik zie ook wel dat hij stoned is, meneer Malik. Of jullie doen het samen en ik zal er met jou cijfer rekening mee houden dat hij een complete idioot is, of hij krijgt een 1 en jij mag het zelf doen." Ik dacht even na. Hij was zo stoned dat hij nu toch niet hoger dan een 1 zou halen en dat hij mijn cijfer alleen maar omlaag zou halen, maar ik vond het ook weer zo sneu om hem direct een 1 te geven. "Lou, doe je de presentatie of niet? Ga je anders met Harley spelen?" Ik sprak tegen hem alsof hij een peuter was, maar zo zou hij het in elk geval verstaan. Ik had dan wel gehoopt dat een van de anderen nog zou komen, maar dit was niet wat ik gehoopt had. Als hij zou kiezen voor Harley, zou ik nog meer spanning hebben, maar hij hield van het beestje, niet zoveel als ik maar goed, hij zou dan rustig achterin de klas zitten en ik zou niet het over mijn hart hoeven halen om hem een 1 te geven.

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 19:28 ]

Mackenzie Zoë Reaser.

'Heb je een klas overgeslagen dan?' Vraagt hij, waarop ik knik. 'De tweede klas. Het was nogal een gedoe, omdat de tweede best belangrijk is maar ze gaven me een kans,' vertel ik hem. 'Ik ken ze al een aantal jaar, de meeste al voor deze school. En het zijn eigenlijk gewoon mijn vrienden, ze zijn aardig, en ik kan met ze lachen, dus ja, geen idee, het zijn inmiddels gewoon mijn beste vrienden geworden.' vertelt Liam aan mij. 'En waarom ga jij met jou groepje vrienden om?' Vraagt hij dan. Ik zucht zachtjes. 'Door jullie.' Antwoord ik bot. Ik moet niet vergeten dat ik met een jongen aan tafel zit die mijn schoolleven tot een hel maakt. 'Buiten school spreek ik wel eens met ze af, maar ook niet al te vaak. Ik ga meestal met Jace's zijn vrienden om. Jace is mijn stief-broer,' ik eet nog wat van mijn sla. Als ik het op heb schuif ik het bordje aan de kant zodat de serveerster het zo mee kan nemen. In mijn hoofd bedenk ik nog een vraag. 'Waar staan jouw tattoos voor?'

Louis William Tomlinson
    "Wil je het proberen met hem of doen jullie het samen?" vroeg de lerares aan Zayn, die ondertussen naast me stond.
    "Hoi, Zayn," grinnikte ik.
    "Hij is gewoon niet helemaal zichzelf vandaag, mevrouw-"
    "True," onderbrak ik hem.
    "Mag hij anders nu gewoon kijken en samen met de anderen zijn stuk inhalen?" Ja, dat leek me een strak plan.
    De lerares dacht even na en zuchtte toen. "Ik zie ook wel dat hij stoned is, meneer Malik. Of jullie doen het samen en ik zal er met jou cijfer rekening mee houden dat hij een complete idioot is, of hij krijgt een 1 en jij mag het zelf doen."
    Wait, what? "Hoe durft u mij-"
    "Lou, doe je de presentatie of niet? Ga je anders met Harley spelen?" Hij zei het met een enorm kinderachtig stemmetje, alsof ik een kleuter was.
    Het idee om met Harley achterin de klas te zitten en niks te doen was wel heel aanlokkelijk, maar toch wilde ik niet een 1 krijgen. "Ik doe mee," zei ik dus. "Waarover ging het ook alweer?" grinnikte ik daarna. Serieus, ik was het echt vergeten.

[nee serieus waarover gaat de presentatie? xD]

Liam Payne.

Ze knikte. 'De tweede klas. Het was nogal een gedoe, omdat de tweede best belangrijk is maar ze gaven me een kans,' Vertelde ze me. Ik knikte. Ik zou nooit en te nimmer een klas over kunnen slaan, zo slim ben ik niet. Ze zuchtte zachtjes. 'Door jullie.' Antwoordde ze nogal bot. 'O,' Zei ik zacht, en keek even weg. Tja, daar heeft ze een punt. Zij was vrienden met de meisjes die wij altijd pesten. Ik had inmiddels mijn bord leeg gegeten, en schoof het bord aan de kant. 'Buiten school spreek ik wel eens met ze af, maar ook niet al te vaak. Ik ga meestal met Jace's zijn vrienden om. Jace is mijn stief-broer,' Zei ze, en ze at nog wat van haar salade, en zette haar bord daarna ook aan de kant. Ik knikte weer. 'Waar staan jouw tattoos voor?' Vroeg ze daarna. 'Dat is eigenlijk verschillend per tattoo.' Zei ik. Ik heb er heel veel, en ben inmiddels de tel een beetje kwijt.

How far is far