• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahhaha

    Jim Hendrikson

    Ik knik . '' Maar nu ben je bij mij en ik ben je bewaker '' grijns ik . '' Als ze wat willen kapot maken dan maken ze mijn dingen maar kapot '' grinnik ik en ik geef hem stiekem een kus. Nou waarom eigenlijk stiekem want we waren toch al binnen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grinnik even en kijk op mijn horloge. 'Ik denk dat we zullen door rijden naar het concert gebouw' en inderdaad een paar minuten later staan er gillende fans naar de auto te wijze. 'Hoi allemaal tot vanavond' roep ik uit het raam en doe deze lachend dicht'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ''Je maakt ze echt helemaal gek Niall '' giechel ik . Zo snel als ik kan stap ik de auto uit en ren ik naar binnen . Ik ga daar op de bank zitten en ik zucht uitgeput


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grinnik en loop rustig naar binnen. Ik snapte wel dat Jim dit alles eng vond, dat vond ik in het begin ook maar je raakte het wel een beetje gewent. 'Ik mag doen wat ik wil als ik over een half uur maar klaar ben ' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Yippeeee '' giechel ik en ik ga op zijn schoot zitten. '' Jij zit zo lekker en ik vind je leuk dus het mag wel toch?'' vraag ik grinnikend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [haha kom net tot ontdekking dat Anna Kendrick van de cups song ni Twilight gespeeld heeft en dat ik haar daar van ken

    Niall Horan

    Ik grinnik even 'Ik heb een beter idee, ik ga nu alles doen en dan hebbenwe daarna samen nog tijd' stel ik hem voor en kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hhahaha

    Jim Hendrikson

    Ik knik . '' Is goed babe. '' glimlach ik en ik loop achter hem aan . Ik giechel zachtjes en ik ga op een stoel zitten. Ik wacht eventjes terwijl ik op mijn mobiel kijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    smart me
    Niall Horan

    Ik was in tien minuutjes al klaar wat aardig snel was eigenlijk en loop vrolijk teug. Boeeee we hebben nog iets minder dan twintig minuten' giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Idd

    '' Ja dat weet ik toch niet. Ik ben een domme Hollander '' grinnik ik en ik geef hem een kus. Ik zucht even. '' Ik hou heel veel van je '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel en knuffel hem terug. 'Ik hou ook heel veel van jou' ik knuffel hem even stevig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Niall... Iets te strak... '' mompel ik zonder lucht. Als hij me los laat haal ik heel diep adem en ik grinnik . '' Ik weet dat je van me houd maar ik hoef niet dood geknuffeld te worden '' grinnik ik . Ik geef Niall een hele dikke kus en ik glimlach. Ik pak een doosje uit mijn broekzak. '' Niall ? Ik wil je eigenlijk iets vragen. Wil jij deze ketting om doen.. Als teken voor onze liefde ?'' vraag ik met een glimlach. Ik had een ketting gekocht met mijn naam erop. En ik heb precies dezelfde ketting voor mezelf gekocht maar dan met de naam van Niall erop


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    Ik laat hem lachend los en kijk hem aan. Hij haalt een mooie zilveren ketting met een hartje en iets erin gegraveerd en ik knik. 'maar jij moet hem omdoen' ik ga wat verdraaid zitten en wacht tot hij hem om doet bij mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik glimlach. Ik doe de ketting bij hem om en ik glimlach. '' Maar jij doet ook de mijne bij mij om '' giechel ik en ik draai me ook om. Als hij hem bij mij heeft om gedaan geef ik hem nog een kus. '' Niall veel succes '' glimlach ik als hij op moet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik voel het koude zilver en doe hem bij hem om. Ik geef hem een kus. tot zo op het podium' giechel ik en loop het podium op met mijn krukken en grijns breed door het gekrijs. 'hello everybody' de eerste deunen van Best Song Ever klinken al door de zaal en we beginnen met zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik glimlach. Ik kijk hoe hij het podium op loopt en ik glimlach. '' Je houd echt van hem eh ?'' vraagt Lou.. Ik knik . '' Heel erg veel.. O ja Lou beloof me 1 ding.. Drink nooit maar dan ook nooit alcohol in het bij zijn van je kind'' zeg ik . Ze kijkt me raar aan en ze knikt. Ik wist zelf wel wat ik bedoelde


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik