• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    '' Natuurlijk vind ik dat oké '' glimlach ik en ik geef hem een kus. Ik neem het broodje dankbaar aan en ik glimlach . Ik geef hem nog een kus en ik kruip tegen hem aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gilmlach tevreden en werk snel wat eten inaar binne ' sorry ik heb gewoon honger' grijns ik en houd hem stevig vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Dat merk ik '' grinnik ik en ik drink mijn drinken op. Ik zucht genietend en ik laat mezelf op het kleed vallen.

    Pff zeik wijf


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik bloos even en giechel weer

    [mehh ik twijfel heel erg. voor muziek moeten we een nummer laten horen en vragen beantwoorden nu twijfel ik tussen
    - Another Love
    - Fix You
    of dat ik toch de kant van de echte mij ga laten zien en Little Things ga doe
    Dat meisje die mij helpt zei dat ik gewoon het moet laten horen en mezelf moet zijn maar ik ben gewoon best bang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim hendrikson

    Ik geef hem een dikke kus en ik kijk naar de blaadjes die van de bomen vallen. Ook hoor ik de paparazzi die foto's maken. Maar gek genoeg voelt het net alsof het altijd al zo is geweest

    Ik zou dan Little Things doen als jij JEZELF echt wil laten zien


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ik twijfel, ondanks dat ik weet dat mijn klas me neit gaat uitlachen ben ik wel bang dat ze me kinderachtig gaan vinden maar ik wil het wel en ik zit echt in de knoop en twijfel heel erg maar little things is gewoon mijn liedje zeg maar maar ik ben bang.. Vandaag vertelde een meisje dat ze depressief is geweest en zich ook sneed
    en ik denk dat ik er nu eventueel zelfs met mijn slb-er makkelijker over zal durven te praten aangezien ik bang ben dat ik dan moet stoppen met mijn opleiding ofwat
    Niall Horan
    Ik glimlach vrolijk. 'Chilling with my love , tomorrow night more' tweet ik vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niet bang zijn.. Je moet door blijven gaan met wat je leuk vind. En Little Things is helemaal niet kinderachtig ik vind het juist een nummer wat voor vele meisjes/ jongens veel betekend. In dat liedje komt BIJNA alles in voor wat de meeste meisjes en jongens in deze tijd mee maken. Ik vind dat je het gewoon moet doen'

    Jim Hendrikson

    Ik begin te giechelen door zijn tweet en ik geef hem nog een kus. Ik kan echt er niet mee stoppen

    Pff als die pleuris postbode er om 5 uur nog niet is geweest bel ik postNL op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ahah niets tegen postbodes ik ben er ook een ahahah maar oke, ik zal aan jou denken als i het nummer draai en dat jij er voor me bent<3

    Niall

    Ik giechel even en kus hem terug. 'kom we gaan naar de bus het begint te schemeren' zeg ik zacht en ruim ale sweer op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ahwwww

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik help hem met opruimen. Met z'n 2tjes lopen we terug naar de bus. Maar net als ik het terrein wil oplopen word ik tegen gehouden door allemaal journalisten . Ik probeer ze te ontwijken maar het lukt niet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    hihi

    Niall Horan

    we lopen terug en ineens is Jim weg. Al snel zie ik dat hij opgehouden word en loop erheen. snel sein ik dat hij verder moet gaan en Paul moet halen voor hulp' zeg even rustig aan alsjeblieft ik heb wat ruimte nodig met mijn been' zeg ik streng. 'Jullie mogen vragen stellen maar dan wel omstebeurt oke anders ben ik heir weg' al snelis de vraag of het hij is die mijnn liefde is. Ik schud mijn hoofd 'nope. n morgen zien jullie wie mijn hart gestolen heeft' ik wou dat het een verassing was en niet dat het al bekend was. 'Hij is een goede vriend geworden van me en we gaan wel eens uit eten enzo'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Maar waarom hebbben jullie elkaar dan gezoend ?'' vraagt iemand. '' We hebben elkaar niet gezoend we geven elkaar alleen kusjes. Is dat dan zo erg ? Nog nooit beste vrienden gezien die elkaar kusjes geven ?'' vraag ik . '' Kom Niall we gaan '' zeg ik en ik neem Niall mee. Voorzichtig natuurlijk want ik wil niet dat er iets met zijn been gebeurt . Zuchtend loop ik de bus in. '' Waarom bestaan er van die mensen ?'' grinnik ik. '' Ik trek even mijn pyjama aan '' giechel ik . Ik pak mijn Tank top en mijn jogingsbroek . Ik grijns als ik mezelf in de spiegel zie en ik loop weer naar NIall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NiallHoran

    KIk loop mee en trek mijn One Piece aan en gaap. Het was nog maar acht uur omdat het een vroege concert was maar nog. 'zullen we wat tv kijken en gaan slapen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik ga bij hem in zijn bed liggen. Hij had een kleine tv voor zijn bed hangen dus dat is wel handig. Ik glimlach en ik geef Niall een kus. Langzaam val ik in slaap . Maar voor ik in slaap val zeg ik nog iets. '' Ik hou van je ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    sorry was ff een opdracht van wedstrijd maken

    Niall Horan

    Ik glimlach en val ook in slaap en hoor hoe hji ik houv an je zegt. Ik maak een instemmend geluidje en val in dromenland


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    geeft niet

    Jim Hendrikson

    De volgende ochtend had ik lekker uitgeslapen. Als ik wakker word eet ik een broodje wat best wel bijzonder is . Ik drink een glas chocomelk erachteraan en ik giechel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik