• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Ik kijk hem raar aan en ik loop achter hem aan. Hij spuugt bloed. Shit nee ! Hij heeft toch niet Pfeifer he? Nee dat kan ik er echt niet bij hebben hoor. Ik heb het al zo moeilijk.. '' Shhhh '' zeg ik tegen Niall om hem te kalmeren.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en zucht zacht. 'ik voel me helemaal niet goed Jim. Wil je misschien de dokter even halen' vragend kijk ik hem aan.ik voelde me echt niet goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik loop naar de dokter. Hij onderzoekt Niall en al snel komen we erachter dat hij naar het ziekenhuis moet. Ik zucht zachtjes en ik ga met hem mee. Hij word daar onderzocht.. Ik weet nu al dat hij het toch niet gaat overleven.. Alles gaat achteruit zei de dokter. '' Hij heeft waarschijnlijk nog maar een paar dagen te leven... '' zegt de dokter. Direct ben ik stil . Ik wist niet dat Pfeifer zo erg kon zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Snel rijd de dokter met mij en Jim naar het ziekenhuis waar ze me beginnen te onderzoeken. Wat ik daarna hoor komt als een klap in mijn gezicht aan en ik begin hard te huilen. Ik wou niet dood. ' wil wil je mijn ouders en de lads bellen om te vragen of ze komen' snik ik hard. Ik had nog twee dingen die ik nu wou. Nog een optreden met alle nummers voor ik weg ga en trouwen met Jim. Ik snik hard en laat Jim even de kamer uit gaan om tr bellen. ' zuster wil je mijn tas even geven' ze hadden snel een tas ingepakt en ik zoek het doosje. Zodra Jim terug in de kamer komt kijk ik hem aan. ' Jim. Ik weet dat het waarschijnlijk niet gaat lukken of het moet hoer maar wil je met mij nog trouwen. Ik wil heel graag jou man zijjn' snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en direct begin ik te bellen. Ik bel iedereen op nou ja de mensen die belangrijk voor hem zijn dan. Iedereen komt eraan en ik loop weer terug naar Niall. Ik ga naast zijn bed op mijn kniën zitten en ik knik. '' Natuurlijk wil ik dat Niall '' snik ik en ik laat Niall de ring om mijn vinger schuifen. '' Als jij ook met mij wil trouwen'' zeg ik zachtjes. Ik had namelijk ook het idee om met hem te gaan trouwen. Ik pak het doosje en ik schuif de ring om zijn vinger. Ik begin te huilen en ik geef hem een kus. '' Ik wil niet dat je dood gaat Niall.. Als jij dood gaat dan ga ik met je mee.. '' zeg ik overstuur


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Natuurlijk wil ik dat Niall'snikt hij en ik gilmlach. 'als jij ook met mij wilt trouwen' ik knik en schuif bij hem de ring om en hij een bij mij en we beginnen weer te huilen. 'Ik wil niet dat je dood gaat Niall.. Als jij dood gaat dan ga ik met je mee' Ik schud mijn hoofd 'Nee Jim ik wil dat je je leven voortzet en ik zal je altijd helpen en er voor je zijn maar maak me trots oke. Het maakt niet uit als je iemand vind waarmee je ook gelukkig word, ik wil dat jij gelukkig bent' Ik snik hard. 'Hoe moet ik de fans dit zeggen? Denk je dat ik vanavond bij het optreden mag zijn? Niet om te zingen maar ik wil gewoon heel graag er bij zijn' snik ik 'en het liefste wil ik alle fans persoonlijk bedanken' huil ik. De deur gaat open en vier jongens stormen op me af. 'Is het waar?" ik knik alleen en zie hoe verdrietig ze zijn. 'Ik wil dat jullie door gaan oke? Doe het voro mij en de fans'
    Ineens word het me teveel en alles kleurt zwart

    Dokter
    Ik hoor een schelle piep en zie dat het uit kamer 12 C komt. Ik roep versterking en ren erheen. We rijden als gekken het bed weg van zijn vrienden. We beginnen al snel te onderzoeken en zien dat hij alleen flauw gevallen is, waarschijnlijk door alles. Ik loop terug naar de kamer 'Jongens ik wil jullie graag even wat mededelen. Hij is flauwgevallen door alles wat begrijpelijk is. Hij heeft een zware vorm van Pfeiffer die dodelijk is, maar dat is het niet alleen. We hebben ook kanker gevonden bij hem. We kunnen hem niet de juiste medicijnen meer toe dienen omdat hij zoiezo nog maar hooguit een week heeft door de Pfeiffer. Het spijt ons zeer maar als hij de medicatie krijgt is zijn leven hooguit met 1 dag te verlengen maar hij zal verkleuren en haar verliezen dus ik denk dat het voor iedereen fijner is dat hij gewoon zo overlijd zonder een gele kleur en zonder haar. Zijn er mensen hier niet mee eens?'vragend kijk ik rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik naar de dokter. Ook de rest knikt.. '' Mag ik nog even afscheid van hem nemen ?'' vraag ik zachtjes. De dokter knikt. '' Over 10 minuten is hij er niet meer'' zegt hij. Ik knik en ik loop naar Niall toe. '' Niall ik wil dat je weet dat ik van je houd. Ik wil geen ander. Ik wil jou. En als het niet op aarde kan dan maar in de hemel. Ik weet zeker dat we het daar veel leuker gaan hebben. Ik ga dood hoe dan ook. Ik wil met jou samen de reis maken naar de hemel. Ik wil dat we samen in een graf worden gelegd. Ik hou van je Niall.. We hadden nog zoveel plannen'' snik ik en ik begin weer te huilen. Zijn ouders en de lads komen er ook bij. Ik omhels hem stevig en het hart gaat langzamer. Iedereen komt dicht bij Niall staan . Ik glimlach en ik geef hem nog een kus. '' I love you'' glimlach ik . En na enkele seconden hoor je een lange piep. Ik zucht en ik geef hem een kus. '' Ik zie je zomenteen.. '' zeg ik zachtjes. Ik lees de tweet van Liam en ik begin weer te huilen. Zayn trekt me in een knuffel. Ik glimlach even verdrietig en ik loop naar de ouders van Niall.. Ik omhels hun en ik zucht zachtjes. '' Het spijt me zo'' zeg ik zachtjes

    Zayn Malik

    Ik begin nu ook te huilen. Ik pak mijn mobiel en ik tweet iets. R.I.P Niall James Horan. We will see you in heaven when it's our time xx ik zucht zachtjes en ik knuffel de lads en zijn ouders. Jim zie ik opeens weg lopen

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 16:56 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Langzaam kom ik bij en ik voel me echt heel beroerd. Ineens komt iedereen naar me toe Niall ik wil dat je weet dat ik van je houd. Ik wil geen ander. Ik wil jou. En als het niet op aarde kan dan maar in de hemel. Ik weet zeker dat we het daar veel leuker gaan hebben. Ik ga dood hoe dan ook. Ik wil met jou samen de reis maken naar de hemel. Ik wil dat we samen in een graf worden gelegd. Ik hou van je Niall.. We hadden nog zoveel plannen' zegt Jim en ik glimlach zwak en kus hem even glimlachend' ik hou heel veel van je' zeg ik zacht. De lads knuffel ik ook huilen en mijn ouders ook. 'willen jullie bij me blijven' gluister ik zwakjes. Mama gaat op bed zitten en streelt zacht door mijn haar terwijl ze mijn hoofd op haar benen legt en de jongens zingen zacht Little Things. 'Ik hou van jullie' fluister ik en voel hoe alles zwaar en slap word. Ik glimlach zwak 'doe alles voor me ik hou van jullie en van Jim. ' mijn handen en benen hebben geen gevoel. 'zorg dat de fans erbij kunnen en Jim en ik samen liggen en More Than This guys' is het laatste wat ik fluister. Mijn ogen glijden dicht, mijn hart stopt met roffelen. Ik hoor nog een lange piep en daarna ben ik weg. Weg van de wereld, weg in rust en stilte.

    Liam Payne
    Ikh oor een lange piep die mijn rug vol kippenvel laat stromen en huilend help ik Maura van het bed af. Ik geef haar en Bobby een stevige knuffel en daarna de lads. 'Laten we zijn laatste wensen maar in vervulling gaan' fluister ik. 'Rip Niall James Horan Forever out my eyes but forever in my heart Love You<3 ' tweet ik en al snel stroomt alles vol met tweets

    afijn nu moet ik ook janken

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 16:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 16:56 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    aangepast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    En daar gaat onze goede vriend. Het is echt klote. Louis en ik wouden gaan vertellen dat we iets met elkaar hadden en nu.. Nu kunnen we het niet meer..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam Payne

    'Ik ga even naar buiten' zeg ik zacht. Ik moest dit alles even laten bezinken. Het was ineens zo poef pats. Ik loop naar buiten en hoor allemaal geschreeuw. Ik loop erop af en zie Jim dood op de grond. Als een gek ren ik teurg 'Jim, hihj, gesprongen, dood op grond' ratel ik overstuur. en wenk Harry mee te lopen met mij. 'dit was wat ze wouden ew moeten alles regelen en en en ' stootte rik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Edward Hendrikson
    1997 - 2013


    Harry Styles

    '' Liam rustig .. '' zeg ik . '' Oké laat me het zien'' zeg ik en ik loop achter Liam aan. En inderdaad is het Jim die dood op de grond ligt. '' Dus dit bedoelde hij met ik zie je zomenteen... '' zeg ik zachtjes. '' Liam rustig we zijn niet alleen. De ouders van Jim en zijn broer helpen wel. Louis en Zayn ook. En al helemaal de ouders van Niall. Li het klinkt misschien hard maar zo heeft god het gewild'' zeg ik zachtjes

    - btw ik geloof niet in god


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik wel , niet streng maar wel in geloof

    liam Horan

    Ik knik zachtjes. 'Waarom Niall en Jim' fluister ik zacht. 'sorry ik ben niet de enigste die verdrietig is' mompel ik zachtjes en zucht diep. 'zullen we het de fans maar gaan vertellen het moet toch' ik wist dat ik een hoop steun en liefde van de fans zou gaan krijgen en dat was iets wat ik nodig had. Ik wist dat er een Nieuwe 1D shop is en belsuit daarheen te gaan. 'ik ben in de winkel' mompel ik vaagjes . als een gek ren ik erheen en gegil begint gelijk. Ik loop naar binnen en pak een microfoon van de karaoke kant. 'Damens en heren ik wil even dodse stilte ik heb triest nieuws' ineens is het ijzig en eng stil. 'vanochtend was Niall niet lekker en de dokter van ons stuurde hem naar het ziekenhuis waarbleek dat het goed mis was. Hij had een zware ongeneesbare Pfeiffer waar aan hij dood zou gaan. Vervolgens toen hij weg viel zijn ze erachter dat hij ook kanker had. En ehm Niall is daardoor overleden. Dus ik hoop dat jullie onze verdriet begrijpen. Jullie kennnen Jim de vriend van Niall. Ze hebben elkaar ten huwelijk gevraagd en ik hoop dat ze boven mogen trouwen want hij heeft zelf moord gepleegd. hij heeft al heel veel mee gemaakt dusja. ' eindig ik mijn speech en zie mensen huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik ren ook naar de winkel en ik ga naast Liam staan. Als hij klaar is met zijn speech pak ik de microfoon. '' Wij willen jullie daarom ook vriendelijk vragen om de familie en ons momenteel even met rust te laten. Wij willen het verwerken en samen met jullie gaat dat zeker werken. De geplande optredens gaan niet meer door'' zeg ik en ik begin te huilen. Ik omhels Liam stevig. Ik kan gewoon niet geloven dat Niall en Jim er niet meer zijn. Ik kijk voor me en ik zie het lachende gezicht van Niall op een poster. Ik weet zeker dat die 2 boven in de hemel gelukkig gaan zijn. Ik glimlach zwakjes en ik veeg mijn tranen weg. '' Niet huilen Li.. '' zeg ik en ik veeg met mijn duim zijn tranen weg. Langzaam loop ik met Liam naar buiten en we gaan ergens op een bankje zitten. '' We hebben vanaf nu vrij . Ik wil echt dat Jim en Niall samen in ÉÉN graf komen want dat is hun wens. '' zeg ik en ik kijk hem aan. '' Samen met de familie moeten we overleggen welke kleur kist en bloemen... '' zeg ik . '' Sorry ik moet ook niet direct over de begrafenis beginnen '' mompel ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik