• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    Louis William Tomlinson
    Tot mijn grote ergernis moest Malik weer naar zijn vriendinnetje toe, Nicoletta. Wat een kutnaam, alleen daarom mocht ik haar al niet. En door haar arrogantie, vooral daardoor. Ze was arrogant tegen Zayn, dus hij zou haar wel haar plaats laten zien. Ik liep achter hen aan naar buiten, waar Zayn zijn autosleutels uit zijn zak haalde. "Yaay! We gaan met de auto! Broem broem!" grinnikte ik. Ik keek naar Nicoletta, en weer naar Zayn, en weer naar Nicoletta.. Ja, die twee waren gemaakt voor elkaar. Ze zouden een stelletje moeten worden. Dus niet. Ik ging naast Zayn staan en keek hem vragend aan. "Waarom neem je die slet eigenlijk mee?" Ik vroeg het me echt af, want wie wilde nou bij háár in de buurt zijn. Toch snapte ik het wel een beetje, want ik had ook graag die trut van een Lily bij me in de buurt om mijn woede op te kunnen afreageren. Snel keek ik om me heen, waar was die trien?

    [please Lily kom xd]

    Harry Styles
    Ze werd wat roder en sloeg haar ogen neer, waarna ze zacht om mij grinnikte. Ik keek haar nep-verontwaardigd aan en keek begrijpend toen ze antwoord gaf. Het viel te verwachten, al had ik wel tenminste een verwacht. Nu moest zij weer een vraag stellen, het was niet een heel pijnlijke, maar wel een moeilijke. Ik zag de hoop in haar ogen, maar dat ze voorbereid was op het ergste. Een zucht verliet mijn mond. 'Ik weet het niet, echt niet. Het liefst zou ik nu willen komen met een keihard "nee", maar ik kan het niet beloven. Ik wil dat het veranderd, en dat meen ik, maar er zullen vragen gesteld worden. En dan ik ze niet altijd eerlijk beantwoorden, als je begrijpt wat ik bedoel,' zei ik zacht. Als de jongens zouden vragen naar vandaag, kon ik echt niet zeggen dat ik vriendelijk tegen haar was geweest, en erger nog, dat ik een paar van meest persoonlijke dingen aan haar had verteld. Dan zouden ze haar opzoeken en proberen zover te krijgen dat ze het zou vertellen, en dat was niet goed, voor ons beide niet. Voor mij omdat mijn hele reputatie naar de klote zou zijn en voor haar omdat Zayn haar waarschijnlijk zou martelen voor antwoorden. Het was mijn beurt weer. 'Ben je dan nooit verliefd geweest?'


    Because I love him, do I need another reason?

    -Dubbel cx-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 13:05 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    [Lily komt eraan, hoor :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Lily McAllister:
    Ik beende de meidentoilet uit, en rende naar de mijn kluisje ik pakte de goede boeken en rende naar Engels. Ik zei niks, en gooide mijn tas naast me toen ik een plekje had gevonden. Ik ving iets op over een presentatie maar volgens mij lag die nog in mijn kluisje. Louis en Zayn werden naar voren geroepen en ik zag dat Louis helemaal stoned was. Ik moest een lach binnenhouden en ik staarde voor me uit. Ze zaten met de lerares te praten en toen ging Louis met Harley spelen.
    Geen wonder, dat hij stoned is, dat is ie bijna iedere dag, ik wist niet meer wat er gebeurde want ik had mij kop er totaal niet bij. Ik zag dat Zayn en Nicoletta bij elkaar stonden en naar buiten liepen, tuurlijk die Tomlinson weer achter hun aan. De bel ging en ik sprintte de klas uit. Ik liep naar mijn kluisje toe, haalde een kauwgompje uit mijn rugzak en begon erop te kauwen. Ik moest nodig mijn kluisje pimpen met iets. Ik deed mijn kluisje dicht en liep naar buiten om een frisse neus te halen. Ik zag dat Zayn, Nicoletta en Louis bij Zayn's auto stonden. Tomlinson keek mijn kant uit en begin te grijnzen. 'Niet nu, niet nu' dacht ik.

    [Ik vindt het spannend, ik heb geen idee wat Louis gaat doen bij Lily xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Louis William Tomlinson
    Ik ging naast Zayn staan en keek hem vragend aan. "Waarom neem je die slet eigenlijk mee?" Ik vroeg het me echt af, want wie wilde nou bij háár in de buurt zijn. Toch snapte ik het wel een beetje, want ik had ook graag die trut van een Lily bij me in de buurt om mijn woede op te kunnen afreageren. Snel keek ik om me heen, waar was die trien?
    Toen ik haar zag begon ik te grijnzen. "Lily!" riep ik vrolijk, terwijl ik op haar af liep. "Jij gaat ook gezellig mee." Ik legde mijn arm om haar heen en nam haar mee naar Zayn's auto. "We gaan gezellig naar het park, want zeg je me daarvan?" Ik keek Lily vragend aan. Ik wachtte niet lang op haar antwoord en vroeg aan Zayn: "Is het erg als mijn grote vriendin Lily meegaat?" Ik keek hem smekend aan, hopend dat hij ja zou zeggen.

    [louis doet het nu nog even rustig aan :)]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 14:15 ]

    Lily McAllister:
    Louis riep me, 'Lily! jij gaat ook gezellig mee' ik had geen flauw benul waar hij het over had. Hij legde een arm om me heen, aan de ene kant vond ik dat wel fijn maar aan de andere kant dacht ik dat ie gek was geworden. Hij vroeg me mee naar het park, ik haalde mijn schouders op en deed maar wat hij wilde.
    Hij vroeg aan Zayn of het erg was dat ik meeging, ik zag dat hij graag wou dat Zayn ja zei. Ik zette alles even op een rijtje: hij pest me al heel lang, scheldt me uit, kijkt niet naar me om en dan ineens vraagt hij me mij naar het park. Wat zou hij daar in godsnaam van plan zijn? ik vertrouwde het niet helemaal maar ik deed net alsof het me geen ene flikker kon schelen. Ik keek naar Nicoletta, misschien snapte zei er wat van maar zij zat steeds naar Zayn te kijken.

    [Hopelijk loopt dit wel goed af ;)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Sorry,' mompelt hij zachtjes. Ik haal mijn schouders op. Dat zullen we nog wel zien. Op school gaat hij waarschijnlijk gewoon door met pesten. 'Kies jij maar.' Zegt hij dan. Maar ik heb werkelijk geen idee wat ik wil doen. Ik heb nu al helemaal geen zin meer in school maar wat kunnen we nog doen in de stad. 'Ik heb geen zin in meer in school, maar wat kunnen we hier nog doen?' Vraag ik dan maar. Ik vind het enorm raar dat ik tegenover de grootste pester zit en nu gezellig tegen hem doe.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 14:28 ]

    Tauriel Wendy Smith
    Toen ik hem hoorde zuchten was al mijn hoop al vervlogen. Het zou morgen weer gewoon hetzelfde liedje zijn als alle andere dagen. Hij wilde het dan misschien niet, hi zei dat hij niet anders kon en ik geloofde hem. Als hij niet net als ik wilde eindigen zou hij wel door moeten gaan. Ik zuchtte en dronk nog een slokje thee. Ik zuchtte weer bij zijn vraag. "Dat wel, maar zowel haar als mijn ouders accepteerden het niet, dus we besloten vrienden te blijven, hoe lastig ook... En toen ze toch een vriendje kreeg was ik weer helemaal alleen." Ik zuchtte en keek naar hem. Het was geen leuk verhaal, maar het was wel iets wat me had gemaakt hoe ik nu was. Het was een verhaal wat bij mijn leven hoorde, want ik eindigde uiteindelijk altijd alleen. "Zou je jou vriendje nog terug willen zien? gewoon om te kijken hoe het nu met hem gaat?" Ik hoopte niet dat dit een pijnlijke vraag werd, maar volgens mij was hij onschuldig genoeg. Ik zou mijn crush ook nog wel terug willen zien. Volgens mij was ze getrouwd en had inmiddels een kind. Ze was een zigeunermeisje dat een jaar ouder was dan ik en voor haar was dat volgens mij heel normaal, al wilde ik echt nog lang geen moeder worden.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.

    Ze haalde haar schouders op. 'Ik heb geen zin in meer in school, maar wat kunnen we hier nog doen?' Vroeg ze daarna. Daar heeft ze een punt. Ik haalde mijn schouders op. 'Wat vind je leuk om te doen?' Vroeg ik. 'Ik ga eerst even afrekenen.' Zei ik, en liep naar de kassa van het restaurant, en gaf de kassière het geld wat ik moest betalen. 'Kom je? We kunnen hier niet blijven zitten nu ik betaald heb.' Zei ik. Ik liep naar buiten en wachtte totdat Mackenzie dat ook zou doen. 'Volgens mij is het mijn beurt om een vraag te stellen toch?' Vroeg ik. 'Wat heb ik allemaal aangericht met het pesten?' Vroeg ik. Het zal best veel zijn. Mensen vragen me altijd waarom ik pest, maar ik heb geen idee waarom. Maar wat ik nu wel weet is dat ik er spijt van heb. Mackenzie is gewoon heel aardig, dat ik dat niet gezien heb neem ik mezelf nog het ergst kwalijk.


    How far is far

    Nicoletta Hope Martin

    Opeens trok hij aan mijn haren zodat ik wel verplicht was om hem aan te kijken. "Niet bijdehand doen. Voor je vriendinnetje liep dat al fout af." siste hij en ik vernauw mijn ogen even maar zeg niks. Hij liet gelukkig snel mijn haar los en snel haal ik een hand erdoor, maar al snel pakt hij weer mijn arm beet. Ja tuurlijk... Alsof ik ergens heen zou gaan.. "Yaay! We gaan met de auto! Broem broem!" grinnikte Louis en ik rol ongezien mijn ogen.
    "Waarom neem je die slet eigenlijk mee?" vroeg Louis toen aan Zayn en ik kan mijn opmerking gewoon niet voor me houden. 'Ik ga ook echt mee voor me lol hé Gaylinson.' mompel ik zacht en sarcastisch. Waarschijnlijk zouden ze het niet eens verstaan..
    En als ze het wel deden kon ik wat klappen verwachten, maar dat kon ik toch al door deze twee. "Lily!" riep Louis opeens vrolijk en ik kijk snel op. Waarom Lily... Je moet hier niet zijn... "Jij gaat ook gezellig mee." zei Louis en hij trok haar mee naar de auto. "We gaan gezellig naar het park, want zeg je me daarvan?" zegt hij vervolgens maar ze blijft stil. "Is het erg als mijn grote vriendin Lily meegaat?" vroeg hij aan Zayn en ik rol weer ongezien mijn ogen. Het is niet dat hij jou nou tegen kan houden, denk ik dan... Ik zie dat Lily naar mij kijkt en ik haal mijn schouders op terwijl ik nog een trek van mijn sigaret neem..


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Ik zag haar ogen wel vernouwen, maar ze was slim genoeg om niets te zeggen. Elke druppel kon nu de laatste zijn. Op dat moment kwam Louis veels te vrolijk aanhuppelen. "Ja, we gaan met de auto, Lou." Toen maakte hij een opmerking over Nica en ik wilde net iets zeggen toen ik haar wat hoorde mompelen. Ik kneep hard in haar arm waardoor ik zeker wist dat ze een blauwe plek zou krijgen. "Niet brutaal worden, trut." siste ik haar toe. Die had nu al een flink probleem en ze maakte het alleen maar erger. Ik wilde net Louis wat zeggen toen hij compleet werd afgeleid door zijn slet. Hij vroeg uiteindelijk wel of ze mee mocht.Ik dacht even na. "Als ze geen problemen geeft en ze is jou verantwoordelijkheid..." Hij wist wat dat betekende: Als zij problemen zou geven zou het niet alleen haar veel problemen geven, maar hem ook. Toen voelde ik opeens een pootje tegen mijn been. "Harley zit altijd voorin, dus jullie mogen met z'n drieen achterin." Louis wist dat dat bij mij in de auto nou eenmaal zo was en wat de trutjes ervan vonden kon me eerlijk gezegd niets schelen. Ik liet Nica nu los en liep naar mijn oude fiat 500. Ik deed mijn autotje open en ging vast achter het stuur zitten. met een beweging klapte ik de passagiersstoel neer zodat de andere konden instappen, terwijl Harley nu nog op mijn schoot zat. Zo kon ik alleen echt niet rijden en daarbij zat Harley's harnasje aan de andere kant vast aan de riem. Ja, ik was erg voorzichtig met mijn hond, maar hij was dan ook de enige die ik echt vertrouwde.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Toen ik haar zag begon ik te grijnzen. "Lily!" riep ik vrolijk, terwijl ik op haar af liep. "Jij gaat ook gezellig mee." Ik legde mijn arm om haar heen en nam haar mee naar Zayn's auto. "We gaan gezellig naar het park, want zeg je me daarvan?" Ik keek Lily vragend aan. Ik wachtte niet lang op haar antwoord en vroeg aan Zayn: "Is het erg als mijn grote vriendin Lily meegaat?" Ik keek hem smekend aan, hopend dat hij ja zou zeggen.
    "Als ze geen problemen geeft en ze is jou verantwoordelijkheid..." Ik wist wat dat betekende, en knikte maar. Ik wilde geen problemen met Zayn. Hij was een stuk sterker dan mij, dus als we ruzie zouden krijgen zou ik het er niet goed vanaf brengen. Ik spreek uit ervaring.
    Even keek ik naar Lily. "Als je het ook maar waagt om lastig te gaan doen.." siste ik. Toen trok ik haar aan haar arm dichter naar de auto.
    Zayn keek ons aan. "Harley zit altijd voorin, dus jullie mogen met z'n drieen achterin." Hij ging in de auto zitten en klapte de passagiersstoel naar voren. Ik trok Lily achter me aan de auto in. No way dat ik naast die bitch van een Nicoletta ging zitten. Ik keek haar even met een vuile blik aan. Nee, ik zat liever naast Lily, kon ik haar ook beter 'straffen' als ze lastig ging doen.

    [haha ik zit hier de hele tijd zo van awwhhhh als ik lees over hoe Zayn met zijn hond omgaat sorry xD]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 16:28 ]

    Lily McAllister
    Ik was benieuwd wat Zayn zou zeggen als ik meeging. ''Als ze geen problemen geeft en ze is jouw verantwoordelijkheid'' antwoorde Zayn. ik wist dat Zayn bedoelde dat als ik om 1 dingetje al moeilijk ging doen dat ik thuis kwam met veel blauwe plekken en misschien zelfs wel een hersenschudding.
    Louis draaide zijn hoofd naar mij en siste ''Als je het ook maar waagt om lastig te gaan doen'' ik wist dat hij het heel leuk vond om mij ergens mee te bedreigen maar ik was doodsbang voor hun alle 2 dus deed ik maar wat er van me gevraagd werd. Louis trok me aan mijn arm dichter naar de auto toe. ''Harley zit altijd voorin, dus jullie mogen met z'n drieën achterin'' zei Zayn en hij keek ons aan. Hij ging in de auto zitten en deed toen de bijrijdersstoel naar voren zodat wij erlangs konden. Louis trok me achter zich aan, de auto in. Hij sleurde me op een stoel en hij ging zelf naast me zitten. Ik wist dat Louis iets heel stoms ging doen eenmaal daar maar ik wacht toch maar af.


    [Spannend! ik heb geen idee wat ze gaan doen xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Harry Styles
    Ze zuchtte even bij mijn uitleg en nam nog een slok thee, wat dus blijkbaar niet al te vlot ging. Bij mijn vraag zuchtte ze weer, en ik knikte meelvend met haar verhaal. Het was haar beurt weer en toen ze de vraag stelde vertrok mijn gezicht van pijn en ik liet weer een bitter lachje horen. 'God, ik zou er echt alles aan doen om hem nog een keer te spreken, echt serieus alles. Alleen ben ik bang dat -dat niet meer gaat.' Dat was het enige wat ik erover zei, hopend dat ze zou snappen waarop ik doelde. Het was nu al een aantal jaar geleden maar het deed nog steeds zo achterlijk veel pijn als ik eraan terug dacht, ik hield niet meer van hem en was ondertussen over hem heen, toch stelde ik mezelf verantwoordelijk voor de gebeurtenissen. Ik zuchtte zacht toen ik besefte dat het mijn beurt weer was en besloot weg te stappen van elk onderwerp dat eventueel pijnlijk kon zijn voor een van ons. 'Wat wil je later worden?' Voor mijn idee was het een zeer onschuldige vraag die bijna geen schade kon aanrichten, maar toch interessant was om te stellen. Nu ik geen thee meer had om me op te kunnen focus keek ik naar beneden en frummelde weer wat aan mijn mouwen.


    Because I love him, do I need another reason?