• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Vrolijk zingen we de liedjes tot het tijd is. 'ehm ik heb beloofd dat ik vanavond wat bekend zou maken' nerveus kijk ik even naar de lads enzo. Ik slik even en besluit het dan te zeggen zodat ik er van af ben 'ik ben homo en .. en ik heb een geweldig iemand een paar dagen geleden ontmoet en ik houd heel veel van hem en daarom wil ik hem graag aan jullie vorstelen' Ik loop de zijkant in en pak Jim zijn hand vast. 'Dit is Jim en hij is mijn vriend'je' zeg ik en bloos hard. Ik hoor hysterisch gegil en Jiall wat geroept word en begin te glimlachen. Ik geef Jim een kusje op zijn wang en ga zitten op mijn kruk en pak de gitaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik kijk aandachtig naar wat Niall te vertellen heeft en ik bloos als ik op het podium sta. Ik giechel zachtjes en ik kijk wat Niall doet. Als hij zijn gitaar pakt kan ik het niet laten en begin ik nu al te huilen. Als hij klaar is vlieg ik hem in zijn armen en begin ik te huilen van geluk . '' Ik hou van je '' snik ik met een glimlach. Als we dit hebben afgerond loop ik weer terug en veeg ik mijn tranen weg. Opeens begint iedereen te klappen backstage. Ik kijk ze raar aan. '' Wat is er?'' vraag ik . '' Tis een publiciteit stunt... Niall houd niet echt van je '' hoor ik iemand zeggen . '' Jullie liegen!'' roep ik . '' We liegen niet '' zeggen ze. Direct ben ik stil


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Tijdens het hele nummer staar ik verliefd naar Jim en ik ben nu; echt blij dat alles erin gestampt is. Ik knuffel hem evne stevig en laa them met tegen zin gaan. Ik glimlach breed door de leuke reacties die geschreeuwt worden. We gaan verder en na een poos zijn we godzijdank klaar me tde show. Op mijn krukken loop ik weetr het podium af en zwaai kort nog even naar de meisjes en een paar jongens 'waar is Jim?"bezorgt kijk ik rond om me heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lou

    '' Jim is weg... '' zei ik. '' Deze jongens hier waren zo grappig om even te zeggen dat het een publiciteit stunt was. '' zeg ik boos. '' Goed gedaan ashole's !'' roep ik . '' Hij is in de bus.. '' zeg ik . '' Hup ga naar hem toe hij is echt helemaal overstuur hij wou ook niet meer met mij praten'' zeg ik zachtjes

    Jim Hendrikson

    Huilend ren ik naar de bus en maak ik een koffie kopje kapot. Ik smijt hem namelijk tegen de muur en hij vliegt in duizenden stukjes. Ik laat mezelf op een van de bedden vallen en ik begin erin te gillen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Met grote ohen kijk ik ze aan ' waarom gunt verdomme niemand mij nou eens geluk jullie denken alleen aan dat tering eld' schreeuw ik boos. zo snel als het me lukt ga ik naar de bus. Ik val bijna en ga naar de bedden waat hij ligt. ' Jim Jim Lou vertelde mw way die klootzakken zeiden maar saar is niks van waar. Ik houd van je echt. Ik houd van je hoe je bent en hoe mooi je bent en hoe lief je bent en niet voor publiciteit. Dat kan me echt de pot op. Als je me nu laat kiezen tussen jou en de band kies is ecgt voor jou' ratel ik in een hoog tempo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik kijk Niall aan en ik blijf maar kijken. '' Ik geloof je Niall.. Maar het werd me allemaal gewoon even te veel. Al die woede en verdriet die ik de afgelopen jaren heb gespaard moesten er gewoon uit. En ze hadden voor dit moment gekozen denk ik '' zeg ik zachtjes. '' En die stomme klootzakken kunnen me echt de boom in. Ik geloof jou en niet hun'' zeg ik zachtjes en ik omhels hem stevig. '' Sorry .. Sorry voor dat ik je bang heb gemaakt.. '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kruip zo ver het lukt stevig tegen hem aan ' ik hou van je en ik snap je het is gewoon even moeilijk maar zag je hoe ze reageerde blij dat hun Niall iemand gevonden heeft. En de paar jongens die er stonden wareb blij blij dat iemand hun voorbeeld kan zijn om uit de kast te durven stappen en dat is waar ik trots op ben en het voor doe voor jou en de fans' glimlach ik en kusbhem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik hou hem stevig vast en ik knik . Ik kus hem terug en ik glimlach. Ik tik met mijn tong tegen zijn onderlip en ik laat mijn tong naar binnen glijden. We beginnen een tongspel en na enkele minuten stop ik de zoen en ik glimlach. '' I love you babe'' zeg ik zachtjes. Ik giechel zachtjes en ik kijk hem verliefd aan. '' Jij bent het leukste vriendje die ik ooit heb gehad.. Nou ja ik heb nog nooit een vriendje gehad maar toch '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Onze tongen zoeken elkaar en na een poosje stoppen we. Ik begin te giechelen als Jim dat allemaal zegt. ' ik hou ook heel veel vam jou en dit is mijn eerste liefde naast een gedwongen date waarmss ik niets gedaam heb' gtinnuk ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Ahwww '' giechel ik . '' Pff als ik niet naar je toe was gerend dan zaten we hier niet eens. Nou ja ik had wel iets rustiger en aardiger kunnen doen'' grinnik ik met een knipoog


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen rn ik knik ' ik hou echt heel veel van je' giechel ik. ' heb je zin om twitcan te doen?'

    Ik ben zoooooo blij hahahah omg wij hebben het laatste lesur als peuters en kleuters geleefd hahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haahhahahaa

    Jim Hendrikson

    Ik giechel en ik knik . '' Is goed babe'' giechel ik en ik geef hem een kus. '' Ik wil met je trouwen 2 kindjes krijgen een hondje een groot huis en een zwembad '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haha zon auto kaboom op paal paal eruit auto weggereden

    Niall
    ' het hondje heet Kristella dr kinderen James Edward Horan en Lilly Horan ' giechel ik en glimlach breed

    Ik heb al idee als rinde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HAHAHAHAHHA


    Jim

    Ik knik en ik giechel . '' Wat dromen toch wel niet kunnen doen'' grinnik ik

    Tell meaahhhh


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Uit het niets voel ik me misselijk worden. Ik spring overeind en ren naar de wc zo snel als het lukt met de krukken en begin hevig te overgeven. Ik zie dat er oij bloed tussen zit. Na een ppoos loop ik weer weg en plof neer op bed ' ik voel me niet goex' kreun ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan