• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Ik knik en feef ze een knuffel ' se zullen alles een plekje moeten geven maar dat komt vanzelf.' ik glimlach even en loop naar Zayn die in mijn slaapkamer zat. ' hoorde jij Niall ook?' vraag ik ik geef hem een stecige knuffel. ' Zayn ik wil dat je erover praat we hebben het allemaal moeilijk en iedereen verwerkt het anders maar je moet er wel over pragen wanr anders gaat et niet goed dus huil en praat'dwkng ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Ja ik hoorde Niall.. '' zeg ik zachtjes. '' Ik kan er niet over praten Liam.. Ik kan het gewoon niet. Bij jullie gaat het heel makkelijk maar bij mij niet'' zeg ik zachtjes en ik kijk hem aan. '' Jullie zijn er zo rustig onder en ik.. Telkens als ik aan Jim en Niall denk dan breekt er iets'' zeg ik en ik kijk hem in zijn ogen aan. Ik begin te huilen en ik loop door de kamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Il sta op " Zayn hoe zou je er wel over kunnen praten of heb je een andere manier om alles te verwerken want we willen je helpen en dat weet je en het is nu nog heel moeilijk en we laten het niet zien misschien maar het breek ons op maar mijn manier is spirten en zingen en praten en meer niet dus dat is wat ik doe en ga doen en nu jij . Zou het helpen als je een tekening maakt van hun?' stelbik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Dat heb ik al gedaan.. '' zeg ik en ik pak de tekening uit mijn broekzak. Ik kijk naar het gezicht van Liam en ik loop naar het raam. Opeens begint het te sneeuwen.. '' L-l-li ? Het sneeuwt.. '' zeg ik zachtjes.. Het is net herfst en nu sneeuwt het al ? Dit is een teken van Niall en Jim dat weet ik zeker. Ik kijk Liam aan en ik loop naar het balkon. Iedereen staat op het balkon met een ballon. Zo'n ballon wat je in de fik steekt ofzo. '' Liam kom je ?'' vraag ik . Ik pak de aansteker en een kaarsje. Als Liam er is steken we met zijn allen tegelijk het kaarsje aan en ik schrijf er snel wat op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Ik glimlach ' die is ecgt mooi
    Ik knik en ga erbij staan en zie hoe ze de twee ballonen met teksten in de luht doen. Al snelbis hij een klein lichtpunje. Ik zie mensen bij de poort. ' ik ga naar buiten volgens mij zijn daar fans en ik wil even kijkken' ik trek een jas aan en zie dat ze verschillende fotos met kaarsjes en spullen hebben liggen en ik bgin te glimlachen. ' gecondoleerd Liam ik steek een kaarsje aan" hoorbik een meidenstem en kijk op. Ik begin een hel gesprek en het valt me op dat er veel fans zijn maar ze gewoon genoeg hebben aan een gesprek en niet voor andere dingen en ik vond het fijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk omhoog en ik zie iemand glimlachen . Dat was Jim dat weet ik zeker. Ik loop samen met Liam naar de fans en ik glimlach even. Daarna loop ik weer terug naar binnen en trek ik mijn pyjama aan. Als Liam weer terug is kruip ik dicht tegen hem aan . '' Sorry... '' zeg ik zachtjes en ik ga weer iets verder van hem af liggen. Ik zucht even en ik sluit mijn ogen. Normaal zou Niall nu schreeuwen dat hij honger had en dan was ik voor hem naar beneden gegaan om eten op te halen. Als Liam slaapt loop ik naar beneden en ik ruik de geur van Niall.. Hoe kan dat want hij is hier helemaal niet.. Of toch wel ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Ik blijf nog even en ik glumlach als hij tegen me kruupt ' het is niet erg' ik val in slaap maar na een uur word ik wakker. Het plekje naast me is leeg en ik trek een dikke trui aan en ik ga naar buitwn waar nu nog steeds fans zijn. ik klets weer vrolijkwr met ze over van alles en ik hoor dat sommige serieus gereisd zijn om hier hun steun te geveb en Niall te eren.

    Fan
    Het is langzaam ochtend en ik heb bijna heel de nacht gepraat met Liam. Niall heeft veel betekend in moeilijke tojden en ik dacht er niet aan om handtekening te vragen. Hij valt in slaap en ik druk op de bel naar het huis van de poort. ' halo ehm ik wil alleen even zeggen dat Liam hier is maar hij slaapt. Misschien moet iemand hem naar binnen brengen voor hij ziekt word' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik schrik me dood door de bel en ik loop er heen " bedankt ik haal hem wel " zeg ik en ik doe de deur open. Ik zie Liam tegdn de poort aan slapen. Ik glimlach door de fans die er nog steeds staan. " bedankt " glimlach ik. Ik til Liam op en ik lioo weer naar binnen.,ik zwaai nog even en ik sluit de deur. Ik glimlach en ik leg Liam in zijn bed. Opeens zie ok Jim en ik schrik. Hij glimlacht en opeens is hij verdwenen. Ik kijk even raar en ik stap het bed in . Ik hou Liam stevig vast en ik val in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam

    Ik voel vaag hoe kou in warm veranderd en glimlach. De warmte omklem ik stevig en ik droom. Ik hoor Jim en Niall en hoor ze zggen dat zr nu samen zijn en nu gelukkig zijn en glimlach.

    Fan
    Zayn gewoon fucking Zayn Malik bedankt mij en neemt Liam mee. Ik pak mijn slaapzak en ga naast het plekje van NIall liggen. Aangezien ik geen huis meer had. Ik was zwanger door ellende en omdat ze vonden dat mijn fandom tw groot was is dit gekomen dus vanaf nu sliep ik hier bin mijn helden voor de deuren. Mer een diepe zucht ga ik op de keiharde tegels liggen terwijl get langzaam ligt word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    En raad eens wie er WEER niet kan slapen ? Precies ik ja. Ik loop weer naar buiten . Iedereen is weg behalve dat ene meisje. Ze is nog wakker. Ik loop de poort uit en ik ga naast haar zitten. Volgens mij is ze zwanger . '' Waarom zit je hier eigenlijk nog ? het is veelste koud om hier op deze tegels te slapen... '' zeg ik zachtjes. Ik pak haar hand en ik glimlach. '' Kom '' zeg ik en ik neem haar mee naar binnen. Ik pak het uitklapbed onder de bank vandaan . '' Ik laat jou echt niet op de tegels slapen hoor '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Fan

    Ik schrik op van een stem ' Waarom zit je hier eigenlijk nog ? het is veelste koud om hier op deze tegels te slapen...' ik zucht en kijk om laag ' ik bem zwanger en omdat ik te geobsedeerd was ben ik uit huis gezet. Met mijn laatste spaargeld ben ik van Frankrijk naar LOnden gevlogen omdat ik hier heen wou vpor jullie' leg ik hem zacht uit. ' kom ik laat je echt niet buiten slapen' mijn ogen worden groot en ik kruip uit de slaapzak. Zonder dat ik het kan geloven neemt hij me naar binnen en pakt een klapbed
    ' jdankje dankjewel Zayn jullie betekenen heel veel voor me' ik barst in huilem uit.' ik ik sneed me en NIall zag dat en toem zei hij dat ik mooi was enzo en toen ben ik gestopt en kort daarna raakte ik zwanger. Alles ginf nog goed indanks dat mama gek van me werd maar toen ik de drie maanden raakte zag ze het natuurlijk en ik had vijf minuten om mijn spullen te pakken en ik heb alleen maar geld en een slaapzak kunnen pakken. En ik voel ne slecht ober de bab omdat ik er niet voor kan zorhen' snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk haar verbaasd aan . '' Wat een stomme moeder heb jij'' zeg ik en ik ga naast haar zitten. '' En daarom hielden wij zoveel van Niall. Hij maakte altijd de stomme dag of week van iemand weer beter'' glimlach ik . Als ze begint te huilen omhels ik haar. '' Niet huilen'' zeg ik zachtjes en ik wrijf over haar rug. Ik moet iets doen.. Ik kan haar niet zo over straat laten zwerven . En nu al helemaal niet als ze zwanger is. '' Ik maak wel wat eten voor je '' glimlach ik en ik loop naar de keuken waar ik wat eten pak. Ik glimlach en ik warm het op. Als het klaar is geef ik het aan d'r en ik ga weer op de bank zitten. Ik kijk haar medelevend aan. Ze is knap . Heel knap zelfs. '' Dus als ik het goed begrijp zit jij nu al weken voor ons huis met een slaapzak ?'' vraag ik zachtjes. '' Oké dat stop meteen. '' zeg ik . '' Jij gaat bij mij wonen tot dat we een leuk huisje voor je hebben gevonden. En geen discussie'' grinnik ik . Ik glimlach en ik streel haar wang. '' En ik ben dan misschien niet de biologische vader maar ik ga je helpen'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Fan

    Met mega ogen kijk ik he aan.' nee Zayn no way echt niet hoor dat ga ik niet aannemen. Ik weet dat je genoeg geld heb maar dit zijn mijn problemen en daar ga ik niemand mee lastig vallen. Dat je me nu al mee neemt is superlief en ja eigenlijk lig ik hier al drie of vier dagen.
    ' ik neem een hapje van de macaroni en al snel is het op. ' dankje voor het eten. Zayn ik ehm wil niet onbeleefd zijn of doen maar zou ik misschien hier heel even mogen doucjen want ik ben bamg om ziek te worden en dan dat er iets met het kindje gebeurd' zg ik zacht en kijk bangig weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Dat neem je wel aan. Ik wil niet dat jij over een paar dagen weer hier op de stoep ligt. Jij gaat morgen gewoon mee met mij'' glimlach ik . Ik knik en ik breng haar naar de badkamer. Ik zeg waar alels is en ik glimlach. Ik giechel en ik loop weer naar beneden waar ik het bed voor haar opmaak. Ik glimlach en ik zie Niall en Jim samen naar me glimlachen . '' Laat haar niet gaan'' zeggen ze. Ik knik. '' Dat beloof ik '' glimlach ik en ik zwaai . Ze zwaaien terug en daarna zijn ze weer verdwenen. Ik glimlach en ik giechel zachtjes. Als ze weer beneden is kijk ik haar glimlachend aan . '' Ga maar lekker slapen '' glimlach ik . '' En morgen ga ik voor jou opzoek naar een huisje '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Fan

    Ik zucht zacht en dankbaar ga ik naar de badkamer. Ik ontkleed me en douche mezelf vluchtig. Het enigste wat ik had verder was deo en een klein dekentje vior het kindje. Snel loop ik weer naar beneden in mijn oude kleding. ' Ik ben trouwen Sophie' zeg ik blozend. Ik glimlach zwak. ' Zayn mort je dit eens zien' ik doe mijn shirt omhoog zodat je een stukje buik zie sie dik is en je ziet en een voetje in mijn huid. Ik glimlach en wrijf even. Daarna ga ik liggen en al snel val ik in slaap. Hij was lief en ik besefte nog steeds niet dat ik bij One Direction in huis was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan