• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik bloos hard door zijn kus.

    5maanden later.

    Langzaam word ik wakker. Ik en Zayn jadden nu al een poosje relatie en ik werkte met veel plezier in de ijssalon. Ik val weer in slaap en iets later word ik wakker door pijnscheuten in mijn buik en alles is nat. : Zayn Zayn" kreun ik hard en pijnlijk. ' de baby de baby komt' ik cocentreerme kort op mijn ademhaling en kreun weer pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik schrik door Sophie. '' Oké snel ! Hier pak een doek '' zeg ik in trek snel mijn slippers aan en ik pak de auto sleutels. Ik help Sophie naar de auto en zo snel als ik kan rijd ik naar het ziekenhuis. '' Rustig blijven Sophie anders krijg je nog meer pijn'' zeg ik . Ik help haar naar binnen en direct word ze meegenomen. Ik ren achter haar aan. '' En wie bent u ?'' vraagt de dokter. '' Ik ben Zayn Malik. Ik ben het vriendje van Sophie '' zeg ik. Hij knikt en hij laat me naar binnen. Ik glimlach naar Sophie en ik pak haar hand vast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik knik en loop zo snel als ik kan naar de auto waar ik neer plof. Zayn scheeurt naar het ziekenhuis terwijl ik op mijn ademhaling probeer te focussen. Als we er zijn word ik naar een bevallingsbed geholpen en ga liggen. De arts die een vrouw is helpt me met mijn brpek en ondergoed uit te doen. Ik dacht altijd dat dat ongenakkelijk zou zijn maar de gedachte van pijn en dat je kind komt lat het je vergeten. 'haar ontsluiting is al groot genoeg. Sit gaat sneller dan normaal' roept een zuster maar het boeit me niet. Een enorme pijn overvalt me en schreeuwend, knijpend in Zayn zijn hand en persend prpbeer ik de pijn en het kind eruit te krijgen. Ik wist nog niet welk geslacht was omdat ik dat niet wou. ' awwwwwwh dit doet pijn' schreeuw ik. Ineens is de meeste pijn weg en de zuster houd een bebloed babygje in mijn oog. Als ook de nageboorte eruit is en het kindje schoongemaakt is krijg ik een ziekenhuis pyjama en word ik ondergedekt. ' het is een jongen heeft u een naam' im knik gelijk. Niemand wist wat voor amen ik wou. ' Dave James Javadd Malik' zeg ik schoor. Ik wist dat ik en Xayn samen zouden blijven en hij zag het kind als zijn kind. James als eere aan Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik glimlach als mijn zoon er is en ik geef Sophie een kus. '' Goed gedaan schat'' glimlach ik . Ik begin te huilen door de naam . '' Dat is zo mooi'' glimlach ik en ik geef haar nog een kus. Ik ga op een stoel zitten naast het bed en ik glimlach . '' Ons kindje '' giechel ik en ik geef Dave een kusje. Eigenlijk zou Niall de eerste zijn die een kind kreeg. Dat hadden we besloten.. Wel raar om met je beste vrienden af te spreken wie als eerst een kind krijgt. Maar jah. Louis en Harry waren bezig met een kindje adopteren en Liam die was weer bij Danielle. Gelukkig maar want ik vond die andere slet niks aan. Ik grinnik en ik loop even naar buiten om mijn ouders te bellen. '' Mam ik ben vader geworden '' grinnik ik. Ik hoor hoe mijn moeder huilt . '' Don't cry mom'' zeg ik en na een klein gesprek hang ik weer op. Het was dan niet helemaal mijn kind maar toch. De biologische vader had haar op straat gegooid. Als ik hem tegen kom dan is hij nog langer niet jarig. Ik loop weer naar binnen en ik glimlach . '' Hi mom'' zeg ik tegen Sophie en ik grinnik. Ons album voor Niall was ook al af trouwens. En de begrafenis was meer dan mooi. Het was gewoon geweldig. Jim en Niall werden samen tegelijk in het zelfde graf gelegd . Iedereen moest natuurlijk huilen maar het was een mooie begrafenis. Ik weet zeker dat Niall en Jim trots op ons zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik glimlach en kijk vertederd naar het mooie ventje. Als Zayn weg is besluit ik mijn ouders wel een smsje te sturen. ' ik eeet dat het jullue niet intresseert maar vandaag is Dave James Javadd Malik geboren' sms ik ze en zoals verwacht... Geen antwoord en dat deed me pijn. Ik had een keer de familie van Zayn ontmoet en het was heel fijn. Zijn zussen en zisjes waren supwr lief even als zijn ouders. Ik neem Dave in mijn armen en kus zijn bolletje. ' mama houd van je' zeg ik zachtjes. De zuster legt hem in zijn bedje en ik glimpach naar Zayn. ' wil he vragen of de lafs en je gezin komt kijken?' syel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik word een beetje boos door haar ouders maar dat laat ik niet zien. Ik knik en ik bel de lads op. Direct komen ze en ik glimlach. '' Jongens ? Dit is Dave Javadd Malik'' grijns ik en ik laat ze het kindje zien. Ze beginnen te huilen en ik glimlach . '' Don't cry babe's '' giechel ik en ik geef ze een knuffel. Ze feliciteren ons en ze blijven nog even. Daarna gaan ze weer weg want ze moeten nog een paar dingen doen. Ik ga naast Sophie zitten en ik geef haar een knuffel. '' Mijn ouders zijn vanaf nu ook joun ouders'' glimlach ik en ik geef haar een kus. '' Ga anders even slapen het was een zware nacht '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Glimlachend knuffel ik de jongens terug en ze mpeten huilen wat van mij een vertederd geluidje krijgt. Na een poos gaan ze weg en ik glimlach door Zayn zijn woorden' dankje voor alles Zayn' ik knuffel en ik knik even. ' maak je me wakker als ne ouders er zijn?' ik geef hem een kusje en val al snel als een blok in slaap imdat het zwaar was. Maar Dave was veilig bij mij en Jordy zou ik nooit meer hoeven te zien of te spreken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik knik en ik laat haar lekker slapen. Ik loop naar Dave toe en ik glimlach. Hij is zo mooi en schattig. Ik pak mijn mobiel en ik maak een foto en stel hem in als achtergrond. Ik aai hem over zijn bolletje en ik glimlach. '' Daddy loves you'' glimlach ik en ik ga naast hem zitten. Hij glimlacht en mijn ouders komen binnen. Ik glimlach en ik laat Sophie nog even 5 minutjes slapen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie
    Na ren lange poos maakt hij me wakker en ik glimlah naar zijn gezin. Ze feliciteren en ik glimlach ' Jullie mogen Dave wel pakken hoor' glimlach ik. Ik hoop dat Dave op mij ging lijken en niet op Jordy. ' hoe heet hij helemaal?' Doniya jijkt me vragend aan ' Dave Jqmes javadd Malik. James omdat Niall veel betekende Javadd omdat Zayn me met alles geholpen heeft en Malik omdat ik graag wil dat Dave hem als papa ziet' leg ik uit

    Musical


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik glimlach en ik til Dave uit zijn bedje. Ik geef hem voorzichtig aan mijn moeder en ik glimlach. Ik kijk naar Sophie hoe ze alles aan mijn zusje uitlegt en ik glimlach. Ik ga weer naast Sophie zitten en ik geef haar een kus. '' ik hou van je '' fluister ik in haar oor. Doniya kijkt nog een beetje dom. '' Maar.. Is Zayn nu papa ?'' vraagt ze. Ik knik . '' Oehww dan ben ik tante'' grinnikt ze. Ik begin te lachen en ik knuffel mijn vader even


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sophie

    Ik bloos even en ik knik naar Doniya. ' Zayn heeft gezgs dat hij voor het kins wilt mee zorgen dus ik zie hem als papa ondanks dat het kind niet van hem is maar als Dave oud genoeg is zal ik het hem uitleggen' ik gniffel even. ' enjullie opa en oma' ik grinnik weer even. ' ik ook van jou' ik druk een kus op zijn lippen. Doniya legt Dave bij ons e maakt een foti


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Als ook mijn ouders weg zijn leg ik dave terug in zijn bedje en ga ik naast Sophie liggen. Ik sluit mijn ogen en ik val langzaam in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Omg Juul ik had bij de musical een meet and greet fewonnen en heb Jim bakkum zn kont aangeraakt haha en een 1d kalender

    Sophie

    ik glimlach tevreden en val langzaam tegen Zayn in slaap. 'sophiee' ik word wakker geschut en kijk op. ' hmm' ik kijk de zuster aan. ' u mag naar huis. Uw zoon mag het rompertje houden en hier heeft u een cadeautje veel geluk met uw zoon' ik dank haar en zie een blauwe handdoek
    zachtjes maak ik Zayn wakker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AHAHAHAHAHHA

    Zayn Malik

    Ik word wakker door Sophie en ik glimlach. '' Ja ?'' vraag ik schor . Ik geef haar een kus en ik begin te grijnzen door wat ze zegt. Eindelijk mogen we naar huis.Ik help Sophie uit bed en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Geheh lees mn topic boor meer uitleg

    ik glimlach ' we mogen naar huis' ik ga uit bed en voorzichtig zet ik Dave in zijn maxicosi en klik hem stevig vast. Ik had er geen moeite mee om te delen met Zayn omdat ik wist dat hij me mijn tijd zpu geven


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan