• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    Tauriel Wendy Smith
    Bij mijn vraag zag zijn gezicht direct vertrekken van pijn en ik wist dat ik de verkeerde vraag gestelt had. Ik zette mijn kop thee op rafel en wachtte tot mijn vermoedens inderdaad werden bevestigd. Ik kon uet nu toch echt niet meer verdragen om hem zo te zien. Ik schoof wat dichterbij en sloeg een dun troostend armpje om zijn schouders. Ik wist niet goed wat ik moest zeggen of doen. Toen hij zich weer herpakt leek te hebben en de volgende vraag stelde trok ik mijn arm weer terug en schoof terug naar waar ik eerst zat. Menselijk contact maakte me namelijk nogsteeds ongemakkelijk, zeker met hem. "Ofwel ik wil professioneel doorgaan met sporten, of ik wil Engels gaan studeren en uitgeefster worden." zei ik met een glimlachje. "En wat wil jij worden?" Hopelijk was dit niet weer een pijnlijk onderwerp, want daar had ik nu wel genoeg van. Ik pakte mijn mok weer, sloeg mijn benen terug over elkaar en nam een slokje terwijl ik wachtte op zijn antwoord. Ik was nu wel grotendeels door mijn thee heen. Nog twee, misschien drie, slokjes en het zou op zijn. Dan moest ik wat anders verzinnen om met mijn handen te doen om ze niet nerveus aan mijn jurkje te laten plukken. Ik wilde namelijk niet dat hij ook maar de kans kon krijgen om onder mijn rok te kijken.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 8:16 ]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry! Ik was weg! Wat heb ik gemist?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Toen Niall en ik beide over de drempel van het winkeltje waren gestapt, liet de Ier meteen weer zien wie hij was. Een verkoopster, die al aardig op leeftijd was, keek naar hem alsof ze een crimineel betrapte, die nog niet eens een aanslag had gepleegd. Niall keek wat arrogant terug en interesseerde zich toen in de horloges die er lagen. 'Sorry voor… eh,' begon ik, naar de vrouw toe. Het zou erg logisch zijn wanneer ze een link legde tussen mij en Niall, die net niet al te aardig uit zijn ogen keek. En ik voel me erg schuldig wanneer ik als een slecht persoon werd gezien. 'Sorry voor hem, hij is, eh… sorry.' Ik wendde mijn ogen van de verkoopster af en bekeek de oorbellen. Allemaal hadden ze wel wat leuks, maar dé oorbellen zaten er voor mij niet bij.
    Al snel belandde ik bij de haaraccessoires, een van mijn favoriete producten die ze in een winkeltje zoals dit verkochten. Meteen viel me een rode diadeem op met een enorme roos in dezelfde kleur erop. Ik schoof hem achter mijn oren, waarna ik mezelf in een spiegeltje bekeek. Door de spiegel kon ik Niall zien wachten. Hij zag hij er zó enorm lief en knap uit. Nee, Anna., schoot hetzelfde stemmetje weer door mijn hoofd. Hij is en blijft een pestkop. En anders gewoon een vriend, die met je naar de stad gaat.
    Nu pas besefte ik me dat ik voor het eerst écht spijbelde. Stiekem voelde ik me heel erg stoer, maar ik bedacht me ook dat Niall dit vast al duizenden keren eerder had gedaan. Mackenzie en mijn anderen vriendinnen zouden het vast ook heel raar vinden dat ik voor het eerst niet aanwezig was. En ik zou er nog goed mee wegkomen ook: Niall zou met me naar de kapper zijn gegaan om mijn punten te laten knippen, tenminste, als Brooke niks verraadde. Anders dachten de docenten vast dat Niall me had overgehaald, hij deed dit namelijk vaker, en ik als "braaf meisje" zou zoiets nooit zelf bedenken.
    Toen we op de fiets zaten voelde ik iets wat ik nog nooit eerder had gevoeld. Ik kon het ook niet zo goed plaatsen. Het voelde alsof ik ging bungeejumpen, maar tegelijk ook alsof ik met een mok warme chocomelk bij een open haard zat in hartje winter.
    Ik legde de diadeem weer weg. Ik had niet veel geld mee en wilde ook nog wat andere dingen kopen. Als ik nog genoeg overhad, zou ik nog teruggaan om de diadeem te kopen.
    Niall merkte op dat ik klaar was met kijken en trok me aan mijn arm mee naar buiten. Ik klopte over mijn arm af, want ik had geen jas aan, en zei tegen Niall: 'Was je bang voor die verkoopster of zo, dat je zo hard met me wegrent?' Ik dacht even na. 'Je hebt toch niks…' begon ik. Het zou toch niet? Hij zou toch niets gestolen hebben of zoiets? Ik besloot er niet meer over na te denken. 'Heb jij nog iets gevonden?' vroeg ik maar, het zou best kunnen dat Niall iets wilde, of had gekocht.
    De horloges die hij had bekeken zagen er namelijk leuk uit.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall James Horan
    Ik trok Anna snel mee naar buiten en leunde daar rustig tegen de muur terwijl ik haar in me op nam. Eigenlijk was ze best knap. "Was je bang voor die verkoopster of zo, dat je zo hard met me wegrent?"
    Ik grinnikte. "Ze keek me aan of ik een crimineel was."
    "Je hebt toch niks…" begon ze. Ik grinnikte. "Ik ben misschien niet de liefste, maar ik ben niet zo'n persoon die hele winkels leegplundert."
    "Heb jij nog iets gevonden?"
    Ik schudde mijn hoofd. "Nope." Ze hoefde niets te weten van het kettinkje dat ik had gekocht. Nu nog niet. Ik was even stil en keek om me heen. Tegenover ons was een klein restaurantje, en tot mijn grote verbazing zag ik Liam daar zitten. Met Mackenzie! "Zie wie daar zitten," grijnsde ik dus terwijl ik naar het restaurantje wees. Op dat moment besefte ik dat ik liever niet zo met Anna samen wilde worden gezien, niet door Liam in elk geval, want dan zou hij vragen gaan stellen. "Laten we verdergaan," zei ik daarom maar snel.

    [sorry als er niets van klopt!]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:46 ]

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Niall grinnikte heel grappig toen ik hem vroeg of hij bang was voor de verkoopster. 'Ze keek me aan of ik een crimineel was.' Ik moest toegeven dat het er ook wel eng uitzag, alsof de vrouw elk moment de politie ging bellen. Niall merkte op dat ik klaar was met kijken en trok me aan mijn arm mee naar buiten. Ik klopte over mijn arm af, want ik had geen jas aan, en zei tegen Niall: 'Was je bang voor die verkoopster of zo, dat je zo hard met me wegrent?' Ik dacht even na. 'Je hebt toch niks…' begon ik. Het zou toch niet? Hij zou toch niets gestolen hebben of zoiets? Opnieuw grinnikte Niall. "Ik ben misschien niet de liefste, maar ik ben niet zo'n persoon die hele winkels leegplundert."'Heb jij nog iets gevonden?' vroeg ik maar, het zou best kunnen dat Niall iets wilde, of had gekocht. Niall schudde zijn hoofd. 'Nope.' antwoordde Niall simpel. Ik knikte even, aangezien ik hetzelfde antwoord had gegeven wanneer iemand het aan mij vroeg. 'Zie wie daar zitten,' Niall grijnsde en wees naar een restaurantje. 'Mack en Liam!' lachte ik. 'Wow, dat had ik nou echt niet verwacht! Zullen we -' Voordat ik mijn zin kom afmaken, zei Niall: 'Laten we verdergaan.' Ik knikte maar, hij had vast een goede rede 'Waarheen?' vroeg ik.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall James Horan
    Ik schudde mijn hoofd. "Nope." Ze hoefde niets te weten van het kettinkje dat ik had gekocht. Nu nog niet. Ik was even stil en keek om me heen. Tegenover ons was een klein restaurantje, en tot mijn grote verbazing zag ik Liam daar zitten. Met Mackenzie! "Zie wie daar zitten," grijnsde ik dus terwijl ik naar het restaurantje wees. Op dat moment besefte ik dat ik liever niet zo met Anna samen wilde worden gezien, niet door Liam in elk geval, want dan zou hij vragen gaan stellen. Anna wilde net voorstellen erheen te gaan, maar ik onderbrak haar. "Laten we verdergaan," zei ik daarom maar snel.
    "Waarheen?" vroeg ze.
    Ik kreeg automatisch een grijns op mijn gezicht. "Zullen we naar de McDonald's?" Rond dit tijdstip zouden er waarschijnlijk maar heel weinig mensen zijn. En ik was gewoon verslaafd aan McDonald's. Ik haalde er bijna elke week wel iets te eten of drinken. De meesten gingen naar de Starbucks, ik ging bij de Mac een milkshake halen. Jep, ook in de winter. Afwachtend van wat Anna ervan vond keek ik haar smekend aan.

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Een grijns vormde zich op Niall's gezicht, toen ik vroeg waar we heen zouden gaan. Het was vast nog vroeg, maar ik wilde op tijd veel winkeltjes gehad hebben. 'Zullen we naar de McDonalds?' Daarom grijnsde Niall zo, hij leek me al een type dat vaak naar dat soort restaurants ging. Ik hield ook van patatjes, zielsveel zelfs, maar ik ging maximaal twee keer per maand naar KFC of McDonald. 'Ja, lekker.' lachte ik lief. 'Moeten we daarvoor op de fiets? Of gaan we lopend?' Ik bedacht me dat op de fiets gaan handiger was, want ik wilde graag terugzijn voordat drama begon, mijn lievelingsvak. Binnenkort kwam de schoolmusical en mijn droom was om daarin te spelen. Ook al hoopte ik het wel, de hoofdrol hoefde niet eens. Gewoon de kick dat je voor mensen optreedt. 'Zijn we wel op tijd terug?' vervolgde ik. 'Ik wil op tijd zijn voor drama.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    /zit op mobiel, sorry/

    [Ik wacht op Harry en Nica...]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Waarheen?" vroeg ze.
    Ik kreeg automatisch een grijns op mijn gezicht. "Zullen we naar de McDonald's?" Rond dit tijdstip zouden er waarschijnlijk maar heel weinig mensen zijn. En ik was gewoon verslaafd aan McDonald's. Ik haalde er bijna elke week wel iets te eten of drinken. De meesten gingen naar de Starbucks, ik ging bij de Mac een milkshake halen. Jep, ook in de winter. Afwachtend van wat Anna ervan vond keek ik haar smekend aan.
    "Ja, lekker," lachte ze lief. Ik kon het niet laten zacht te juichen. "Moeten we daarvoor op de fiets? Of gaan we lopend?"
    Meteen antwoordde ik "Fiets," want ik had een gruwelijke hekel aan lopen in de stad. Het kostte me veel te veel tijd.
    "Zijn we wel op tijd terug?" Ik keek haar vragend aan. "Ik wil op tijd zijn bij drama," vervolgde ze.
    Oh ja, nerdy over here. "Ik weet niet, welk uur heb je dat?" Ondertussen pakte ik mijn fiets en wachtte tot zij dat ook had gedaan, waarna ik opstapte en maar vast begon te fietsen. Anders stonden we hier over een uur nog.

    [1DMEGAFAN >>> CrazyGirlxx]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 13:39 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Ik ging in op Niall's voorstel om naar de McDonalds te gaan. Hij juichte even zacht, waarom ik even lachte. Een jongen die lachte omdat hij naar de McDonalds ging, die had ik nog nooit meegemaakt. 'Moeten we daarvoor op de fiets? Of gaan we lopend?' vroeg ik. 'Fiets.' antwoordde Niall snel, zonder erbij na te denken. Gelukkig hoefde we niet te lopen. Ik had een broek aan die niet zo lekker zat wanneer je ook maar een kilometertje achter elkaar had gelopen.
    'Zijn we wel op tijd terug?' vroeg ik. 'Ik wil op tijd zijn bij drama.' Ik hoopte dat ik in de schoolmusical zat, ik hield ervan om te acteren. Ook zingen vond ik wel leuk, maar vooral de kick om voor mensen op te treden had me in zijn macht. 'Ik weet niet, welk uur heb je dat?' vroeg Niall. 'Geen idee.' antwoordde ik. 'Ik weet alleen dat ik het vandaag heb. Heb jij drama vandaag? Dan heb ik het waarschijnlijk tegelijk met jou.'
    Niall pakte zijn fiets, waarna hij opstapte en wegfietste. Toen ik ook zat trapte ik snel door, maar ik kon de jongen niet bijhouden. 'Wacht!' riep ik. 'Wacht nou even…' ik greep naar de bagagedrager van Niall's fiets, en liet me meetrekken.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    /zit weer op mobiel, sorry/

    Harry Styles
    Ze merkte dat ze een vraag had gesteld die te dichtbij kwam en sloeg een arm rond mijn schouders, wat ik verassend van haar vond. Toen ze hem weer terugtrok was ik licht teleurgesteld, want ik vond het wel prettig, zij dus blijkbaar niet. Logisch, kon ik mee leven. Ik luisterde aandachtig naar wat ze wou worden voor ik zelf begon te spreken. 'Het liefst ga ik de muziek in, maar als dat niets word wil ik rechten studeren, of Engels, of Sociologie,' zei ik, nu wat opgewekter. Ik hield ervan om over dingen te vertellen die me interesseerde, maar dat betekende niet dat ik geen goede luisteraar was. Ze pakte haar thee weer en sloeg haar benen over elkaar, en ik moest moeite doen om niet te gaan staren. Want nu ik niet op een manier naar haar keek gevuld met haat, moest ik toegeven dat ze best mooi was. 'Heb jij ooit een crush gehad, behalve dat meisje, waar je niemand over wou vertellen?' vroeg ik nieuwsgierig, zelf had ik het ook een aantal keer gehad, maar deed er verder niks mee omdat ik me ervoor schaamde. Veel mensen dachten dat ik alleen maar voor de sletigere meisjes ging, en dat liet ik ze ook lekker denken, maar in werkelijkheid viel ik voor de meest onschuldige en onzichtbare meisjes. Sommige crushes waren heel heftig geweest, en dan vertelde ik toch niks aan niemand, bang dat ik verstoten zou worden. En dan zag ik altijd lijdzaam toe hoe ze stuk voor stuk voor een ander vielen, terwijl ik op de achtergrond toekeek.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall James Horan
    Ik grinnikte toen ik blijkbaar te snel fietste en zette expres nog een tandje bij. Niet om te pesten, gewoon een beetje plagerig. Toch had ze me al snel ingehaald en hield ze zich vast aan mijn bagagedrager. Met moeite bleef ik op hetzelfde tempo fietsen, ik wilde me natuurlijk niet laten kennen. Plots bedacht ik dat ze me had gevraagd over wanneer ik drama had, dus ik keek kort achterom. "Ik heb vanmiddag het laatste uur pas drama, en ja we hebben het samen." Dat wist ik omdat we ongeveer de helft van de vakken samen hadden. En ik had een keer samen met haar een drama opdracht moeten doen waarbij ik haar flink voor schut had gezet. Iets waar ik nu toch wel een beetje spijt van had.

    Bij de McDonalds aangekomen, midden in de stad, keek ik Anna grijnzend aan. "Zullen we door de McDrive? Dat heb ik nou altijd al willen doen op de fiets." Even was ik stil. "We kunnen ook gewoon naar binnen, als je dat liever wilt." Ik ging ervan uit dat ze dat liever wilde, omdat ze me niet zo'n gek leek die zoiets deed als dat ik wou. Alhoewel ze ook mee was gaan spijbelen..